Η δική μου λογική λέει ότι σε μία ελεύθερη οικονομία, στην κυκλοφορία των αγαθών/υπηρεσιών το σύστημα λειτουργεί μέσω αμφοτεροβαρών συμβάσεων, ήτοι παροχή αντιπαροχή. Πάω στο γιατρό, δίνω χρήμα, με γιατρεύει, πάω στον υδραυλικό, δίνω χρήμα, μου φτιάχνει τον καμπινέ, πάω στην πουτάνα, δίνω χρήμα, λαμβάνω σέξ κλπ κλπ. Αν και το θέμα δεν μ' ενδιαφέρει καθόλου , μπορώ να δεχτώ σαν υπηρεσία και τα onlyfans, loyalfans και τα λοιπά που διαφημίζουν, γιατί υποτίθεται προσφέρουν πρόσβαση σε κάτι που οι υπόλοιποι δεν έχουν.
Τo findom λοιπόν που δεν ειναι ελληνική πατέντα, σημαίνει "δίνω το χρήματα μου απλά για να τα δώσω". Και όμως ξέρω ότι υπάρχουν πάρα πολλοί υποτακτικοί παγκοσμίως που η άνευ ανταλλάγματος παροχή τους γεμίζει με φοβερή ικανοποίηση, μερικοί δε φτάνουν σε σημείο να μεταβιβάζουν περιουσίες, τραπεζικούς λογαριασμούς, κιτ εταιρειών κλπ. Το θέμα δεν επιδέχεται λογικής εξήγησης, αλλά μόνο ψυχολογικής. Πρόκειται για ένα φαινόμενο ακραίου εκμηδενισμού του εγώ, της εκχώρησης ό,τι πολύτιμου μπορεί να έχει κάποιος στο βωμό της απόλυτης αφοσίωσης σε μια γυναίκα. Η ικανοποίηση της γυναίκας είναι δεδομένη γιατί εκτός απ' τα οικονομικά οφέλη, ενεργοποιούνται παράλληλα τα αντανακλαστικά επιβεβαίωσης και αυταρέσκειας, που όλες λίγο πολύ έχουν. Ως προς τον υποτακτικό τώρα, ίσως έτσι επιτυγχάνεται μία αποσυμπίεση, δεν έχει ευθύνες, έγνοιες, σκοτούρες, η υποδούλωση του τον καθιστά ελεύθερο πλέον σαν να βγαίνει απ' την κολυμπήθρα του Σιλωάμ. Παράλληλα σε πολλούς υπάρχει και το σύνδρομο του μάρτυρα, πχ είναι ιδιαιτέρως διαδεδoμένο το chastity device, το κλουβί που εμποδίζει την επίτευξη οργασμού. Και σε αυτή την περίπτωση, ο υποτακτικός δηλώνει ότι είναι ταγμένος στην ικανοποίηση της αφέντρας και μόνο, και από εκεί αντλεί ικανοποίηση.
Όλα αυτά επιβεβαιώνουν ότι το κυριάρχο στοιχείο του bdsm είναι το μυαλό. Και όχι μόνο στο bdsm, αλλά και στο έρωτα γενικά. Έχω τύχει φορές με γυναίκα να κάνω σεξ επί ώρες και να πασχίζω επί ματαίω να τη φέρω σε οργασμό, και έχω τύχει με άλλη γυναίκα, μ' ένα άγγιγμα να σπαρταράει σαν το ψάρι από ηδονή. Πάντως ο εφευρέτης, ή μάλλον Η εφευρέτης του findom, δικαιούται βραβείου ευρεσιστεχνίας!