Νέα

Οι καλύτερες στο αυταρχικό πρόγραμμα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα alex498
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 9K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Ετικέτες
    αυταρχικό
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

ΤΖΟΤΖΟΣ

Μέλος
Εγγρ.
15 Νοε 2007
Μηνύματα
734
Κριτικές
6
Like
382
Πόντοι
26
Από τις χειρότερες είναι η βίντα άσχετη το αυταρχικό δεν είναι παίρνω ένα μαστίγιο και έγινα αφέντρα θέλει και μυαλό να είναι έξυπνη όπως η Αλεξάνδρα που κάνει events και φέρνει τις καλύτερες από το εξωτερικό
Αλεξανδρα η κορυφαια στην Ελλαδα και απο τις ΤΟΠ του εξωτερικου ακριβη αλλα αξιζει. Η Vinda πολυ αδυνατη για μενα γιαυτο και δεν την γνωρισα .
 

Συνημμένα

  • 494688328_1817884142325006_7452309757961100876_n.jpg
    494688328_1817884142325006_7452309757961100876_n.jpg
    359,6 KB · Εμφανίσεις: 56
Τελευταία τροποποίηση:

PaNik14

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
304
Κριτικές
2
Like
915
Πόντοι
81
Από τις χειρότερες είναι η βίντα άσχετη το αυταρχικό δεν είναι παίρνω ένα μαστίγιο και έγινα αφέντρα θέλει και μυαλό να είναι έξυπνη όπως η Αλεξάνδρα που κάνει events και φέρνει τις καλύτερες από το εξωτερικό
Το αν φέρνει τοπ του εξωτερικού ή αν κάνει events ποια ακριβώς σχέση έχει με το αν είναι καλή ή όχι;
Επίσης, ανεξάρτητα με τη γνώμη σου για τη Vida ή το αν σου αρέσει ή οχι(που είναι υποκειμενικό), σίγουρα δεν ανήκει στην κατηγορία παίρνω ένα μαστίγιο και δηλώνω αφέντρα.
 

LB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.698
Like
4.103
Πόντοι
456
Το αν φέρνει τοπ του εξωτερικού ή αν κάνει events ποια ακριβώς σχέση έχει με το αν είναι καλή ή όχι;
Επίσης, ανεξάρτητα με τη γνώμη σου για τη Vida ή το αν σου αρέσει ή οχι(που είναι υποκειμενικό), σίγουρα δεν ανήκει στην κατηγορία παίρνω ένα μαστίγιο και δηλώνω αφέντρα.
Σίγουρα είναι επαγγελματίας η αλεξάνδρα.... Αλλά για μένα άρχισε να χάνει με το ότι παραέγινε επαγγελματίας και πλέον μου φαίνεται περισσότεο μάνατζερ και σόου γούμαν, παρά αυθεντική και μάχιμη αφέντρα. Σίγουρα όμως τον χώρο τον ξέρει όσο λίγες.

Για μένα η Vida άνετα θα μπορούσε να ήταν μοντέλο. Είναι πλέον και πολύ έμπειρη και πατάει πολύ καλά στο χωρό. Πολύ καλύτερη από πολλά υποτιθέμενα βαριά χαρτιά του χώρου.

Η επιστροφή της Ίσιδας είναι το καλύτερο νέο για τον χώρο. Η κορυφαία από άποψη υπηρεσιών, vfm, αυθεντική όσο δεν πάει! Εμφανισιακά είναι ότι σε πιο καύλα έχω συναντήσει. Φυσικά όλα είναι υποκειμενικά.... ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΙΔΑ... ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΛ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ :upsidedown::upsidedown::upsidedown:

Αδυναμίες είναι αυτές....:smiling-face-with-heart-eyes:
 
Τελευταία τροποποίηση:

Fotis_freedom

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2017
Μηνύματα
509
Like
555
Πόντοι
86
Το αν φέρνει τοπ του εξωτερικού ή αν κάνει events ποια ακριβώς σχέση έχει με το αν είναι καλή ή όχι;
Επίσης, ανεξάρτητα με τη γνώμη σου για τη Vida ή το αν σου αρέσει ή οχι(που είναι υποκειμενικό), σίγουρα δεν ανήκει στην κατηγορία παίρνω ένα μαστίγιο και δηλώνω αφέντρα.
Είναι πολύ καλή η Αλεξάνδρα και στην δουλειά της,όσο για την βίντα σε αυτή την κατηγορία ανήκει,παλαιμπεδίζει
 

Fotis_freedom

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2017
Μηνύματα
509
Like
555
Πόντοι
86
Σίγουρα είναι επαγγελματίας η αλεξάνδρα.... Αλλά για μένα άρχισε να χάνει με το ότι παραέγινε επαγγελματίας και πλέον μου φαίνεται περισσότεο μάνατζερ και σόου γούμαν, παρά αυθεντική και μάχιμη αφέντρα. Σίγουρα όμως τον χώρο τον ξέρει όσο λίγες.

Για μένα η Vida άνετα θα μπορούσε να ήταν μοντέλο. Είναι πλέον και πολύ έμπειρη και πατάει πολύ καλά στο χωρό. Πολύ καλύτερη από πολλά υποτιθέμενα βαριά χαρτιά του χώρου.

Η επιστροφή της Ίσιδας είναι το καλύτερο νέο για τον χώρο. Η κορυφαία από άποψη υπηρεσιών, vfm, αυθεντική όσο δεν πάει! Εμφανισιακά είναι ότι σε πιο καύλα έχω συναντήσει. Φυσικά όλα είναι υποκειμενικά.... ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΙΔΑ... ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΛ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ :upsidedown::upsidedown::upsidedown:

Αδυναμίες είναι αυτές....:smiling-face-with-heart-eyes:
Χάρη στην Αφροδίτη βγήκε ,φοβότανη βίντα,μοντέλο δεν την λες πετσί και κόκκαλο,την ίσιδα δεν την έχω δει από κοντά
 

Fotis_freedom

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2017
Μηνύματα
509
Like
555
Πόντοι
86
Αλεξανδρα η κορυφαια στην Ελλαδα και απο τις ΤΟΠ του εξωτερικου ακριβη αλλα αξιζει. Η Vinda πολυ αδυνατη για μενα γιαυτο και δεν την γνωρισα .
Δεν έχασες και τίποτα είναι άσχετη η βίντα,η Αλεξάνδρα από τις κορυφαίες
 

mudhoney

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2015
Μηνύματα
971
Like
1.919
Πόντοι
206
Δεν έχασες και τίποτα είναι άσχετη η βίντα,η Αλεξάνδρα από τις κορυφαίες
Ρε φίλε το καταλάβαμε, δεν τη γουστάρεις...μας τα έπρηξες όμως... Κάθε 3 μηνύματα υπάρχει ένα δικό σου που θάβεις τη κοπέλα. Έλεος κάπου, καταλάβαμε...
 

Fotis_freedom

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2017
Μηνύματα
509
Like
555
Πόντοι
86
Ρε φίλε το καταλάβαμε, δεν τη γουστάρεις...μας τα έπρηξες όμως... Κάθε 3 μηνύματα υπάρχει ένα δικό σου που θάβεις τη κοπέλα. Έλεος κάπου, καταλάβαμε...
Την έχω δει εσύ την έχεις δει?η αίντα άξιζε νέα όμορφη και σωστή ούτε ψυλομίτα και άσχετη σαν την βίντα
 

Fotis_freedom

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2017
Μηνύματα
509
Like
555
Πόντοι
86

mudhoney

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2015
Μηνύματα
971
Like
1.919
Πόντοι
206

Fotis_freedom

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2017
Μηνύματα
509
Like
555
Πόντοι
86
Δεν με ενδιαφέρει να τη δω, μας έπρηξες και έχεις γεμίσει το νήμα με τις @@ σου
Την έχω δει και μπορώ να πω την γνώμη μου εσύ δεν την έχεις δει
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ρε φίλε το καταλάβαμε, δεν τη γουστάρεις...μας τα έπρηξες όμως... Κάθε 3 μηνύματα υπάρχει ένα δικό σου που θάβεις τη κοπέλα. Έλεος κάπου, καταλάβαμε...
Επειδή είναι άσχετη
 

kostasdou

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2021
Μηνύματα
624
Like
1.017
Πόντοι
86
Δεν με ενδιαφέρει να τη δω, μας έπρηξες και έχεις γεμίσει το νήμα με τις @@ σου
Μην ασχολείσαι με τον γεροντολάγνο, μάλλον τον έχει βάλει η ώριμη μαντάμ να βρίζει την Vida επειδή έρχεται σε λίγες μέρες στην Αθήνα. Δεν έχουν καταλάβει, ούτε ο γεροντολάγνος ούτε η ώριμη μαντάμ, πως με αυτή την τακτική κάνουν περισσότερο γνωστή την Vida. Όσο και να σκούζουν, η Vida είναι και καλή αφέντρα και όμορφη.
 

Fotis_freedom

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2017
Μηνύματα
509
Like
555
Πόντοι
86
Μην ασχολείσαι με τον γεροντολάγνο, μάλλον τον έχει βάλει η ώριμη μαντάμ να βρίζει την Vida επειδή έρχεται σε λίγες μέρες στην Αθήνα. Δεν έχουν καταλάβει, ούτε ο γεροντολάγνος ούτε η ώριμη μαντάμ, πως με αυτή την τακτική κάνουν περισσότερο γνωστή την Vida. Όσο και να σκούζουν η Vida είναι και καλή αφέντρα και όμορφη.
Να πάει στην Αλεξάνδρα να την εκπαιδεύσει
 

Fotis_freedom

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2017
Μηνύματα
509
Like
555
Πόντοι
86
Μην ασχολείσαι με τον γεροντολάγνο, μάλλον τον έχει βάλει η ώριμη μαντάμ να βρίζει την Vida επειδή έρχεται σε λίγες μέρες στην Αθήνα. Δεν έχουν καταλάβει, ούτε ο γεροντολάγνος ούτε η ώριμη μαντάμ, πως με αυτή την τακτική κάνουν περισσότερο γνωστή την Vida. Όσο και να σκούζουν, η Vida είναι και καλή αφέντρα και όμορφη.
Η Αλεξάνδρα είναι κορυφαία ότι και να λες και δεν χρειάζεται προποτάρισμα
 

kostasdou

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2021
Μηνύματα
624
Like
1.017
Πόντοι
86
Να πάει να την εκπαιδεύσει
Είσαι ότι νά'ναι, για ξεκάρφωμα πετάς το όνομα της Αλεξάνδρας; Είναι γνωστή η γεροντολαγνεία που έχεις με την ώριμη μαντάμ η οποία σε βάζει να γράφεις ανοησίες.
 

Subslave15

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2024
Μηνύματα
129
Like
209
Πόντοι
21
Από τις χειρότερες είναι η βίντα άσχετη το αυταρχικό δεν είναι παίρνω ένα μαστίγιο και έγινα αφέντρα θέλει και μυαλό να είναι έξυπνη όπως η Αλεξάνδρα που κάνει events και φέρνει τις καλύτερες από το εξωτερικό
Νομίζω δεν χρειάζετε να σου απαντήσω.Με έχουν καλύψει όλοι οι υπόλοιποι πλήρως.
 

Fotis_freedom

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2017
Μηνύματα
509
Like
555
Πόντοι
86
Είσαι ότι νά'ναι, για ξεκάρφωμα πετάς το όνομα της Αλεξάνδρας; Είναι γνωστή η γεροντολαγνεία που έχεις με την ώριμη μαντάμ η οποία σε βάζει να γράφεις ανοησίες.
Για την Αλεξάνδρα έγραφα και έχεις ξανακάνει παράθεση σε πόστ μου για την Αλεξάνδρα,είμαι από τους παλιούς και δεν μπορεί να με χειραγωγήσει καμμία,ξέρω τις περισσότερες και η γνώμη μου για την βίντα δεν αλλάζει την έχω δει δεν το κατέχει με το ζόρι αφέντρα δεν μπορεί να γίνει
 

kostasdou

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2021
Μηνύματα
624
Like
1.017
Πόντοι
86
Φωτάκο γράφε και άλλα για την Vida γιατί μπορεί κάποιος να μην την έχει ακούσει και πρέπει να τη μάθει. Όσο και να χτυπιέσαι εσύ και η ώριμη μαντάμ με τις τσιρίδες της, η Vida και μουνάρα είναι και καλή στο αυταρχικό.
 

Fotis_freedom

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2017
Μηνύματα
509
Like
555
Πόντοι
86
Φωτάκο γράφε και άλλα για την Vida γιατί μπορεί κάποιος να μην την έχει ακούσει και πρέπει να τη μάθει. Όσο και να χτυπιέσαι εσύ και η ώριμη μαντάμ με τις τσιρίδες της, η Vida και μουνάρα είναι και καλή στο αυταρχικό.
Στην Αθήνα φεύγει άφραγκη να είναι καλά η Αφροδίτη,βεβαίως δεν την ξέρουν και μην την γνωρίσουν θα τα κλαίνε τα λεφτά τους
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom