poustarelio
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιαν 2025
- Μηνύματα
- 143
- Κριτικές
- 17
- Like
- 1.341
- Πόντοι
- 371
Που είναι η Μαρία μας; Δεν την έχω βρει αυτές τις μέρες! Πιστεύω θα περάσουμε καλά με το εργαλείο! Κ η θέα της στα 4 κόβει την ανάσα για να αδειάσω κιόλας!
Που είναι η Μαρία μας; Δεν την έχω βρει αυτές τις μέρες! Πιστεύω θα περάσουμε καλά με το εργαλείο! Κ η θέα της στα 4 κόβει την ανάσα για να αδειάσω κιόλας!
Εγω μιλησα μαζι της ,200 η ωρα σε ξενοδοχειο και μονο βραδακι μετα τις 6μμ.Δεν το συνεχισα .Έχει κάνει κάποιος συνάντηση ??![]()
Καυλιαρα αφέντρα ψάχνει τον σκλάβο της για μοναδικές εμπειριες
Αν θέλεις να περάσεις μισή ή μια ολόκληρη αξέχαστη ώρα μαζί μου μη δισταξεις να με καλέσεις 6946142222 (και Viber/ WhatsApp) Με λένε Βανέσσα είμαι 24 ετών καυλωμενη Καυλωνω να σε υποτάσσω ,καυλωνω να χω το πάνω χέρι και να με υπηρετείς! Θελω να γίνεις δικός μου! Μαρεσει το στραπον τα δεσίματα οι...kanesex.com
παντως αυτή μοιαζει με τη Madame Mysteria στις φωτογραφιες της. Αν είναι αυτη μπορει και να αξίζει για όσους γουστάρουν τετοιο στυλ αφέντρας.Εγω μιλησα μαζι της ,200 η ωρα σε ξενοδοχειο και μονο βραδακι μετα τις 6μμ.Δεν το συνεχισα .
Η καλύτερη και η πιο επαγγελματίας.Ίσως είναι και η μοναδική που έχει κάνει και σεμηνάριο πρώτον βοηθειών.Μόνο αυτό δείχνει οτι νοιάζετε όχι μόνο στο να είναι απίστευτη στην δουλειά της αλλά και για την ασφάλεια του υποτακτικούΔε θα μπορούσες να τα γράφεις πιο αντιπροσωπευτικά, αυτή τη στιγμή τη θεωρώ την καλύτερη στον χώρο.
δεν ειναι μοιαζει λογω γυμναστικηςπαντως αυτή μοιαζει με τη Madame Mysteria στις φωτογραφιες της. Αν είναι αυτη μπορει και να αξίζει για όσους γουστάρουν τετοιο στυλ αφέντρας.
Λογικό μετά τις 6 π.μ , το πρωι δουλευει οικοδομήΕγω μιλησα μαζι της ,200 η ωρα σε ξενοδοχειο και μονο βραδακι μετα τις 6μμ.Δεν το συνεχισα .
Απο οτι εμαθα δουλευει μεχρι τις 5 και μετα αρπαχτες ,αλλα ακριβες .Λογικό μετά τις 6 π.μ , το πρωι δουλευει οικοδομή
με μειωμένη τιμη;Καλησπέρα μάγκες.Η Κυρία DamaVida από την Θεσσαλονίκη θα κατεβεί Αθήνα 8,9 και 10 Μαΐου!!!
Δεν το κατέχει η βίντα το αυταρχικό άσε που δεν ξεχωρίζεις γάμπα με μπούτιΚαλησπέρα φίλε μου.Εγώ(και πολλοί ακόμα θεωρώ) θα σου πρότεινα την Κυρία DamaVida.Είναι από Θεσσαλονίκη βέβαια αλλά μπορεί να έρθει Αθήνα τον Μάιο.Μόλις την βλέπεις αντικατοπτρίζεις μια Θεά απέναντί σου,μοντέλο πραγματικά κορμάρα και πανέμορφη.Και είναι απίστευτη σε αυτό που κάνει!!Δεν υπήρξε φορά που να μην έχω δοκιμάσει κάτι και να μην φύγω πανευτυχής!Έχω πάει τόσες φορές και θα πάω άλλες τόσες και δεν έχω σκοπό να σταματήσω.Νομίζω είναι οτι πιο κοντά σε αυτό που ψάχνεις και πιστεύω πως πολλοί ακόμα θα το επιβεβαιώσουν.
Στην Αθήνα 100 παίρνειμε μειωμένη τιμη;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
δηλαδη στα 100;
Δεν ξέρω φίλε μου με συγχωρείςμε μειωμένη τιμη;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
δηλαδη στα 100;
Και εγώ συμφωνώ ρε φίλε.Δεν υπάρχει πιο υπέροχη και πανέμορφη.Είναι μια Θεά πάνω στην Γή.Ότι να'ναι, η Vida αυτή τη στιγμή είναι η καλύτερη παρουσία από τις αφέντρες της Ελλάδας.
Εδώ γελάμεΚαι εγώ συμφωνώ ρε φίλε.Δεν υπάρχει πιο υπέροχη και πανέμορφη.Είναι μια Θεά πάνω στην Γή.
Από τις χειρότερες είναι η βίντα άσχετη το αυταρχικό δεν είναι παίρνω ένα μαστίγιο και έγινα αφέντρα θέλει και μυαλό να είναι έξυπνη όπως η Αλεξάνδρα που κάνει events και φέρνει τις καλύτερες από το εξωτερικόΌτι να'ναι, η Vida αυτή τη στιγμή είναι η καλύτερη παρουσία από τις αφέντρες της Ελλάδας.
Θα συμφωνησω για την εμφανιση.Ειναι πραγματικα ομορφη γυναικα.Ότι και να γράφουν οι haters η Vida είναι top επιλογή για αυταρχικό στην Ελλάδα και το κυριότερο είναι πως ότι βλέπει κάποιος στις φωτογραφίες είναι και αυτό που θα δει όταν ανοίξει η πόρτα.