Πως βγάζει μάτι το αυθεντικό από το fake... Σωστός ο Σωτήρης, ούτε κομπορρημονεί, ούτε εκθέτει, απλά παραθέτει ένα πραγματικό γεγονός. Και σωστός και μάγκας και ακομπεξάριστος αφού δεν διστάζεις να γράψεις ότι σε παράτησε.. Όπως πολύ σωστά γράφει και ο τρελός, γυναίκες είναι και αυτές και έχουν τις ανάγκες τους, αλλά ειδικά η Έρρικα δεν παίζει ούτε μία στο εκατομμύριο με πελάτη. Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα μ' αυτές που το κάνουν, - κι εμένα μ' αρέσει να το κάνω -, έχω όμως πρόβλημα μ' αυτούς που προσβάλλουν και εκθέτουν.Παιδιά, θέλω να σας πω ότι και εγώ έχω κάνει αρκετό σεξ με γνωστή αφέντρα του χώρου (που πιθανότατα να μας διαβάζει). Δεν την γνώρισα όμως ως "πελάτης", αλλά κάνοντας ένα κανονικό πέσιμο σε μια πανεμορφη γυναίκα που εκείνη την στιγμή δεν ήξερα ότι ήταν επαγγελματίας. Ξεκίνησε ως ένα πολύ τυχερό one night stand την 01 Σεπτεμβρίου του 2016 και συνολικά κράτησε 3-4 μήνες, όταν και με παράτησε....
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
coogar13
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Αυγ 2018
- Μηνύματα
- 550
- Like
- 799
- Πόντοι
- 86
Σίγουρα,σκιές μας γράφει σκέψου τι βλέπει μέσα στην τρέλα του,κρίμα
Φιλαρακο εισαι ωραιος, δεν χρειαζεται να αποδειξεις τιποτα εδω μεσα. keep fucking.
JORMAKKA άρχισε να παίρνεις τα ψυχοφάρμακα σου, εδώ έγραψες για να τραβήξεις την προσοχή, δροσερό αγόρι με μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια άυπνος νύχτες, μέχρι στιγμής δύο αφέντρες έχουν ζητήσει το τηλέφωνο σου και το έδωσα, είσαι ευτραφής, κοντός με ανοικτά μάτια, έχω προφίλ θα δίνω το τηλέφωνο σου σε όλα τα call girls και τις αφέντρεςΚάτσε να δω. Μισό.
coogar13
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Αυγ 2018
- Μηνύματα
- 550
- Like
- 799
- Πόντοι
- 86
Ακριβώς, ο jourmeka είναι διπολικό, επετε και συνέχεια να προστατέψουμε όλες τις γυναίκες, έχω το τηλέφωνο τουΠως βγάζει μάτι το αυθεντικό από το fake... Σωστός ο Σωτήρης, ούτε κομπορρημονεί, ούτε εκθέτει, απλά παραθέτει ένα πραγματικό γεγονός. Και σωστός και μάγκας και ακομπεξάριστος αφού δεν διστάζεις να γράψεις ότι σε παράτησε.. Όπως πολύ σωστά γράφει και ο τρελός, γυναίκες είναι και αυτές και έχουν τις ανάγκες τους, αλλά ειδικά η Έρρικα δεν παίζει ούτε μία στο εκατομμύριο με πελάτη. Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα μ' αυτές που το κάνουν, - κι εμένα μ' αρέσει να το κάνω -, έχω όμως πρόβλημα μ' αυτούς που προσβάλλουν και εκθέτουν.
coogar13
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Αυγ 2018
- Μηνύματα
- 550
- Like
- 799
- Πόντοι
- 86
Διπολικός είναι, και νομίζει ότι δεν τον πιάνουν τα φάρμακα και έχει ξεφύγει, επικίνδυνος ακόμα και για την οικογένεια τουΛάθος λέξη χρησιμοποιείς, δεν πρόκειται για μίσος αλλά για οίκτο.
Τα ψέμματα
- Είσαι και καλά ο μεγαλύτερος γαμιάς, γαμάς όποια θέλεις, θα πηδηξεις την αφέντρα που δεν γαμιέται, θα πηδήξεις την πουτάνα χωρις λεφτά απλά γιατί εσαι ο jormakka
- Έχεις τον μεγαλύτερο πούτσο, ένα κατάρτι που δεν χωράει να μπει πουθενά, αλλά σε άλλο post τα ξεχνάς τι έχεις πει πριν και σου ξεφεύγει ότι μελάτωσες.
- Εκτός από σούπερ εμφάνιση, σούπερ πούτσο, έχεις και σούπερ μυαλό γιαυτό όλες σου κάθονται εκεί που στους άλλους ρίχνουν πόρτα.
- Ειδικά τις αφέντρες όχι μόνο τις πηδάς, αλλά και τις ξεφτιλίζεις δημόσια, τις εκθέτεις βγάζοντας τες στην φόρα, αλλά αυτές εκεί εξακολουθούν να θέλουν τα αλύπητο γαμήσι απο σένα.
Οι αλήθεια
Η μόνη αλήθεια είναι ότι είσαι για λύπηση. Πριν ασχοληθείς με πουτάνες, αφέντρες, γκόμενες φρόντισε πρώτα να επισκεφτείς ένα καλό ψυχίατρο, χρειάζεσαι επειγόντως ψυχιατρική αγωγή, είσαι νάρκισσος, αυτάρεσκος, ενδεχομένως και διπολικός. Στην πραγματικότητα πρέπει να είσαι ακριβώς το αντίθετο απ' αυτο που δηλώνεις, άσχημος, κοντός, προβληματικός, πρέπει να έχει φάει πολύ bullying στο σχολείο και έφτιαξες το δικό σου ψηφιακό ιδανικό σύμπαν. Τύπε τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις δεν μπορούν να αποτελούν άλλοθι για να εκθέτεις κόσμο. Γιατί αν ως υπόθεση εργασίας δεχόμασταν ότι αυτά που έγραψες ήταν αλήθεια - που είναι 100% φίδια- , εφ' όσον τα έγραψες χωρίς συναίνεση, είσαι απαράδεκτος και η ντροπή είναι όλη δική σου.
coogar13
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Αυγ 2018
- Μηνύματα
- 550
- Like
- 799
- Πόντοι
- 86
Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά είναι επικίνδυνος ο goumerka εδώ είμαι και δεν έχει απαντήσει στο ερώτημα μου, πόσες φορές έχει νοσηλευτεί σε ψυχιατρειο; πολλέςΣταματείστε να ασχολείστε με τον jourmeka και τον κάθε κομπλεξικό! Το θέμα του forum είναι άλλο νομίζω
δεν ειπαμε οτι οι αφεντρες δεν κανουν σεξ, προφανως και κανουν γιατι πανω απο ολα ειναι και γυναικες. αλλα το να βγαινεις και να λες οτι γαμησες ακαποτα την ερικα ειναι σαν να λες οτι πηρες παρτουζα την κατια με την μισελ![]()
Με φώναξε κανείς;;;
Tony Corleone
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 548
- Like
- 964
- Πόντοι
- 86
Ναι αλλά κούρασες πολύ και εσύ με όλες αυτές τις υπεραναλύσεις και επιπλεον του εδινες και πατήματα του jomarka να συνεχίζει να γράφει . Ενταξει την υπερασπίστηκες την τιμή της Ερικας πήγαινε κάνε τις βουτιές σου τωρα και εσύ και οι άλλοι υπερασπιστές . Ειλικρινά δε μας ενδιαφέρει αν το κάνει η Ερικα ή οχι και μας κανετε τα νευρα ξέφτια κάθε φορά που θα γράψει καποιος για το μουνί μία αφεντρας και θα αρχισουν τα κατεβατά των υπερασπιστων . Διαβαστε τον γαμημενο για τιτλο του νήματος τι λεει ; Δηλαδή αυτό τα ταμπου με το τι κανουν με το μουνι τους έχει κουρασει απελπιστικάΠως βγάζει μάτι το αυθεντικό από το fake... Σωστός ο Σωτήρης, ούτε κομπορρημονεί, ούτε εκθέτει, απλά παραθέτει ένα πραγματικό γεγονός. Και σωστός και μάγκας και ακομπεξάριστος αφού δεν διστάζεις να γράψεις ότι σε παράτησε.. Όπως πολύ σωστά γράφει και ο τρελός, γυναίκες είναι και αυτές και έχουν τις ανάγκες τους, αλλά ειδικά η Έρρικα δεν παίζει ούτε μία στο εκατομμύριο με πελάτη. Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα μ' αυτές που το κάνουν, - κι εμένα μ' αρέσει να το κάνω -, έχω όμως πρόβλημα μ' αυτούς που προσβάλλουν και εκθέτουν.
Θα ηθελα να μαθω κι εγω.. Ειναι ψηλη .. λογικα θα εχι πατουσαρες..Παιδιά έχει γνώμη κανείς για την Nemesis? (συνεργάτιδα της Αλεξάνδρας)
Εμενα πάντως με πήραν παρτουζα και ευχαρίστως θα καθόμουν ξανάδεν ειπαμε οτι οι αφεντρες δεν κανουν σεξ, προφανως και κανουν γιατι πανω απο ολα ειναι και γυναικες. αλλα το να βγαινεις και να λες οτι γαμησες ακαποτα την ερικα ειναι σαν να λες οτι πηρες παρτουζα την κατια με την μισελ![]()
Γάμησε όλο το νήμα ,την έρικα που είχα γνωρίσει πριν χρόνια με τίποταπροσωπικα βαριεμαι να ασχοληθω αλλο με αυτον κουρασε πολυ.
Και εγώ θέλω να να κάνω και σεξ και έχω κάνει με αρκετές αφέντρες και μπράβο τους ,με την έρικα ακόμα δεν έχω κάνει αλλά ποτέ δεν ξέρειςΠως βγάζει μάτι το αυθεντικό από το fake... Σωστός ο Σωτήρης, ούτε κομπορρημονεί, ούτε εκθέτει, απλά παραθέτει ένα πραγματικό γεγονός. Και σωστός και μάγκας και ακομπεξάριστος αφού δεν διστάζεις να γράψεις ότι σε παράτησε.. Όπως πολύ σωστά γράφει και ο τρελός, γυναίκες είναι και αυτές και έχουν τις ανάγκες τους, αλλά ειδικά η Έρρικα δεν παίζει ούτε μία στο εκατομμύριο με πελάτη. Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα μ' αυτές που το κάνουν, - κι εμένα μ' αρέσει να το κάνω -, έχω όμως πρόβλημα μ' αυτούς που προσβάλλουν και εκθέτουν.
Tony Corleone
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 548
- Like
- 964
- Πόντοι
- 86
Ωχ τι το έγραψες τώρα και εσύ αυτό, εκεί που λέγαμε μήπως ησυχάσουμε λιγο τώρα θα αρχίσουν τα γνωστά ....με τη χαρά θα μείνεις , αυτό δε θα γίνει ποτέ και πάει λέγονταςΚαι εγώ θέλω να να κάνω και σεξ και έχω κάνει με αρκετές αφέντρες και μπράβο τους ,με την έρικα ακόμα δεν έχω κάνει αλλά ποτέ δεν ξέρεις![]()
jormakka
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Απρ 2022
- Μηνύματα
- 3.464
- Like
- 8.470
- Πόντοι
- 2.306
Ωχ τι το έγραψες τώρα και εσύ αυτό, εκεί που λέγαμε μήπως ησυχάσουμε λιγο τώρα θα αρχίσουν τα γνωστά ....με τη χαρά θα μείνεις , αυτό δε θα γίνει ποτέ και πάει λέγοντας![]()
Με εμένα έγινε στιγμιαία και ακάποτα, όσο και να κλαίτε δεν αλλάζει κάτι. Είναι απολαυστικό το πώς καταρρέετε. Έγινα κοντός, χοντρός, γνωστός, από κλινική, χρηστης, επικίνδυνος, με κινητό, και ψεύτης. Όλο αυτό επειδή τον έβαλα ακάποτα σε μια στιγμή ρομαντική, που να είστε σίγουροι έχει ξαναγίνει. Πόσο αδύναμα όντα να είστε ρε φίλε... πόσο...
Και εγώ θέλω να να κάνω και σεξ και έχω κάνει με αρκετές αφέντρες και μπράβο τους ,με την έρικα ακόμα δεν έχω κάνει αλλά ποτέ δεν ξέρ
Απο το 2017 την ξερω την ερικα ,πολυ καλη αφεντρα και πολυ σωστη σε ολα,αλλα για διπλο που ειχα παει με αλλη μια αφεντρα μια νορα σκετη απογοητευση η νορα,η ερικα εκανε τα παντα η αλλη βαριοτανΤην έρικα έχω να την δω χρόνια, από πιτσιρίκα την ξέρω ,έστειλα μήνυμα στην σελίδα της και κλείσαμε για την επόμενη εβδομάδα, πριν χρόνια ήταν τούρμπο τώρα δεν ξέρω ,ότι βλέπω στο προφίλ της ,έχει φοβερή μνήμη με θυμήθηκε
trelos1989
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 1.603
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.124
- Πόντοι
- 736
στον υπνο σου μπορει, στον ξυπνιο σου ουτε σεσσιον δεν μπορουσες να κανεις ποσο μαλλον να τον βαλεις στην ερικαΜε εμένα έγινε στιγμιαία και ακάποτα, όσο και να κλαίτε δεν αλλάζει κάτι. Είναι απολαυστικό το πώς καταρρέετε. Έγινα κοντός, χοντρός, γνωστός, από κλινική, χρηστης, επικίνδυνος, με κινητό, και ψεύτης. Όλο αυτό επειδή τον έβαλα ακάποτα σε μια στιγμή ρομαντική, που να είστε σίγουροι έχει ξαναγίνει. Πόσο αδύναμα όντα να είστε ρε φίλε... πόσο...
Αστο φιλε εισαι στην κοσμαρα σου,συνεχισε να ξευτιλιζεσαι αυτο θελειςΜε εμένα έγινε στιγμιαία και ακάποτα, όσο και να κλαίτε δεν αλλάζει κάτι. Είναι απολαυστικό το πώς καταρρέετε. Έγινα κοντός, χοντρός, γνωστός, από κλινική, χρηστης, επικίνδυνος, με κινητό, και ψεύτης. Όλο αυτό επειδή τον έβαλα ακάποτα σε μια στιγμή ρομαντική, που να είστε σίγουροι έχει ξαναγίνει. Πόσο αδύναμα όντα να είστε ρε φίλε... πόσο...
jormakka
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Απρ 2022
- Μηνύματα
- 3.464
- Like
- 8.470
- Πόντοι
- 2.306
Αστο φιλε εισαι στην κοσμαρα σου,συνεχισε να ξευτιλιζεσαι αυτο θελεις
Γιατί να σου πω ψέμματα βρε μαλακα, αφού όλα τα υποτακτικά είστε για λύπηση, εδώ μέχρι και η Έρικα γελούσε όταν το συζητούσαμε, έδειχνε φορά παρτίδα τις φωτό με κάτι κοιλαράδες ντυμένους με ρούχα που έχει στο δωμάτιο της στην Καλλιθέα όπως μπαίνεις αριστερά και γελούσε ότι σας έπαιρνε έξω στο μπαλκόνι (το χτιστό το άσπρο) βράδυ με στραπ. Κακομοίρηδες... πιστεύεις ότι δε μπορώ να παίξω με το μυαλό μιας πενηντάρας και να την βαλω να μου κάτσει; Μάγκες μάλλον δε με ξέρετε καλά

Όταν θα σας λέω κάτι θα λέτε ναι, δε θα διαφωνείτε. Από την εγγραφή μου έχω πει πολλά και όλα μα όλα είναι α-λη-θειες. Τέλος.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 188
- Εμφανίσεις
- 76K
- Απαντήσεις
- 26
- Εμφανίσεις
- 26K
- Απαντήσεις
- 874
- Εμφανίσεις
- 57K