Κρος, παθητικοί, και λοιποί αρλεκιν είστε ελεύθεροι να υπηρετείτε και να κάνετε τα βίτσια σας. Όταν ο Τζορμακα, ο γητευτής, θα σας λέει κάτι, δε θα τον διαψευδετε ειδάλλως θα σας το λέω ξανά και ξανά μέχρι να το εμπεδωσετε. Είμαι ένα απλό νέο παλικάρι που μοιράζεται όπως και εσείς τις επιτυχίες του. Το ότι ο κύκλος σας αποτελείται από ανορεξικά στράκια, κατατρεγμένους κρυφούς παντρεμένους, καράφλες με περούκες, κροσάκια, κτλ, με αφήνει παγερά αδιάφορο, δεν κινούμαστε στους ίδιους κύκλους. Επισημαίνω λοιπόν ξανά, το ότι όταν λέω κάτι πάει να πει ότι έτσι είναι. Αλλιώς δεν θα το έλεγα. Σταματήστε να κλαιτε, μην το γυρνάτε σε δυσφήμιση/μίσος και τέτοια αδερφιστικα, δεν έχω τίποτα με την γυναίκα. Είναι απλά μια ακόμα γραμμή στο παλμαρέ μου. Το κρατούσα κρυφό αλλά μιας και έκοψα με το «σπορ», σας το εκμυστηρεύτηκα αφενός για να δειχτώ και αφετέρου γιατί ήξερα εκ των προτέρων ότι θα γίνετε έξω φρενών.
Σιλανς. Κολωνάκι θα βρίσκομαι, ελάτε να εκφράσετε τα παράπονα σας. Σκιες.