Διαγραμμένο μέλος 189858
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Απρ 2019
- Μηνύματα
- 54
- Κριτικές
- 2
- Like
- 112
- Πόντοι
- 0
να πας ... ΑξίζειΚαλησπέρα. Έχει κάνει κανείς session με Ιωαννιδου Ξένια;
Καλή τύπισσα ,το χει ...
να πας ... ΑξίζειΚαλησπέρα. Έχει κάνει κανείς session με Ιωαννιδου Ξένια;
Ωραίο το κειμενο σου γιατι περιγράφεις εμπειρίες και φάσεις και φυσικά δεν μπορουμε να περναμε όλοι με όλες καλά. Καποια θα μας αρεσει περισσότερο καποια λιγότερο.Ας γράψω και εγώ τις απόψεις για τις αφέντρες που με έχουν υποτάξει στα 45 μου χρόνια
1) Αφέντρα Τίνα (Καλλιρόης) έως 2009. Η αφέντρα Τίνα είναι πολύ ψηλά για εμένα μιας και ήταν η πρώτη που επιστέφτηκα. Την επισκεπτόμουν τακτικά. Το πρόγραμμά της μπορεί να μην είχε ποικιλία και να επαναλαμβανόταταν αλλά η ίδια ήταν πολύ επιβλητική και μπορούσε να με υποτάξει με μια ματιά της. Πολύ καθαρή, όμορφη στο πρόσωπο, καλό σώμα αν και λίγο κοντούλα. Το ότι ήταν μικρόσωμη με ερέθιζε ακόμα περισσότερο γιατί ένιωθα πιο ταπεινωμένος από ότι αν με υπέτασσε μια δίμετρη.
2 ) Αφέντρες Ορνέλα και Σελίνα στο same place (καμία δεκαριά χρόνια πριν στην οδό Μάρνης). Οι συγκεκριμένες κυρίες με υποτάξανε μαζί. Ίσως να τις αδικήσω μιας και δε μου αρέσαν αφού είχαν πολλά κιλά παραπάνω, ειδικά η Σελίνα. Ήταν μεν επιβλητικές αλλά δεν υπήρχε χημεία και δεν το ευχαριστήθηκα. Στα μείον ήταν και ότι αρκετές φορές στη συνεδρία ένιωθα ότι είχα εγώ τον έλεγχο και τις καθοδηγούσα.
3) Ένα call girl Ρωσίδα με το όνομα Έλενα πριν καμιά 5ετία. Από τις πιο όμορφες γυναίκες που έχω δει στη ζωή μου. 1,75 ύψος, 25 χρονών περίπου, γαλανομάτα με μακριά μελαχρινά μαλλιά και με αναλογία μοντέλου. Δεν ήταν αφέντρα 100% αλλά της έδειξα ένα βίντεο της Madame Sarka από το OWK και πήρε αμέσως γραμμή τι ήθελα. Σε μια στιγμή την είπα επίτηδες σκύλα και με άρχισε με την βίτσα που κράταγε και με τσάκισε βρίζοντας με ασύστολα. Δεν σταμάτησε παρά τα έλεος που έλεγα παρά μετά από αρκετή ώρα. Αυτό μου άρεσε πάρα πολύ. Την κοπέλα αυτή δεν την ξανακάλεσα γιατί φοβήθηκα ότι θα την ερωτευτώ τελείως και θα καταστραφώ. Απίστευτη κοπέλα.
4) Αφέντρα Έρρικα. Επιβλητική αφέντρα με πολύ ωραίο σώμα. Τελευταία φορά είχα πάει στην αφέντρα Έρρικα πριν 3 χρόνια. Συνολικά πρέπει να έχω πάει 4-5 φορές. Σίγουρα ήταν πάνω από 45 χρονών όταν πήγα και οι φωτογραφίες της όσο αφορά το πρόσωπο έχουν photoshop. Παρολαυτά πέρασα πολύ καλά. Κατάλαβε αμέσως τι επιθυμούσα και δε σταματούσε στα mersi που φώναζα παρά μόνο αφού μου έριχνε 7-8 ξυλιές ακόμα. Ένιωθα όντως υποταγμένος και ότι δεν είχα κανένα έλεγχο. Στο πρώτο ραντεβού μάλιστα μου είπε και τι αλοιφή να πάρω για να μου φύγουν πιο γρήγορα τα σημάδια που μου έκανε. Εννοείτε πως της είχα πει ότι δε με πειράζουν τα σημάδια. Επαγγελματίας σωστή χωρίς να κοιτάζει το ρολόι μέχρι το σημείο να αναρωτιέμαι μερικές φορές πότε θα τελειώσει το ερεθιστικό βασανιστήριο μου. Πολύ καλή και η επικοινωνία της μετά τη συνεδρία.
5) Αφέντρα Θεανώ (πρόσφατα). Η κοπέλα αυτή είναι γυναικάρα, απίστευτα όμορφη. Ψηλή ξανθιά με πράσινα μάτια. Για εμένα είναι τόσο όμορφη που μου έρχεται να τραβάω μαλακία και μόνο που βλέπω το πρόσωπο της. Μου θυμίζει λίγο στο πρόσωπο την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου αλλά στο πιο γλυκό. Όταν όμως κάνει το πρόγραμμά της δεν έχει τίποτα γλυκό. Έχω πάει πολλές φορές και έχω περάσει υπέροχα. Την πρώτη φορά είχε ξεκινήσει απαλά αλλά με το που πήρε γραμμή τι σόι τσουλί ήμουν με ξεφτίλιζε και με έδερνε με πάθος. Σίγουρα δεν έχει την εμπειρία της κυρίας Έρρικας αλλά η ομορφιά της και η διάθεση να μάθει τα υπερκεράζει όλα αυτά. Τα πόδια της θα μπορούσα να τα γλύφω με τις ώρες. Μακάρι να είχα χρήματα να πηγαίνω πιο συχνά. Πολύ καλή και η επικοινωνία της μετά τη συνεδρία.
6) Αφέντρα Αλεξάνδρα (πρόσφατα). Επιβλητική και ψηλή αφέντρα με λίγα κιλά παραπάνω (κατά τη γνώμη μου) χωρίς βέβαια να μπορεί να ειπωθεί σε καμία περίπτωση ότι είναι παχουλή, απλά δεν έχει τόσο καλό σώμα όπως η αφέντρα Θεανώ ή της κυρία Τίνα. Ο χώρος που έχει φτιάξει είναι απίστευτος και έχει επενδύσει πάρα πολλά χρήματα. Αυτό δείχνει το πόσο σοβαρά έχει πάρει τη δουλειά της. Στο πρόγραμμά την ήταν άψογη. Εγώ δε θέλω να με γαμήσουν από πίσω και το έχω ξεκαθαρίσει σε όλες τις αφέντρες. Το είχα πει και στην κυρία Αλεξάνδρα όπως και της είχα πει ότι μου αρέσει να νιώθω φόβο και να μην έχω τον έλεγχο. Πρώτη φορά από όσες φορές έχω πάει σε αφέντρες φοβήθηκα ότι θα με γαμήσει η κυρία και δε θα σεβαστεί τα όρια μου. Θυμάμαι τα λόγια της ότι θα με κάνει πουτάνα όταν μου έδειχνε το στραπόν. Δε με γάμησε βέβαια και σεβάστηκε τα όρια μου αλλά αυτή η πραγματική αίσθηση του φόβου με εμένα να παρακαλώ στα αλήθεια να μη μου τον χώσει μου έχει μείνει ανεξίτηλα στη μνήμη και καυλώνω όταν το σκέφτομαι. Σκληρή στα χτυπήματα της και δείχνει να διασκεδάζει αυτό που κάνει. Πολύ καλή και η επικοινωνία της μετά τη συνεδρία.
Αυτή είναι η γνώμη μου για κάποιες αφέντρες που έχω επισκεφτεί.
Από 1,70 και πάνωΩραίο το κειμενο σου γιατι περιγράφεις εμπειρίες και φάσεις και φυσικά δεν μπορουμε να περναμε όλοι με όλες καλά. Καποια θα μας αρεσει περισσότερο καποια λιγότερο.
Μια απορία μονο από τί ύψος και πάνω θεωρείς μια γυναίκα ψηλή ;
Τελικά πήγε κανένας εδώ να μας πει εντυπώσεις ;Καλησπέρα σε όλους, έχεις κάποιος εμπειρία με τη συγκεκριμένη ;;; Δε δίνει τηλέφωνο και μιλάμε μέσω email…..
![]()
ποδολαγνεία/στραπόν
Διαβασε προσεκτικα!!!!! μην στειλεις αν δεν σου αρεσει κατι απο τα δυο. Αν ιδανικα σου αρεσουν και τα δυο εισαι ο ανθρωπος μου. Ασχολεισαι μαζι μου και ασχολουμαι μαζι σου. Δεν μετραω εκτονωσεις ουτε χρονο και δεν φευγεις αν δεν εχω τελειωσει και εγω. Ερχομαι ΜΟΝΟ σε χωρο δικο σου, με σελφ τεστ...kanesex.com
Ο.Κ τότε μάλλον φόραγαν πολύ ψηλά τακουνια και μπερδευτηκεςΑπό 1,70 και πάνω
Με τα 16ποντα πολυ πανω απο 1,70 περνάνε και το 1,80 άμα κατεβουν θα σου πω εγώ. Την Πέρσα την είχες δεί απο κοντά ; Εάν αυτές που αναφέρεις ειναι πάνω απο 1,70 η Πέρσα πόσο ήταν 1,80. ; Ξαναλέω δεν έχει τοσο σημασια αλλά το 1,70 ξυπολητες δεν παιζει με την καμια οχι ότι εχει και τόσο σημασία απλά για να ακριβολογουμεΚαλημέρα και οι δυο που αναφερατε ειναι πανω από 1,70 ύψος
Η συγκεκριμένη κάνει μόνο αν το βασικο σου φετιχ ειναι το στραπον αν και σε αυτό υπάρχουν καλύτερες επιλογές. Αν και εχει καιρο στο χώρο δε νομίζω να έχει βελτιωθεί πολύ σε σχέση με πριν αρκετό καιρό που είχα παει απο εκεί.Αυτό για τις κάμερες ειναι ανεκδοτο , εκτός εάν εννοούν την καμερα του θυροτηλέφωνου.5.) SESILIA: Ξέχασα (γιατί άραγε?) να αναφέρω και τη Σεσίλια, μάλλον είχα διαγράψει το session μαζί της από το μυαλό μου. Δε θα μιλήσω καν για τη συνεννόηση μαζί της, για το τι της ζήτησα και πόσα από αυτά μου έκανε εν τέλει, για την τιμή, κλπ. Θα αναφέρω μόνο ότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά, συνεπώς όταν πλέον τόσοι πολλοί συμφωνούν στο ότι δεν το έχει με το αφεντριλίκι, τότε μάλλον όντως δεν το έχει. Ειδικά από τη στιγμή που άκουσα και για κάμερες στο dungeon της, έχω πάψει να ασχολούμαι.
ενταξει τωρα δεν πηρα και την μεζουρα μαζι μου,συμφωνω οτι δεν εχει καμια σημασια το υψοσ ,Με τα 16ποντα πολυ πανω απο 1,70 περνάνε και το 1,80 άμα κατεβουν θα σου πω εγώ. Την Πέρσα την είχες δεί απο κοντά ; Εάν αυτές που αναφέρεις ειναι πάνω απο 1,70 η Πέρσα πόσο ήταν 1,80. ; Ξαναλέω δεν έχει τοσο σημασια αλλά το 1,70 ξυπολητες δεν παιζει με την καμια οχι ότι εχει και τόσο σημασία απλά για να ακριβολογουμε
Τι να σου πω, εγώ που είμαι 1,80 ήμουν πιο κοντός από αυτές, βέβαια όπως έγραψες οι κυρίες φοράνε τακούνια. Σε λίγο όμως θα πεις ότι έχουν το ίδιο ύψος με την κυρία Τίνα (Καλλιρόης). Ίσως πάλι το ότι μπροστά στις αφέντρες είμαι είτε στα γόνατα είτε στημένος στα 4 με κάνει να τις βλέπω πιο ψηλές, εγώ πάντως θεωρώ ότι οι αφέντρες Θεανώ και Αλεξάνδρα είναι τουλάχιστον 1,70. Μεζούρα δεν τολμώ να πάρω και να τους ζητήσω να τις μετρήσω...Ο.Κ τότε μάλλον φόραγαν πολύ ψηλά τακουνια και μπερδευτηκεςΟυτε η Θεανώ, ουτε η Αλεξάνδρα είναι τόσο . Οχι ότι δίνω τόσο βαρύτητα στο υψος αλλά μαις και το ανεφερες
ετσι ειναι με ελαφρως ψηλοτερη την ΑλεξανδραΤι να σου πω, εγώ που είμαι 1,80 ήμουν πιο κοντός από αυτές, βέβαια όπως έγραψες οι κυρίες φοράνε τακούνια. Σε λίγο όμως θα πεις ότι έχουν το ίδιο ύψος με την κυρία Τίνα (Καλλιρόης). Ίσως πάλι το ότι μπροστά στις αφέντρες είμαι είτε στα γόνατα είτε στημένος στα 4 με κάνει να τις βλέπω πιο ψηλές, εγώ πάντως θεωρώ ότι οι αφέντρες Θεανώ και Αλεξάνδρα είναι τουλάχιστον 1,70. Μεζούρα δεν τολμώ να πάρω και να τους ζητήσω να τις μετρήσω...
Κοιτα για να μη χαθεί και η ουσια στο εγραψε και αλλος πιο πανω η Θεανω δεν περνά το 1,65 -1,66 και η Αλεξάνδρα κανα 2 πόνους ψηλότερη απο τη Θεανώ η δε Λόλα η οποία οι περισσότεροι τη θεωρούν κορυφαια ειναι πιο κοντή από τη Θεανώ. Μη το τραβήξουμε αλλο δεν έχει σημασια .Τι να σου πω, εγώ που είμαι 1,80 ήμουν πιο κοντός από αυτές, βέβαια όπως έγραψες οι κυρίες φοράνε τακούνια. Σε λίγο όμως θα πεις ότι έχουν το ίδιο ύψος με την κυρία Τίνα (Καλλιρόης). Ίσως πάλι το ότι μπροστά στις αφέντρες είμαι είτε στα γόνατα είτε στημένος στα 4 με κάνει να τις βλέπω πιο ψηλές, εγώ πάντως θεωρώ ότι οι αφέντρες Θεανώ και Αλεξάνδρα είναι τουλάχιστον 1,70. Μεζούρα δεν τολμώ να πάρω και να τους ζητήσω να τις μετρήσω...
Η ουσία δε θα χαθεί από την αντιπαραθεση σου για το υψος της Αλεξάνδρας και της Θεανούς θα χαθεί μολις πάρουν χαμπάρι καποιοι ότι γράφτηκαν δυο πολύ θετικές γνωμες σχετικά με τη Θεανω. Απορώ μάλιστα πως δεν έχουν ξεκινήσει ήδη το πέσιμο στον kostasdou που το ξεκίνησε !Κοιτα για να μη χαθεί και η ουσια στο εγραψε και αλλος πιο πανω η Θεανω δεν περνά το 1,65 -1,66 και η Αλεξάνδρα κανα 2 πόνους ψηλότερη απο τη Θεανώ η δε Λόλα η οποία οι περισσότεροι τη θεωρούν κορυφαια ειναι πιο κοντή από τη Θεανώ. Μη το τραβήξουμε αλλο δεν έχει σημασια .
Συμφωνώ απόλυτα. Άλλωστε δεν έκανα τίποτα παραπάνω από το να γράψω την άποψη μου για ορισμένες από τις αφέντρες που έχω επισκεφτεί. Απλά για εμένα παίζει σημαντικό ρόλο και η εμφάνιση, πχ. άλλη είναι η ηδονή να σε υποτάσσει η madame Sarka και άλλο να σε υποτάσσει η madame Caramel. Εγώ θα προτιμούσα 1000 φορές μια θεά όπως είναι η madame Sarka παρά μια χοντρή όπως ηΗ ουσία δε θα χαθεί από την αντιπαραθεση σου για το υψος της Αλεξάνδρας και της Θεανούς θα χαθεί μολις πάρουν χαμπάρι καποιοι ότι γράφτηκαν δυο πολύ θετικές γνωμες σχετικά με τη Θεανω. Απορώ μάλιστα πως δεν έχουν ξεκινήσει ήδη το πέσιμο στον kostasdou που το ξεκίνησε !![]()
![]()
μετα χανει ισως λιγο την εννοια του αυταρχικου...υπαρχει καμια που να σε αφηνει να την γαμησεις;
Η Πανδωρα δουλευε και σαν κανονικη πουτανα σε καποια φαση σε στουντιο και γαμιοταν. Επομενως φανταζομαι θα ειναι ανοιχτη.υπαρχει καμια που να σε αφηνει να την γαμησεις;