Νέα

O νόμος του Picker

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 55K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 30 άτομα (0 μέλη και 30 επισκέπτες)

Κούλης Χρυσός

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Μαρ 2017
Μηνύματα
6.403
Κριτικές
22
Like
7.876
Πόντοι
3.346
Μάλλον ανυσηχείτε εύκολα.

Την καλησπέρα μου. :)

:hi:

λόγο της θολής εικόνας που είδα, με έκανε να ανησυχήσω για σας, εντάξει τώρα μπορώ να αποσυνδεθώ χωρίς να με τρώει η έννοια και να οδεύσω προς ανάπαυση αφήνοντας εσάς στην θέση του πνευματικού στο νήμα της ΠΙΚΕΡ-ΔΩΡΑΣ.

ραντεβού το βράδυ γέροντα  :hi:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Να σας χαρισω μια μυγοσκοτωστρα τοτε γιατι θα εχουν μαζευτει πολλες γυρω σας :)

Πολύ ευγενικό εκ μέρους σας, αλλά δεν θέλω να σας στερήσω το πολυτιμότερο εργαλείο σας. :)
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.058
Πόντοι
34.168
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
12.839
Like
19.973
Πόντοι
3.656
Ναι αλλα ειμαστε οπαδοι της αιωνιας επιστροφης. Αρα με αφορμη τη συμπληρωση ενος έτους ,ευκαιρια να ξαναρχισουμε.

αυτο θα το θεωρησει Red Herring.. :2funny:
[/quote]

Όχι. Θεωρώ ότι άνοιξε πάλι τη Βικιπαίδεια για το Νίτσε, είδε κάτι, θεώρησε ότι κολλάει και το δημοσίευσε. Η Γυναίκα χύστες είναι μια τρικυμισμένη επιφάνεια ρηχού νερού. Τάδε έφη Ζαρατούστρα
 

Κούλης Χρυσός

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Μαρ 2017
Μηνύματα
6.403
Κριτικές
22
Like
7.876
Πόντοι
3.346
ποσο μαλλον χοροστατουντος κ.κ. Βενεδικτου θ'

ασέβεια πάτερ. Θέλει τιμωρια η τυπισα ;)

θα την τιμωρισει σκληρα ο σεβασμιοτατος  :s&m_1:  :s&m_3:, εγω θα οδευσω προς αναπαυση τωρα και ειμαι ησυχος πλεον με το Αγιο στη θεση του επιβλεπων.

ραντεβου το βραδι μασαζο  :hi:


θα παω και μια επισκεψη σε σουπερ κωλομπαρο  ;)
 

Dora86

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουν 2017
Μηνύματα
2.512
Like
0
Πόντοι
16
Ναι αλλα ειμαστε οπαδοι της αιωνιας επιστροφης. Αρα με αφορμη τη συμπληρωση ενος έτους ,ευκαιρια να ξαναρχισουμε.

αυτο θα το θεωρησει Red Herring.. :2funny:


Όχι. Θεωρώ ότι άνοιξε πάλι τη Βικιπαίδεια για το Νίτσε, είδε κάτι, θεώρησε ότι κολλάει και το δημοσίευσε. Η Γυναίκα χύστες είναι μια τρικυμισμένη επιφάνεια ρηχού νερού. Τάδε έφη Ζαρατούστρα

Ελπιζω να μην εχετε κορη , με τις αποψεις που εχετε :)
 

Κούλης Χρυσός

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Μαρ 2017
Μηνύματα
6.403
Κριτικές
22
Like
7.876
Πόντοι
3.346
Δεν θέλω να σε πικράνω, αλλά κανείς δεν θα διακινδύνευε το κεφάλι του είτε σε αρματοδρομία, είτε κάπου αλλού μόνο και μόνο για να την παντρευτεί. Και μάλλον βρίσκεται πια στην κλιμακτήριο, άρα δεν θα βγει από τη μήτρα της κανένας ήρωας  

:happy:
 

ΡοδοΠακης

Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2016
Μηνύματα
475
Like
5
Πόντοι
1
Ναι αλλα ειμαστε οπαδοι της αιωνιας επιστροφης. Αρα με αφορμη τη συμπληρωση ενος έτους ,ευκαιρια να ξαναρχισουμε.

αυτο θα το θεωρησει Red Herring.. :2funny:


Όχι. Θεωρώ ότι άνοιξε πάλι τη Βικιπαίδεια για το Νίτσε, είδε κάτι, θεώρησε ότι κολλάει και το δημοσίευσε. Η Γυναίκα χύστες είναι μια τρικυμισμένη επιφάνεια ρηχού νερού. Τάδε έφη Ζαρατούστρα
Ναι αλλά θες να τη γαμήσεις όμως;Πες αλήθεια.
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
12.839
Like
19.973
Πόντοι
3.656
Η δωρα ειναι παντα για μενα η νεα Ιπποδαμεια. Σε περιμενω Ιπποδαμεια :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

Δεν θέλω να σε πικράνω, αλλά κανείς δεν θα διακινδύνευε το κεφάλι του είτε σε αρματοδρομία, είτε κάπου αλλού μόνο και μόνο για να την παντρευτεί. Και μάλλον βρίσκεται πια στην κλιμακτήριο, άρα δεν θα βγει από τη μήτρα της κανένας ήρωας  
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom