Νέα

O νόμος του Picker

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 55K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 66 άτομα (0 μέλη και 66 επισκέπτες)

Κούλης Χρυσός

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Μαρ 2017
Μηνύματα
6.403
Κριτικές
22
Like
7.876
Πόντοι
3.346
Μήπως να την γράφαμε όλοι μας εκεί που δεν πιάνει μελάνι, επειδή δεν είναι ό,τι δηλώνει; :)

θα κανει το γυναικειο πικερ η Δωρα, θα λεει στον νόμο της ''δεν δινουμε καμια σημασια στους αντρες ξεκαυλωνουμε το μουνακι μας και μετα τους διωχνουμε διοτι μας ειναι αχρηστοι μετά''

θα λεει επισης  ''τους χρειαζομαστε μονο ως αποθηκες σπερματος, τα παιδια θα τα μεγαλωσω μονη μου''

ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΠΙΚΕΡ-ΔΩΡΑΣ
 

anestis_38

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.996
Κριτικές
17
Like
1.041
Πόντοι
3.007
ολοι μας θα μπορουσαμε καλυτερα, αλλά με την Δωρα περασατε super  ;)

μην ρωτατε πως το γνωριζω  :woldman: εχω το χαρισμα ξερετε   0:)
Θα έλεγα "Ευλογησον" αλλά είμαι Χριστιανος Ορθόδοξος και ο πάπας είναι ο μεγάλος Αιρεσιάρχης,

"Τον Πάπα να καταριέστε..."
Αγιος Κοσμος ο Αιτωλός
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
12.840
Like
19.987
Πόντοι
3.656
Ισως αγαπητε δεν ξερω.Ομως η ορεξη μου να της τον ακουμπησω ισχυει ακομα..

Έχω μια απορία. Αν δεν είναι ότι δηλώνει, πως ελπίζεις ότι υπάρχει μιά έστω αμυδρή ελπίδα να της τον ακουμπήσεις; με ενδιαφέρει ο συλλογισμός σου  
 

Κούλης Χρυσός

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Μαρ 2017
Μηνύματα
6.403
Κριτικές
22
Like
7.876
Πόντοι
3.346

θελω να σας κανω μια ερωτηση Δωρα, θα την απαντησετε την ερωτηση που θα σας κανω με ειλικρινεια;
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
index.php
 

Κούλης Χρυσός

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Μαρ 2017
Μηνύματα
6.403
Κριτικές
22
Like
7.876
Πόντοι
3.346
Θα έλεγα "Ευλογησον" αλλά είμαι Χριστιανος Ορθόδοξος και ο πάπας είναι ο μεγάλος Αιρεσιάρχης,

"Τον Πάπα να καταριέστε..."
Αγιος Κοσμος ο Αιτωλός

:woldman:

μην ειστε βλασθιμος φιλτατε  :woldman:
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Έχω μια απορία. Αν δεν είναι ότι δηλώνει, πως ελπίζεις ότι υπάρχει μιά έστω αμυδρή ελπίδα να της τον ακουμπήσεις; με ενδιαφέρει ο συλλογισμός σου 
Γιατι ρε τύπε, μονο οι πουτανες γαμιουνται σε αυτον τον πλανητη?
 

Επισκέπτης
Χρόνια πολλά για το 1ο έτος Δωροθέα σε ένα τόσο αφιλόξενο forum  :)
 

Συνημμένα

  • IMG_20180619_210046.jpg
    IMG_20180619_210046.jpg
    611,9 KB · Εμφανίσεις: 37
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
12.840
Like
19.987
Πόντοι
3.656
Μήπως να την γράφαμε όλοι μας εκεί που δεν πιάνει μελάνι, επειδή δεν είναι ό,τι δηλώνει; :)

Διαφωνώ. Που αλλού θα μπορέσουμε να κάνουμε ανθρωποπαρατήρηση in vitro σε Ελλεηνίδα  κατά φαντασία πουτάνα, η οποία έχει πλάσει μια φανταστική περσόνα του καλού μορφωμένου κοριτσιού που έχει μια σκοτεινή πλευρά, βαθιά κρυμμένη; Μόνο πανάκριβα αμειβόμενοι Ψυχίατροι έχουν την ευκαιρία να ακούσουν τέτοιες φαντασιώσεις. Η ζωή μας έφερε μπροστά μας μια πολύ ενδιαφέρουσα πιατέλα. Είμαι σίγουρος ότι κι εσείς διασκεδάζετε με τις προσπάθειες του γύναιου να αποδείξει ότι μπορεί να συνδιαλλαγεί επί ίσοις όροις με άντρες. Το Μπου είναι μαγικό
 

Dora86

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουν 2017
Μηνύματα
2.512
Like
0
Πόντοι
16
Γλώττα λανθάνουσα, τ’ αληθή λέγει... Σε ποιόν άλλο κύκλο μπορεί να προσποιηθεί ότι οι σεξουαλικές της υπηρεσίες αποτιμώνται σε 70€; Θα έσκαγαν στα γέλια οι άνθρωποι. Εδώ, μπορεί να ισχυριστεί ότι χρεώνει και 700€, ανερυθρίαστα και να συνεχίσει να αερολογεί  
 μονο μωβ δεχομαι μπροκολε
 

Συνημμένα

  • IMG_20180619_205803.jpg
    IMG_20180619_205803.jpg
    2,6 MB · Εμφανίσεις: 299

anestis_38

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.996
Κριτικές
17
Like
1.041
Πόντοι
3.007

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom