Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
καλησπέρα Τζίμη, καλή εβδομάδακαλησπερα παιδια τι γινεται? Παει καιροσ να μπω
καλησπέρα Τζίμη, καλή εβδομάδα
Ρε τύπε, μας δουλεύεις;Επισης. Που ειναι ο πικερ γιατι δε γραφει?
αυτος ειναι ο "αλλος"... ;)Ρε τύπε, μας δουλεύεις;
ο Πικερ είναι modarated
Η Δώρα έχει αναλάβει πρωτοβουλία για τη διάσωση του νήματος, κάτι σα διαδήλωση αναρχικων χωρις μολοτοφ ΑΛΛΑ με δηλητηριώδεις ατάκες
Ρε τύπε, μας δουλεύεις;
ο Πικερ είναι modarated
Η Δώρα έχει αναλάβει πρωτοβουλία για τη διάσωση του νήματος, κάτι σα διαδήλωση αναρχικων χωρις μολοτοφ ΑΛΛΑ με δηλητηριώδεις ατάκες
Με ποιο τσακωθηκε παλι? Ναι, όπως το λες.αυτος ειναι ο "αλλος"... ;)
Ναι, όπως το λες.
Εγώ είμαι αυτός.
Δεν είμαι ο άλλος.
Δηλαδή, είμαι ο "άλλος".
Κάτσε, τωρα μπερδεύτικα, εγώ ποιος είμαι;
Είναι και Δευτέρα σήμερα δεν την παλέυω
Παρασκευη ειναι ανεστηαχ ,παει το εχασε

Παρασκευή; Δωροθέα, με δουλεύεις κακό κορίτσι;Παρασκευη ειναι ανεστηαχ ,παει το εχασε
(φιλαράκι εγώ έχω μια ΑΝΕΚΔΟΤΗ σέξυ φωτό της Δώρας, μη με ρωτας που τη βρήκα, ρε μύστη,να την ανεβάσω να γουστάρουμε; ΣΣΣΣΣΣ, μόνο μη μας ακούσει η Δώρα)Δωράκλα, θα ανεβάσεις καμιά φωτό να καυλώσουμε μωρή τρελή?
Έλα μανάρι μου, για πάμε λίγο.
![]()
Παρασκευή; Δωροθέα, με δουλεύεις κακό κορίτσι;
Αχ κουκλα μου, για εμας τους μικροαστους
6(ή 5) ΜΕΡΕΣ ΣΤΗ ΣΚΛΑΒΙΑ, ΓΙΑ ΜΙΑ (ή δύο) ΜΕΡΕΣ ΓΚΛΑΜΟΥΡΙΑ
(ειναι μια φωτό που ανέβασε πέρυσι για την ημέρα του Αγιου Βαλεντινου, ΜΗ ΜΕ ΡΩΤΑΣ ΠΟΥ ΤΗ ΒΡΗΚΑ, ΣΣΣΣΣΣ , μη μας ακούσει και καηκα!)
[size=6pt](Οκ, να την ανεβάσω; Φοβάμαι μη φάω κανένα μπαν γαμώτο)[/size][size=6pt](γράφε πιο χαμηλόφωνα)[/size]
(ειναι μια φωτό που ανέβασε πέρυσι για την ημέρα του Αγιου Βαλεντινου, ΜΗ ΜΕ ΡΩΤΑΣ ΠΟΥ ΤΗ ΒΡΗΚΑ, ΣΣΣΣΣΣ , μη μας ακούσει και καηκα!)
Τι λες κοπελούδα μου; Εμένα ειρωνεύεσαι;Ο ανεστης προσπαθωντας να ριξει γκομενα