anestis_38
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 1.996
- Κριτικές
- 17
- Like
- 1.041
- Πόντοι
- 3.007
κλώνος του ανέστη είσαι; τις ίδιες αηδίες λέτε.
θυμίζετε γηρατειά και λαϊκούρα
poustepsan oi neoellines
Σκληρή η κριτική του Δημητράκη.
Να πω μια καλήμέρα φουλ στην τεστοστερόνη
Γεια σου ρε Μήτσο, να καούν τα κάρβουνα


