Κώστας Λαδάκης
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 25.344
- Κριτικές
- 8
- Like
- 13.865
- Πόντοι
- 2.886
δε ξερω αν ο μπαροκ εινε κλονος ομως ειμε σιγουρος οτι εχη καταπιεσμενη σεξουαλικοτητα. εινε πουστης αλλα αρνιετε να το παραδεχτη. ζηλεβει αφτους που γαμανε στα μπορδελα αυτος πληρωνη για να τον στραποναρουν. ξημεροβραδιαζετε εδω μπας και φαει κανα πουτσο. το ατομο εινε τρατζικ :S :S

Έχει φάει ένα ταψί μελομακάρονα και ένα κουτί
κουραμπιέδες μόνος του, ο Barock !

Ο Barock είναι σαν τον Πάγκαλο !

Πολύ καλό και καυλιάρικο πουτανάκι που το θυμάμαι από το Κολωνού 11 υπόγειο.

