Duke Nukem
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Σεπ 2015
- Μηνύματα
- 13.368
- Like
- 494
- Πόντοι
- 186
Ποιος τον εκανε φωτοσοπ πειρατη; 
Θελω και φωτοσοπ πικερ αη-βασιλη και πικερ καουμπου!

Θελω και φωτοσοπ πικερ αη-βασιλη και πικερ καουμπου!

τι κραταει στο χερι;ποσταρισμα τιτλου!
αν και πολυ νωρις, θα τολμησω και θα πω οτι δεν εχει καμια τυχη ο λακης
χθες πίκερ είπα ψέματα στην γυναίκα μου ότι πάω να παίξω στο κέντρο ένα τζόκερ στα γρήγορα και πήγα και γάμησα σε μπουρδέλο
ένιωσα υπέροχα
η ειλικρίνειες είναι για φλώρους
![]()
![]()
![]()

Ρε μαλάκες γιατί τον κράζετε έτσι;
Τι εννοείς; Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό. Με κράζουν γιατί με ζηλεύουν.![]()
Λαδάκη σβήσε το μήνυμα με το γαμω-βίντεό σου. Έχεις φάει ήδη αναφορά.




Φυσικά και δεν το έχω φτιάξει εγώ. Δεν είναι σωστό να εκθέτεται η κοπέλα, αρκετά τράβηξε από μένα - αν και το άξιζε.


Απαγορεύεται να εκθέτεις εδώ μέσα πρόσωπα, από τη στιγμή που δεν το επιθυμούν. Μην κοιτάς εμένα, εγώ είμαι φίρμα. Το ξέρει όλη η Αθήνα ότι γαμάω στο Μετάξι. Περπατάω στο δρόμο και με χαιρετάνε. Η άλλη όμως δεν θέλει να ξέρουν πως είναι πουτάνα.

Τώρα ασχολείται με κάτι άλλο. Σίγουρα δεν βγάζει τα ίδια λεφτά αλλά γλίτωσε από μένα. Να είναι καλά η κοπέλα, απλά δεν γουστάρω να υπάρχουν πουτάνες που δεν με δέχονται. Καλύτερα να μην επιστρέψει.
Γνήσιε μοναχικέ μπουρδελιάρη πρόσεξε καλά τι θα ψηφίσεις. Εγώ σας αφήνω προς το παρόν γιατί είμαι πολύ busy αυτό τον καιρό γαμώντας σχεδόν κάθε μέρα. Προσπαθώ βλέπετε να αυξήσω το στόχο μου στις 208-209 ολοκληρωμένες επαφές το χρόνο.
Και να μην είσαι σίγουρος ότι θα κερδίσει ο Λάκης. Ο βασιλιάς του site είμαι εγώ.![]()

Φυσικά και ΔΕΝ μετράει για γαμήσι αν δεν χύσεις με επαφή. Μετράνε μόνο τα γαμήσια που ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ με επαφή. :-*
εγω παντως δεν θα ηθελα να ανακατευτω με τα αιματα του pickerΠικερ θα φας πολύ ξυλο τωρα που θα ρθω Ελλάδα.

το "μετράνε" που λές πικεράκο τι σημαίνει ? που μετράνε ? υπάρχει κάποιος αόρατος πίνακας που καταγραφονται ?
και αν ναι ποιος έχει ορίσει το παιχνίδι ...ποιος ασχολείται μ'αυτό ?
επίσης (στο μετάξι κυρίως) πολλές φορές λόγω ταχύτητας και λόγω κακής συμπεριφοράς της πόρνης και μη δεκτικότητας στις ορέξεις μου
εκσπερματίζω με 60άρα (60%) στύση λόγω ενεργοποιησης του συμπαθητικού ...αυτό θεωρείται γαμήσι σύμφωνα με τα λεγομενα σου ?
επίσης πολλές φορές μ'αρέσει με μια γκόμενα να γλειφόμαστε όλο το βράδυ και έχω 150% στύση αποφευγοντας την εκσπερμάτιση
μεγιστοποιώντας την διέγερση στα ταντρικά πρότυπα ...αυτό θεωρείται μη γαμήσι σύμφωνα πάλι με τα λεγόμενά σου ?
δλδ όλα κρίνονται ώς προς την αγχωμένη ψυχαναγκαστική ταχυεκσπερμάτιση στο μετάξι ? δεν υπάρχει άλλη μορφή ηδονισμού ?


Ο noctilucent είδε το Ι5 κι έχει ανησυχήσει. Μη φοβάσαι τύπε, δεν είναι κάτι κολλητικό.![]()
Αν της τελειώσουν τα λεφτά θα επιστρέψει.
Σε έξι (6) μήνες, το πολύ, μάλλον θα επιστρέψει.