Αν είχες κάνει τον κόπο να διαβάσεις ένα βιβλίο βιολογίας θα μάθαινες ότι η εξέλιξη κανονίζεται από τα θηλυκά. Ψάχνουν να βρουν τα πιο ξεχωριστά γονίδια, για να έχουν περισσότερες ελπίδες επιβίωσης οι απόγονοί τους. Σε όλα τα αγελαία ζώα υπάρχουν χαρέμια, ποτέ μονογαμία. Είτε μιλάμε για Βίσωνες, είτε μιλάμε για λιοντάρια, ένας είναι ο γαμίκουλας που έχει 10έως 50 γυναίκες και οι άλλοι ξερογλείφονται. Όταν κάποιος άλλος τον εκτοπίσει, γίνεται αυτός αρχηγός και κληρονομεί το χαρέμι για 1 – 2 χρόνια, και ξανά από την αρχή. Επειδή δεν συνέφερε τις κοινωνίες οι άντρες να αλληλοσκοτώνονται για τις γυναίκες, εφευρέθηκε η μονογαμία. Εννοείται ότι από κάτω όποιος/α μπορούσε ξενοπήδαγε, αυτή είναι η πιθήκια φύση μας, τα θηλυκά του Χιμπατζή παίρνουν νουμεράδα όλη τη φυλή αρκετές φορές στην ωορρηξία τους, υπάρχουν σχετικά βίντεο. Τα θηλυκά θα σε απορρίπτουν για κάποιον με καλύτερα γονίδια, είτε σου αρέσει, είτε όχι. Δεν θα το κάνουν συνειδητά, υπάρχουν μηχανισμοί γι αυτό.