Οξαποδω
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Αυγ 2009
- Μηνύματα
- 4.027
- Κριτικές
- 28
- Like
- 13.827
- Πόντοι
- 17.045
Μα ήδη έχει κάνει σωρεία μαλακισμένων δηλώσεων, ως συνήθως.ειχες πει προεκλογικα οτι θα το θεωρουσες τουλαχιστον αστειο να παρεις τον τιτλο ενω εισαι 6 χρονια αμαλακιστος
Τι δηλωση εχεις να κανεις μετα την στεψη;


