Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Είμαι παιδί της νύχτας σαν τον Μαζωνάκη, αλλά δουλεύω μέρα...
Δεν το προτείνω.
Ξενυχτάω μέχρι 3-4 και μετά είμαι κομμάτια στη δουλειά...
Και τα ΣαββατοΚύριακα βαράω 12ωρα ύπνους για να συνέλθω.
Δε γίνεται με τίποτα, δηλαδή όλη μέρα νυστάζω και μόλις πάει 11-12 το βράδυ μπαμ το μάτι γαρίδα και φουλ ενέργεια.




Εγώ αν και υπάλληλος οδηγός αντέχω την άλλη μέρα.Με κρατάνε σ εγρήγορση και τα μουνάκια που κοζαρω στους δρόμους ...Αν έχεις δικιά σου δουλειά λέει.... Αν είσαι μεροκάματο... Στο βγάζουν απο την μυτη.
Μες το μυαλό μου είσαι αδερφέ μια απ' τα ίδια.....Το βραδυ αραγμα βεραντα με μπυρονια και παπαρια εξω να παιρνουν αερα τωρα που σφιξαν οι ζεστες
Ναι ρε έτσιΤώρα που μπήκε κι επίσημα καλοκαίρι έχει μόνο ξενύχτι κάθε μέρα μέχρι λιποθυμιας![]()