Νέα

Nottingham Forest F.C.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 53K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Τι θα τσιμπήσεις?
Ζυμαρικά σπέσιαλ
Αματριτσιάνα
Κρασάκι
Για σβήσιμο γλυκά από Βάρσο,διάφορα.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ποιοι; Η Γουεστ Χαμ και η Σαουθαμπτον που παίζουν μαζι αυριο; Οποιος και να κερδισει σε μαρκαρει στενα. Ή ισοπαλια και να ερθει παλι τα ιδια. Ασε ρε αδερφε.
Η Γουέστ θα τους γαμήσει αύριο.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.773
Like
57.716
Πόντοι
12.756
Ποιοι; Η Γουεστ Χαμ και η Σαουθαμπτον που παίζουν μαζι αυριο; Οποιος και να κερδισει σε μαρκαρει στενα. Ή ισοπαλια και να ερθει παλι τα ιδια. Ασε ρε αδερφε.
Λιντς και Χ η άλλοι που ήρθαν ξυπνα μορε
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.519
Κριτικές
42
Like
49.986
Πόντοι
28.246
Λιντς - Νότιγχαμ Φόρεστ 2-1
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.519
Κριτικές
42
Like
49.986
Πόντοι
28.246
@ΑΝΤΖΕΛΟ

Για ρίξε μια ματιά στην βαθμολογία. Καλά είμαστε.
Εκτός ζώνης υποβιβασμού λόγω καλύτεροι στην ισοβαθμία. Και το βατο προγραμμα τελείωσε.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.773
Like
57.716
Πόντοι
12.756
@ΑΝΤΖΕΛΟ

Για ρίξε μια ματιά στην βαθμολογία. Καλά είμαστε.
Εκτός ζώνης υποβιβασμού λόγω καλύτεροι στην ισοβαθμία. Και το βατο προγραμμα τελείωσε.
έχασαν Λέστερ μπορνμουθ μια χαρα είμαστε
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

μια η αλλη
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.519
Κριτικές
42
Like
49.986
Πόντοι
28.246
έχασαν Λέστερ μπορνμουθ μια χαρα είμαστε
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

μια η αλλη
Δεν τρώγεσαι. Ειλικρινά δεν τρώγεσαι. Παίξε την παραμονή σου τώρα με αυτούς. Είχες 7 βαθμούς αέρα και τους έχασες σε βατο προραμμα. Κοίτα τι κάνουν οι άλλοι εσυ.

IMG-6bd95ae2dab1f0d6ea9907879ab0b128-V.png
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.773
Like
57.716
Πόντοι
12.756
Δεν τρώγεσαι. Ειλικρινά δεν τρώγεσαι. Παίξε την παραμονή σου τώρα με αυτούς. Είχες 7 βαθμούς αέρα και τους έχασες σε βατο προραμμα. Κοίτα τι κάνουν οι άλλοι εσυ.

IMG-6bd95ae2dab1f0d6ea9907879ab0b128-V.png
Καλά είμαστε μη φέρνεις τη καταστροφή :tooth:
 

Νταης

Σπουδαίος
Εγγρ.
31 Δεκ 2013
Μηνύματα
4.280
Κριτικές
4
Like
7.392
Πόντοι
2.586
Δύσκολο δρόμο, σύμφωνα με τα υπόλοιπα παιχνίδια δεν την βλέπω να έχει ελπίδες για πάνω από 4 βαθμούς. Πολύ δύσκολο πρόγραμμα.
Άντε να πάρει νίκη με Southampton και ισοπαλία με Palace. Στα υπόλοιπα σύμφωνα με την λογική δεν βλέπω να παίρνει πόντο.
Ίσως United επειδή είναι εντός έδρας και ο Casemiro μάλλον θα λείπει να κλέψει κανέναν πόντο.

1680645394661.png


Οι γύρω της έχουν κάποια παιχνίδια μεταξύ τους και θα φαγωθούν μεταξύ τους, ας ελπίσουμε να μην πάρει κάποια πάνω από 3.
 

HollywoodInRosa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Ιαν 2023
Μηνύματα
2.589
Κριτικές
1
Like
3.790
Πόντοι
456
Δεν τρώγεσαι. Ειλικρινά δεν τρώγεσαι. Παίξε την παραμονή σου τώρα με αυτούς. Είχες 7 βαθμούς αέρα και τους έχασες σε βατο προραμμα. Κοίτα τι κάνουν οι άλλοι εσυ.

IMG-6bd95ae2dab1f0d6ea9907879ab0b128-V.png

ΕΚΕΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ Β' ΕΘΝΙΚΗ μαζι με την Σαουθαμπτον και την Προοδευτικη

Αντε γεια !

:alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.519
Κριτικές
42
Like
49.986
Πόντοι
28.246
Δύσκολο δρόμο, σύμφωνα με τα υπόλοιπα παιχνίδια δεν την βλέπω να έχει ελπίδες για πάνω από 4 βαθμούς. Πολύ δύσκολο πρόγραμμα.
Άντε να πάρει νίκη με Southampton και ισοπαλία με Palace. Στα υπόλοιπα σύμφωνα με την λογική δεν βλέπω να παίρνει πόντο.
Ίσως United επειδή είναι εντός έδρας και ο Casemiro μάλλον θα λείπει να κλέψει κανέναν πόντο.

1680645394661.png


Οι γύρω της έχουν κάποια παιχνίδια μεταξύ τους και θα φαγωθούν μεταξύ τους, ας ελπίσουμε να μην πάρει κάποια πάνω από 3.
Οπως ειναι η κατασταση τωρα και συμφωνα και με το προγραμμα των αλλων που θα παιξουν μεταξυ τους η φαση για την Φορεστ ειναι μαζευε κι αν ειναι και ρωγες. Πρεπει να κανει και μεγαλη νικη. Την προηγουμενη φορα που βγηκε απο την ζωνη υποβιβασμου ητανε στο παιχνιδι εντος εδρας με την Λιβερπουλ.
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.519
Κριτικές
42
Like
49.986
Πόντοι
28.246
Αστον Βιλα - Νοτιγχαμ Φορεστ 2-0

Καλα ειμαστε και ολο και καλυτερα παμε. Ειμαστε στην επικινδυνη ζωνη.
 

Νταης

Σπουδαίος
Εγγρ.
31 Δεκ 2013
Μηνύματα
4.280
Κριτικές
4
Like
7.392
Πόντοι
2.586
Δεν περίμενα να πάρει τίποτα η Forest σήμερα, η Villa έχει ανέβει ΠΑΡΑ πολύ από όταν ήρθε ο Emery. Ήταν 12η και τώρα 6η.

Να συνεχίσει η Forest, να πάρει 2-3 αποτελέσματα και να ελπίζει οι γύρω της να χάνουν. Ελπίδα της οι Everton και Bournemouth.

Πάντως πριν δύο αγωνιστικές είχα 65% πιθανότητα υποβιβασμού, μόνο πάνω από Southampton με 85% και από τότε έχει μετρήσει δύο ήττες.
Δεύτερο φαβορί για φούντο.

Κρίμα γιατί είναι πολύ μεγάλη ομάδα με πολύ κόσμο.
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.519
Κριτικές
42
Like
49.986
Πόντοι
28.246
Δεν περίμενα να πάρει τίποτα η Forest σήμερα, η Villa έχει ανέβει ΠΑΡΑ πολύ από όταν ήρθε ο Emery. Ήταν 12η και τώρα 6η.

Να συνεχίσει η Forest, να πάρει 2-3 αποτελέσματα και να ελπίζει οι γύρω της να χάνουν. Ελπίδα της οι Everton και Bournemouth.

Πάντως πριν δύο αγωνιστικές είχα 65% πιθανότητα υποβιβασμού, μόνο πάνω από Southampton με 85% και από τότε έχει μετρήσει δύο ήττες.
Δεύτερο φαβορί για φούντο.

Κρίμα γιατί είναι πολύ μεγάλη ομάδα με πολύ κόσμο.
Χειροτερη και απο τον Παναθηναικο. Ο βαζελος κανει φασεις αλλα ειναι αχρηστος να βαλει γκολ. Η Νοτιγχαμ ειναι αχρηστη να κανει φαση.
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom