Νέα

Nottingham Forest F.C.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 53K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

HollywoodInRosa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Ιαν 2023
Μηνύματα
2.589
Κριτικές
1
Like
3.790
Πόντοι
456
Η μεγάλη Forest μετά από πολλά χρόνια και πάλι στα σαλόνια της Premier League. Η Forest του Βαγγέλη Μαρινάκη.

Σκατά πιάνεις στα χέρια σου, χρυσάφι το κάνεις ρε Βαγγέλα. Κρίμα για τους άλλους που γεννήθηκες γαύρος.

ναι αλλα ειναι κουμπαρος του Μητσοτακη και χρηματοδοτης της Χρυσης Αυγης στον Μπειραια

εσεις ειστε η κοκκινη ομαδα του Μπειραια κι οχι ο μπλε Εθνικος

λεπτομερειες θα μου πεις..

τοτε σε τι ειστε καλυτεροι απ' τον βαζελο τα βουπου και το Κολωνακι ?

λεπτομερειες ε ?

ντροπη σας ρε !
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.491
Κριτικές
42
Like
49.957
Πόντοι
28.246
ναι αλλα ειναι κουμπαρος του Μητσοτακη και χρηματοδοτης της Χρυσης Αυγης στον Μπειραια

εσεις ειστε η κοκκινη ομαδα του Μπειραια κι οχι ο μπλε Εθνικος

λεπτομερειες θα μου πεις..

τοτε σε τι ειστε καλυτεροι απ' τον βαζελο τα βουπου και το Κολωνακι ?

λεπτομερειες ε ?

ντροπη σας ρε !
Διορθωση. Κουμπάρος της Ντόρας είναι. Όχι του Μητσοτάκη.

Τα υπόλοιπα που λες, δεν έχουν έχουν σχέση με Νότιγχαμ Φόρεστ.
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.491
Κριτικές
42
Like
49.957
Πόντοι
28.246
Γουεστ Χαμ-Νοτιγχαμ Φορεστ 4-0
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.491
Κριτικές
42
Like
49.957
Πόντοι
28.246
δε πειράζει άνετοι ειμαστε
Τα αρχιδια μου ειμαστε. Με νικη εις βαρος της Χαμ τωρα θα ητανε ενας ακομα λιγοτερος που θα την απειλουσε. Καπακι εχει Εβερτον. Αντε να δουμε θα αναστησουμε και συτους;
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.738
Like
57.587
Πόντοι
12.756
Τα αρχιδια μου ειμαστε. Με νικη εις βαρος της Χαμ τωρα θα ητανε ενας ακομα λιγοτερος που θα την απειλουσε. Καπακι εχει Εβερτον. Αντε να δουμε θα αναστησουμε και συτους;
:sad2:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.128
Κριτικές
174
Like
119.230
Πόντοι
46.423

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.491
Κριτικές
42
Like
49.957
Πόντοι
28.246
Νοτιγχαμ Φορεστ - Εβερτον 2-2
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
δυστυχως θελαμε νικη. :rolleyes:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ!!!!
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.491
Κριτικές
42
Like
49.957
Πόντοι
28.246
Τότεναμ - Νότιγχαμ Φόρεστ 3-1
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom