ΦΑΚΙΡΗΣ
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 20.656
- Κριτικές
- 173
- Like
- 39.842
- Πόντοι
- 38.529
Συνταγή για κριθαράκι καπρέζε με ντοματίνια μοτσαρέλα και βασιλικό
Η σαλάτα έγινε γεύμα
Με φασολια μαυροματικα θ ηταν ωραια το κριθαρακι μονο σε γιουβετσι![]()
Συνταγή για κριθαράκι καπρέζε με ντοματίνια μοτσαρέλα και βασιλικό
Η σαλάτα έγινε γεύμαwww.newsit.gr
Μωρο ενα τηλ σου τωρα και ένα lear jet σε περιμένει στο skg για απευθείας στο queen Mary hospital του Hong Kong....Καλημερα παιδιά
Ας μη τσακωνομαστε αλλο ακομα κ αν κάποιες φορες είναι αναπόφευκτο , ολοι εχουμε προβλήματα , θεματα υγειας , οικογενειακα η στη δλεια εδω είμαστε γ να γελαμε και να περναμε καλά . Το σημαντικό που εχω ν ανακοινωσω ειναι οτι δεν καταφερα ν πραγματοποιήσω το τουρ στην Αθήνα , τα ραντεβού μου εχουν ενημερωθεί αν ξεχασα καποιον ζητω συγνωμη . Να προσεχετε την @Irida_msg που κανει το τουρ της κανονικοτατα στην Αθήνα γ αυτη την εβδομάδα . Οσο αναφορα μηνυματα τα απανταω οταν μπορεσω κ θα δουλευω ελαχιστα πλεον ακομα κ στη θεσνικη.
Σε παιρνω αλλα δ εχεις σημαΜωρο ενα τηλ σου τωρα και ένα lear jet σε περιμένει στο skg για απευθείας στο queen Mary hospital του Hong Kong....
Εχω κ άλλες που πρέπει να ικανοποιήσωΣε παιρνω αλλα δ εχεις σημα
Πας να μπλέξεις με τις 7 πληγές του ΦαραώΣε παιρνω αλλα δ εχεις σημα

...ναι δεν εχει καλο σημα στο μαντριΣε παιρνω αλλα δ εχεις σημα

Δεν έπεσα, εγώ τουλάχιστον,να σε φάωΡε παιδιά μία πλάκα έκανα είμαι καινούργιος και είδα ότι απαντούσε και έστειλα μια πλάκα με έχετε φάει Ότι και να περνάει να το περάσει εύκολα
Αγαπητή NicoleΚαλημερα παιδιά
Ας μη τσακωνομαστε αλλο ακομα κ αν κάποιες φορες είναι αναπόφευκτο , ολοι εχουμε προβλήματα , θεματα υγειας , οικογενειακα η στη δλεια εδω είμαστε γ να γελαμε και να περναμε καλά . Το σημαντικό που εχω ν ανακοινωσω ειναι οτι δεν καταφερα ν πραγματοποιήσω το τουρ στην Αθήνα , τα ραντεβού μου εχουν ενημερωθεί αν ξεχασα καποιον ζητω συγνωμη . Να προσεχετε την @Irida_msg που κανει το τουρ της κανονικοτατα στην Αθήνα γ αυτη την εβδομάδα . Οσο αναφορα μηνυματα τα απανταω οταν μπορεσω κ θα δουλευω ελαχιστα πλεον ακομα κ στη θεσνικη.
Hong Kong? Όχι mainland China για καλύτερα;queen Mary hospital του Hong Kong....
...οικονομια στα καυσιμα μαν, ειναι πιο κοντα στη Λαρισα το Hong KongHong Kong? Όχι mainland China για καλύτερα;

Υγεία εύχομαι! Να είσαι καλά!Καλημερα παιδιά
Ας μη τσακωνομαστε αλλο ακομα κ αν κάποιες φορες είναι αναπόφευκτο , ολοι εχουμε προβλήματα , θεματα υγειας , οικογενειακα η στη δλεια εδω είμαστε γ να γελαμε και να περναμε καλά . Το σημαντικό που εχω ν ανακοινωσω ειναι οτι δεν καταφερα ν πραγματοποιήσω το τουρ στην Αθήνα , τα ραντεβού μου εχουν ενημερωθεί αν ξεχασα καποιον ζητω συγνωμη . Να προσεχετε την @Irida_msg που κανει το τουρ της κανονικοτατα στην Αθήνα γ αυτη την εβδομάδα . Οσο αναφορα μηνυματα τα απανταω οταν μπορεσω κ θα δουλευω ελαχιστα πλεον ακομα κ στη θεσνικη.