Καλημερα παιδιά
Ας μη τσακωνομαστε αλλο ακομα κ αν κάποιες φορες είναι αναπόφευκτο , ολοι εχουμε προβλήματα , θεματα υγειας , οικογενειακα η στη δλεια εδω είμαστε γ να γελαμε και να περναμε καλά . Το σημαντικό που εχω ν ανακοινωσω ειναι οτι δεν καταφερα ν πραγματοποιήσω το τουρ στην Αθήνα , τα ραντεβού μου εχουν ενημερωθεί αν ξεχασα καποιον ζητω συγνωμη . Να προσεχετε την
@Irida_msg που κανει το τουρ της κανονικοτατα στην Αθήνα γ αυτη την εβδομάδα . Οσο αναφορα μηνυματα τα απανταω οταν μπορεσω κ θα δουλευω ελαχιστα πλεον ακομα κ στη θεσνικη.