GetYouBarbara
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 19 Απρ 2007
- Μηνύματα
- 6.628
- Κριτικές
- 110
- Like
- 17.907
- Πόντοι
- 33.365
Ταινια Ισοβιτες. ΤαινιαραΆντεξες για ενδελεχή ανάγνωση; Ισοβιτης είσαι;
Ταινια Ισοβιτες. ΤαινιαραΆντεξες για ενδελεχή ανάγνωση; Ισοβιτης είσαι;
Στείλε τορρεντΤαινια Ισοβιτες. Ταινιαρα
Άντεξες για ενδελεχή ανάγνωση; Ισοβιτης είσαι;
Υπαρχει ολοκληρη στο youtubeΣτείλε τορρεντ
Ότι μπορεί να έχει κάποιο πρόβλημα και λείπει αυτόν τον καιρό το έχεις βάλει στο μυαλό σου καθόλου?I Nicole Δεν μας απαντάει κάτι δεν μας τα λέει καλά
Κάτι είχε γράψει άλλωστε πριν λίγο καιρό, που όμως δεν αφορούσε την ίδια.Ότι μπορεί να έχει κάποιο πρόβλημα και λείπει αυτόν τον καιρό το έχεις βάλει στο μυαλό σου καθόλου?
Με τέτοιες μλκς που γράφεις, μάλλον δε θα σου απαντήσει ποτέ.I Nicole Δεν μας απαντάει κάτι δεν μας τα λέει καλά
Παίχτη μου, η κοπέλα δυστυχώς δεν απαντάει στα καινούργια προφίλ, το γράφει και στην πρώτη σελίδα του νήματος, πρώτο ποστ!I Nicole Δεν μας απαντάει κάτι δεν μας τα λέει καλά
Να διορθώσω και τα τυπογραφικά καθώς πλέον δε μπαίνει επεξεργασίαΜε τέτοιες μλκς που γράφεις, μάλλον δε θα σου απαντήσει ποτέ.
Γράφτηκε πριν 5 μέρες κι εχεις την απαίτηση, μια κοπέλα που δουλευει με τους δικούς της όρους και κανόνες, να δουλέψει όπως θέλεις εσύ.
Παρ'το αλλιώς παίχτη.
Χάλασες και την επεξεργασίαΝα διορθώσω και τα τυπογραφικά καθώς πλέον δε μπαίνει επεξεργασία


Αν κάποιος τα λέει καλά και εντελώς στρέιτ είναι η NicoleI Nicole Δεν μας απαντάει κάτι δεν μας τα λέει καλά
Ρε παιδιά μία πλάκα έκανα είμαι καινούργιος και είδα ότι απαντούσε και έστειλα μια πλάκα με έχετε φάει Ότι και να περνάει να το περάσει εύκολαΑν κάποιος τα λέει καλά και εντελώς στρέιτ είναι η Nicole
Όσο για αυτό που έγραψες ότι το πρόβλημα δεν αφορά αυτήν,........
Ευτυχώς δεν σου έτυχε κάτι ανάλογο για κάποιον δικό σου και εύχομαι με όλη μου την ψυχή να μη σου τύχει ποτέ και να μη χρειαστεί ποτέ να καταλάβεις τι περνάει αυτός που δεν το αφορά ακριβώς αυτόν το πρόβλημα
Οτι και αν περνας κυρια Μαναρα σου ευχομαι απο καρδιας να το ξεπερασεις! Ευχομαι ολα να σου πανε καλα!Καλημερα παιδιά
Ας μη τσακωνομαστε αλλο ακομα κ αν κάποιες φορες είναι αναπόφευκτο , ολοι εχουμε προβλήματα , θεματα υγειας , οικογενειακα η στη δλεια εδω είμαστε γ να γελαμε και να περναμε καλά . Το σημαντικό που εχω ν ανακοινωσω ειναι οτι δεν καταφερα ν πραγματοποιήσω το τουρ στην Αθήνα , τα ραντεβού μου εχουν ενημερωθεί αν ξεχασα καποιον ζητω συγνωμη . Να προσεχετε την @Irida_msg που κανει το τουρ της κανονικοτατα στην Αθήνα γ αυτη την εβδομάδα . Οσο αναφορα μηνυματα τα απανταω οταν μπορεσω κ θα δουλευω ελαχιστα πλεον ακομα κ στη θεσνικη.
Εύχομαι να πάνε όλα καλά ΝικολΚαλημερα παιδιά
Ας μη τσακωνομαστε αλλο ακομα κ αν κάποιες φορες είναι αναπόφευκτο , ολοι εχουμε προβλήματα , θεματα υγειας , οικογενειακα η στη δλεια εδω είμαστε γ να γελαμε και να περναμε καλά . Το σημαντικό που εχω ν ανακοινωσω ειναι οτι δεν καταφερα ν πραγματοποιήσω το τουρ στην Αθήνα , τα ραντεβού μου εχουν ενημερωθεί αν ξεχασα καποιον ζητω συγνωμη . Να προσεχετε την @Irida_msg που κανει το τουρ της κανονικοτατα στην Αθήνα γ αυτη την εβδομάδα . Οσο αναφορα μηνυματα τα απανταω οταν μπορεσω κ θα δουλευω ελαχιστα πλεον ακομα κ στη θεσνικη.
Και την δικιά μου γλυκιά καλημέρα ωραία μου Κυρία ..Καλημερα παιδιά
Ας μη τσακωνομαστε αλλο ακομα κ αν κάποιες φορες είναι αναπόφευκτο , ολοι εχουμε προβλήματα , θεματα υγειας , οικογενειακα η στη δλεια εδω είμαστε γ να γελαμε και να περναμε καλά . Το σημαντικό που εχω ν ανακοινωσω ειναι οτι δεν καταφερα ν πραγματοποιήσω το τουρ στην Αθήνα , τα ραντεβού μου εχουν ενημερωθεί αν ξεχασα καποιον ζητω συγνωμη . Να προσεχετε την @Irida_msg που κανει το τουρ της κανονικοτατα στην Αθήνα γ αυτη την εβδομάδα . Οσο αναφορα μηνυματα τα απανταω οταν μπορεσω κ θα δουλευω ελαχιστα πλεον ακομα κ στη θεσνικη.

Υγεία μαναρα μουΚαλημερα παιδιά
Ας μη τσακωνομαστε αλλο ακομα κ αν κάποιες φορες είναι αναπόφευκτο , ολοι εχουμε προβλήματα , θεματα υγειας , οικογενειακα η στη δλεια εδω είμαστε γ να γελαμε και να περναμε καλά . Το σημαντικό που εχω ν ανακοινωσω ειναι οτι δεν καταφερα ν πραγματοποιήσω το τουρ στην Αθήνα , τα ραντεβού μου εχουν ενημερωθεί αν ξεχασα καποιον ζητω συγνωμη . Να προσεχετε την @Irida_msg που κανει το τουρ της κανονικοτατα στην Αθήνα γ αυτη την εβδομάδα . Οσο αναφορα μηνυματα τα απανταω οταν μπορεσω κ θα δουλευω ελαχιστα πλεον ακομα κ στη θεσνικη.
Καλημέρα Νικολ, περαστικά να είναι!Καλημερα παιδιά
Ας μη τσακωνομαστε αλλο ακομα κ αν κάποιες φορες είναι αναπόφευκτο , ολοι εχουμε προβλήματα , θεματα υγειας , οικογενειακα η στη δλεια εδω είμαστε γ να γελαμε και να περναμε καλά . Το σημαντικό που εχω ν ανακοινωσω ειναι οτι δεν καταφερα ν πραγματοποιήσω το τουρ στην Αθήνα , τα ραντεβού μου εχουν ενημερωθεί αν ξεχασα καποιον ζητω συγνωμη . Να προσεχετε την @Irida_msg που κανει το τουρ της κανονικοτατα στην Αθήνα γ αυτη την εβδομάδα . Οσο αναφορα μηνυματα τα απανταω οταν μπορεσω κ θα δουλευω ελαχιστα πλεον ακομα κ στη θεσνικη.
Όλες μου τις ευχές να ξεπεραστεί γρήγορα το πρόβλημα.Καλημερα παιδιά
Ας μη τσακωνομαστε αλλο ακομα κ αν κάποιες φορες είναι αναπόφευκτο , ολοι εχουμε προβλήματα , θεματα υγειας , οικογενειακα η στη δλεια εδω είμαστε γ να γελαμε και να περναμε καλά . Το σημαντικό που εχω ν ανακοινωσω ειναι οτι δεν καταφερα ν πραγματοποιήσω το τουρ στην Αθήνα , τα ραντεβού μου εχουν ενημερωθεί αν ξεχασα καποιον ζητω συγνωμη . Να προσεχετε την @Irida_msg που κανει το τουρ της κανονικοτατα στην Αθήνα γ αυτη την εβδομάδα . Οσο αναφορα μηνυματα τα απανταω οταν μπορεσω κ θα δουλευω ελαχιστα πλεον ακομα κ στη θεσνικη.