Αν κάποιος τα λέει καλά και εντελώς στρέιτ είναι η Nicole
Όσο για αυτό που έγραψες ότι το πρόβλημα δεν αφορά αυτήν,........
Ευτυχώς δεν σου έτυχε κάτι ανάλογο για κάποιον δικό σου και εύχομαι με όλη μου την ψυχή να μη σου τύχει ποτέ και να μη χρειαστεί ποτέ να καταλάβεις τι περνάει αυτός που δεν το αφορά ακριβώς αυτόν το πρόβλημα