You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Next Top Model (ANT1)
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mouNINJA
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 5K
- Εμφανίσεις 223K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Νικήτρια η Ιωάννα .............
σωωωωπα
δεν καταλαβαινω ομως ενα πραγμα
πετυχε το σταρ τη Δημητρα στο αεροδρομιο, θα πηγαινε σ ενα καρναβαλι ως η βασιλισσα (απολυτα ταιριαστος ο ρολος) και τη ρωτησαν ποιες θα ναι οι φιναλιστ και ειπε Ιωαννα και Σεραινα και οταν τη ρωτησαν για την Ιωαννα ειπε "ποια ειναι αυτη?"

οκ κοπελα μου το ξερουμε οτι δεν τη πας αλλα αφου ειναι η νικητρια τι κανεις πως δεν το ξερεις?

mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Aυτό τώρα είναι αποκλειστική είδηση ή γνώμη σου;
Το ωραίο είναι ότι κάποια σάιτ του κώλου πήραν τη δήλωση της στα σοβαρά και έβγαλαν πηχιαίους τίτλους τύπου "ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!!! ΣΕΡΑΙΝΑ-ΜΑΡΙΑ Η ΤΕΛΙΚΗ ΔΥΑΔΑ!!!"
![]()
![]()
![]()
καλα μαλακιζονται ολοι?
αφου αυριο ειναι ο τελικος και ειναι και οι 4 μεσα!
αρα εχουμε 4 φιναλιστ!!!!!!

mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Μαλλον εχουν ηδη γυριστει 2 αποχωρησεις και θα τα δειξουν ολα αυριο σε ενα "long play" επεισοδιο
σωστος ο παιχτης
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Ρε Μαριάννα, τι φωτογραφία είναι αυτή; Έχουμε και ανθρώπους κάποιας ηλικίας στο φόρουμ.![]()
ε αρα επιτρεπεται το γυμνο
αν ειχαμε ανηλικα θα ταν κακο
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
ρε ενταξει δεν το συζητω
ειναι σκροφα αλλα ειναι θεα
εριξα γελιο

mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
ειναι βλαχαρα και με πολυ ασχημο προσωπο.
τα υπολοιπα για λαικη καταναλωση. η για τους αγαμητους.
ειναι οντως βλαχαρα και σκυλα αλλα δεν χρειαζεται να σαι αγαμητος για να παραδεχτεις οτι ειναι κορμαρα και κουκλαρα
ακομη και εγω που ειμαι γυναικα και θα πρεπε να μαι κομπλεξικια και να ζηλευω το παραδεχομαι
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Και μόλις καταλάβαμε ότι ειναι τάπα και αυτή.
Στο ίδιο ύψος με τη Μενεγάκη και με 20ποντο τακούνι (και οι 2 τους)
Η Μενεγάκη είναι δεν είναι 168 (και πολύ λέω, έτσι χαριστικά).
Ρε γαμώτο, με τα τακούνια μετρίεστε μωρή Μαριάννα;![]()
![]()
![]()
![]()
σ εμας παντως στην απογευματινη μας εριχνε σ ολες ενα κεφαλι
εγω φοραγα πολυ χαμηλο τακουνι βεβαια και ειμαι 1.72 κι εκεινη 12ποντο οποτε αντε να ναι 1.75
Σεράινα won
ποτε? πες μου τετοια να χαρω!!!!!!
αν βγει θα δικαιωθω..
τα λεγα, ειναι η καλυτερη απο ολες εκει μεσα!!!!
κανει για την δουλεια του μοντελου.
αντε να κανουν τουμπεκι και οι υπολοιποι που μας τα πρηζανε τοσο καιρο με τις βλαχαρες!!!

hitman21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 14.972
- Κριτικές
- 2
- Like
- 760
- Πόντοι
- 246
το λογικοΣεράινα won
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Σεράινα won
χαλαρωστε εχουμε ακουσει 4 διαφορετικες εκδοχες
ο καθενας λεει το μακρυ του και το κοντο του
μεχρι να δουμε το επεισοδιο ολα θα ειναι υποθεσεις
χαλαρωστε εχουμε ακουσει 4 διαφορετικες εκδοχες
ο καθενας λεει το μακρυ του και το κοντο του
μεχρι να δουμε το επεισοδιο ολα θα ειναι υποθεσεις
[URL unfurl="true"]http://troktiko.blogspot.com/2010/02/next-top-model_4320.html[/url]
ελα να αρχισουνε τα οργανα να παιζουνε...

ελα οι νικητες να χορεψουν....

να σκασουν οι οχτροι...
μπραβο ρε Σεραινα.
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
[URL unfurl="true"]http://troktiko.blogspot.com/2010/02/next-top-model_4320.html[/url]
ελα να αρχισουνε τα οργανα να παιζουνε...
ελα οι νικητες να χορεψουν....![]()
![]()
να σκασουν οι οχτροι...
μπραβο ρε Σεραινα.
συμφωνα με το κους κους...
χαιρω πολυ!

αλλα και να βγει μπραβο της ωραια ειναι αν και πολυ ψυχρη στις φωτο
αλλα κι εσυ χαλαρωσε δεν εχει εχθρους η Σεραινα! αρεσει η κοπελα
rigormortis
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 23 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 10.643
- Κριτικές
- 429
- Like
- 5.116
- Πόντοι
- 20.605
Καλα βγηκε η Σεραινα ?

Εγω θα θελα παντως ντουετο Ιωαννα-Μαρια

Εγω θα θελα παντως ντουετο Ιωαννα-Μαρια

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 11
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 10K
- Απαντήσεις
- 35
- Εμφανίσεις
- 17K
- Απαντήσεις
- 113
- Εμφανίσεις
- 45K