fffanatic
Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 4.127
- Like
- 22
- Πόντοι
- 16
Γιατι ποιος θα ασχοληθει μαζι τους νομιζετε οταν τελειωσει το παιχνιδι?
Αντε να ασχοληθει η Λαμπιρη το δελτιο του σταρ,η κατινα-τιανα και κανας Καμπουρης,α και ο μαλακο-θεμος.
Και αυτοι αντε να ασχοληθουν το πολυ ενα 6ημηνο........
Το θεμα παντως ειναι οτι και τα υποτιθεμενα μοντελα που κανουν βιζιτες ειναι 1000% υπερτιμημενες.
Ουτε για φυλης δεν αξιζουν.
Αντε να ασχοληθει η Λαμπιρη το δελτιο του σταρ,η κατινα-τιανα και κανας Καμπουρης,α και ο μαλακο-θεμος.
Και αυτοι αντε να ασχοληθουν το πολυ ενα 6ημηνο........
Το θεμα παντως ειναι οτι και τα υποτιθεμενα μοντελα που κανουν βιζιτες ειναι 1000% υπερτιμημενες.
Ουτε για φυλης δεν αξιζουν.

