You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Next Top Model (ANT1)
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mouNINJA
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 5K
- Εμφανίσεις 224K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)
Wonderful
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 5.759
- Κριτικές
- 1
- Like
- 0
- Πόντοι
- 66
μπαλίτσα να βλέπουμε...Γαμάει η Μόνικα...!! Σαν τον Γιάτσεκ Γκμόχ με τακούνια είναι...![]()
kaytos
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιαν 2007
- Μηνύματα
- 6.904
- Like
- 18
- Πόντοι
- 66
δεν ηξερα καν ποιος ειναι ο γκμοχ!![]()
Ένας που μοιάζει με τη Μόνικα...
ωραιο το αβαταρ σου, την ειδες την ταινια?δεν ηξερα καν ποιος ειναι ο γκμοχ!![]()
scockfieldd
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 134
- Like
- 1
- Πόντοι
- 1
Καλά η πούστρα ο φωτογράφος ήταν όλα τα λεφτα σημερα χαχαχαχ!!! show me drama show me drama! be madonna!! hahaha!!
ωραιο το αβαταρ σου, την ειδες την ταινια?
Wonderful
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 5.759
- Κριτικές
- 1
- Like
- 0
- Πόντοι
- 66
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
η μονικα τα σπασε σημερα!![]()
ετσι!εβαλε τα γυαλια σε πολλους και πολυ το χαρηκα!
ειπε κατι πολυ ωραιο που δν το θυμαμαι ακριβως
"δεν χρειαζεται να εχεις κλασσικη ομορφια για να πετυχεις. υπαρχουν κι αλλα ειδη ομορφιας κι ας μην ειναι αποδεκτα απ'ολους"
Προσκυνήστε το Πηγούνι κουφάλες.
Τρελό γέλιο ο τύπος.
Ο άλλος ο κάγκουρας ο Τάσος την είπε πάλι τη μαλακία του. Κάποιος να του πει ότι στο "Λογική και Ευαισθησία" έπαιζε η Κέιτ Γουίνσλετ και όχι η Κίρα Νάιτλι, η οποία πήγαινε ακόμη στο Δημοτικό όταν γυρίστηκε η ταινία.
![]()
![]()
μαλλον μπερδευτηκε με το περηφανια και προκαταληψη που οντως επαιζε η κιρα ναιτλι.. ;)
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Μπέρδεψε τις Τζέιν Όστιν. Στο κάτω, κάτω μόνο δέκα χρόνια τις χωρίζουν τις ταινίες.
LION, φαντάζομαι έχεις κλείσει συμβόλαιο θανάτου για την τύπισα που είπε για την Ιωάννα ότι δεν θα κάνει καριέρα μοντέλου γιατί έχει πολύ μεγάλο στήθος.
![]()
![]()
![]()
μη το γελας ισχυει απολυτα αυτο που ειπε
δεν ειπε ομως οτι δεν θα κανει καριερα μοντελου, ειπε οτι δεν κανει για μοδα
για μοδα οντως εχει μεγαλο στηθος αφου για μοδα θελουν να κρεμαει εντελως το ρουχο και να μη κανει το σωμα καθολου καμπυλες
δυστυχως ακομη και η ιωαννα που ειναι πετσι και κοκκαλο επειδη τολμησε να εχει κατι θηλυκο πανω της την απερριψαν σ αυτη τη μαλακια που λενε "μοδα"

mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Δεν το γελάω καθόλου. Απλώς θυμήθηκα εσένα που είπες ότι μπορεί να της έκανε πλαστική το πρακτορείο της.
Λες να τους ξέφυγε κάνα νούμερο παραπάνω; ;)
νταξει δεν βαζω και το χερι μου στη φωτια απλα το στηθος της ειναι μεγαλο σε σχεση με το μικροσκοπικο σωματακι της αλλιως μια χαρα ειναι
και ειπα οτι μπορει να ειναι το πρακτορειο επειδη μου πατε ηταν στη κριστι κι αυτη στελνει συχνα τα κοριτσια της για πλαστικες
παραπανω απ οτι θα πρεπε δεν νομιζω να ναι, απ τη στιγμη που βαζεις βυζι μια χαρα ειναι αυτο
αλλα εφοσον θελει η κοπελα να κανει μοδα, δεν επρεπε να βαλει καν
αν εβαλε και δεν ειναι το φυσικο της
ε αν ειναι το φυσικο της τι να κανει η δολια να τα κοψει?
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Εν τω μεταξύ γελάω αφάνταστα με το troktiko και κάτι άλλα μπλογκ που έχουν φρικάρει με τη Μόνικα μετά και το αποψινό. Μέχρι και χοντρή τη λένε τώρα.
Και φυσικά έχουν αρχίσει τα προβλεπόμενα, ότι η εκπομπή δεν εκπροσωπεί την ελληνική ομορφιά από τη στιγμή που καμία από τις κοπέλες της τετράδας δεν είναι Ελληνίδα.
Προβλέπω σύντομα να παρέμβει ο Batmanthimos.![]()
καλα ας ασχοληθει το troktiko με τα γνωστα θεματα (βλ.Μενεγακη) κι ας αφησει τη Μονικα

loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
ενα λινκ απο το θεμα στο τροκτικο μπορω να εχω;
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
καλα γκομενες τα γραφουν τα θεματα εκει?
ακου εκει περιφερεια η τσιλιβιθρα

loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
περιφερεια λεει!


loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
πατηστε στο φεις μονικα next top model... 

mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
πατηστε στο φεις μονικα next top model...![]()
το χω δει ρε συ κι εχω γραψει αρκετες φορες να τους τη πω αλλα δεν νοιωθουν
και το γελοιο ειναι οτο γραφουν καθε τοσο "αντε διωξτε την επιτελους", "οχι ρε γαμωτο δεν εφυγε σημερα" η "αντε ειμαστε πολλα μελη ελπιζουμε να το καταλαβουν και να τη διωξουν"
καλα ειναι τοσο ζωα που δεν καταλαβαινουν οτι τα επεισοδια εχουν ηδη γυριστει???????????

mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
το χω δει ρε συ κι εχω γραψει αρκετες φορες να τους τη πω αλλα δεν νοιωθουν
και το γελοιο ειναι οτο γραφουν καθε τοσο "αντε διωξτε την επιτελους", "οχι ρε γαμωτο δεν εφυγε σημερα" η "αντε ειμαστε πολλα μελη ελπιζουμε να το καταλαβουν και να τη διωξουν"
καλα ειναι τοσο ζωα που δεν καταλαβαινουν οτι τα επεισοδια εχουν ηδη γυριστει???????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
να τι ελεγα? σημερινο status "λες να εχουμε το θαυμα σημερα?"

loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
κοιτα και γω την θεωρω ασχημη κ ψωναρα κ χαλια...
ΑΛΛΑ':1.ειναι απαραδεκτο να μιλας ετσι γενικα ...ειδικα σε μια πιτσιρικα...
κ γω ετσι μιλαω αλλα εδω δε θα τα δει..στο φεις ομως;!
2.ειναι αγγλοφατσα η γκομενα..γ περιοδικα τυπου "ντραμα" ειναι μονο...
αλλα αυτο το"μονο"που λεω εγω ειναι ενα παγκοσμιου φημης περιοδικο...
3.θα θεωρησω απαραδεκτο να νικησει...δεν αξιζει γ πασαρελα κανονικη...η καριερα της ειπαμε γ που ειναι πιο πανω.
4.δεν θα εχει αλλη αποχωρηση;τελος;ποτε ειναι ο τελικος;
5.
ΑΛΛΑ':1.ειναι απαραδεκτο να μιλας ετσι γενικα ...ειδικα σε μια πιτσιρικα...
κ γω ετσι μιλαω αλλα εδω δε θα τα δει..στο φεις ομως;!
2.ειναι αγγλοφατσα η γκομενα..γ περιοδικα τυπου "ντραμα" ειναι μονο...
αλλα αυτο το"μονο"που λεω εγω ειναι ενα παγκοσμιου φημης περιοδικο...
3.θα θεωρησω απαραδεκτο να νικησει...δεν αξιζει γ πασαρελα κανονικη...η καριερα της ειπαμε γ που ειναι πιο πανω.
4.δεν θα εχει αλλη αποχωρηση;τελος;ποτε ειναι ο τελικος;
5.
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
κοιτα και γω την θεωρω ασχημη κ ψωναρα κ χαλια...
ΑΛΛΑ':1.ειναι απαραδεκτο να μιλας ετσι γενικα ...ειδικα σε μια πιτσιρικα...
κ γω ετσι μιλαω αλλα εδω δε θα τα δει..στο φεις ομως;!
2.ειναι αγγλοφατσα η γκομενα..γ περιοδικα τυπου "ντραμα" ειναι μονο...
αλλα αυτο το"μονο"που λεω εγω ειναι ενα παγκοσμιου φημης περιοδικο...
3.θα θεωρησω απαραδεκτο να νικησει...δεν αξιζει γ πασαρελα κανονικη...η καριερα της ειπαμε γ που ειναι πιο πανω.
4.δεν θα εχει αλλη αποχωρηση;τελος;ποτε ειναι ο τελικος;
5.![]()
καλα το οτι δεν θα τα δει εδω μη περνεις κι ορκο, οντως πολυ πιο πιθανο ειναι να τα δει στο face αλλα κι αυτο μεγαλο σαιτ ειναι, δεν ειναι δικαιολογια
τεσπα γνωμη σου ειναι αυτη και ο καθενας εχει το δικαιωμα της γνωμης του αρκει να τη λεει με σωστο τροπο
εκει το εχουνε γαμησει
λες και ο καθενας που βγαινει να θαψει μια κοπελα επειδη δεν ειναι ομορφη, ειναι ο ιδιος κανενας θεος! ποιοι ειμαστε εμεις να τη κρινουμε αν ειναι δυνατον?

και σημερα καποιοι τη χαρακτηρισαν πολυ ομορφη πραγμα που αποδεικνυει οτι η ομορφια ειναι υποκειμενικη
οντως η κοπελα δεν ανταποκρινεται στα προτυπα που εμεις εχουμε κατα νου αλλα αυτος δεν ειναι λογος για τετοια επιθεση
κι εγω συμφωνω μαζι σου, η πασαρελα σιγουρα δεν ειναι το δυνατο της σημειο και γι αυτο νομιζω αλλωστε δεν θα νικησει
χιλια μπραβο ομως της αξιζουν για τη προσπαθεια της κι οχι γιουχαρισματα και βρισιες
καγκουρια και παλι καγκουρια
προσωπικα εγω εχω κανει ηδη report το γκρουπ
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 11
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 10K
- Απαντήσεις
- 35
- Εμφανίσεις
- 17K
- Απαντήσεις
- 113
- Εμφανίσεις
- 45K
