You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Next Top Model (ANT1)
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mouNINJA
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 5K
- Εμφανίσεις 224K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Τι λες;
Δεν είπε ότι είναι πολύ όμορφη για top model;![]()
τι τραβαει κι αυτη
ειπε στο Θεμο οτι στην Ελλαδα πρεπει να εχεις μεσο για να πετυχεις και δεν αντεξα και της εγραψα στο προφιλ της "δηλαδη εσυ σε οτι αλλους διαγωνισμους και πασαρελες πηγες ειχες μεσο"
αλλα δεν απαντησε γαμωτο
μπορει να μου τη δινει στα νευρα αλλα αν γινομουν φωτογραφος θα θελα να τη φωτογραφησω
αν τελικα τα καταφερνα και δεν της εφερνα τη μηχανη στο κεφαλι θα βγαινε μια σουπερ φωτογραφηση!![]()
εγώ θα ήθελα να ήμουνα ο φωτογράφος και να σας φωτογραφήσω και τις δύο σε αποκαλυπτικές πόζες

mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Μαριαννα ειδα στο φεις αυτην που εχει βαλει φωτο σου στο προφιλ της,μα ποια εισαι τελος παντων;;;;;χρησιμοποιουν και φωτογραφιες σου;;;
ποιαν παλι??? :S :S :S :S
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Γιατι με μπερδευειs ετσι τον αψηλο αντρα??
Αλλαζειs προφιλια ......βρε βρε την Μαριον
Για αντρα σε περασα σορυ.......![]()
![]()
![]()
δεν αλλαζω με σβηνουν
θα μουν αντρας και θα βαζα τη φωτο μου ντε?
Billy7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 1.085
- Κριτικές
- 89
- Like
- 1.185
- Πόντοι
- 6.255
Δεν μπορεσαν να αντεξουν την τοση ομορφια της Δημητρας γι αυτο προωθησαν την Μονικα

Αρε Ελλαδα με τις μαλακιες σου

mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
εγώ θα ήθελα να ήμουνα ο φωτογράφος και να σας φωτογραφήσω και τις δύο σε αποκαλυπτικές πόζες![]()
![]()
![]()
με λαδωμενα κορμια να πλακωνομαστε!


πλακα πλακα θελω να κανω μια τετοια φωτογραφηση
Δεν μπορεσαν να αντεξουν την τοση ομορφια της Δημητρας γι αυτο προωθησαν την Μονικα
![]()
![]()
![]()
Αρε Ελλαδα με τις μαλακιες σου![]()
![]()
![]()
αθάνατη Ελλάδα
life97
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 44.790
- Κριτικές
- 24
- Like
- 106
- Πόντοι
- 2.357
δεν αλλαζω με σβηνουν
θα μουν αντρας και θα βαζα τη φωτο μου ντε?![]()
Δυσκολο ειναι να βαλει κανειs φωτο που υπαρχει στο νετ???
Αλλα και το προφιλ παλι......."Μου τα κανατε τσουρεκια"

με λαδωμενα κορμια να πλακωνομαστε!
![]()
![]()
![]()
πλακα πλακα θελω να κανω μια τετοια φωτογραφηση![]()
και να φοράτε αποκαλυπτικά μπικίνι σκέτη κ.....α

Billy7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 1.085
- Κριτικές
- 89
- Like
- 1.185
- Πόντοι
- 6.255
ποιαν παλι??? :S :S :S :S
Αυτην που ελεγες οτι ειναι φεικ το πρφιλ και να το αναφερουμε,καλα δεν το πιστευα μιλαμε!!!!
τελικα την σβησανε;;;;
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Αυτην που ελεγες οτι ειναι φεικ το πρφιλ και να το αναφερουμε,καλα δεν το πιστευα μιλαμε!!!!
τελικα την σβησανε;;;;
δεν ειναι η πρωτη φορα, συνεχεια κανουν τετοιες μαλακιες κι οχι μονο σ'εμενα

δεν ξερω αν τη σβησανε δεν πολυασχολουμαι γιατι για να σβηστουν πρεπει να πανε καμποσα report κατι που δεν γινεται ποτε
αν υπαρχει καποιος που τα χαφτει τα fake προβλημα του και δικο μου εν μερη αλλα βαρεθηκααααα
Παιχτουρας
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 6.978
- Κριτικές
- 37
- Like
- 5
- Πόντοι
- 296
Τελειωνε γιατι περνα ο μπογιας σε λιγο...με λαδωμενα κορμια να πλακωνομαστε!
![]()
![]()
![]()
πλακα πλακα θελω να κανω μια τετοια φωτογραφηση![]()
Γι'αυτό τα πήρε στο κρανίο μαζί της.
Πως να μην πάρει κιλά όταν η μόνη γυμναστική που έκανε ήταν το φτυάρι που δούλευε για τη Μόνικα και την Ιωάννα;![]()
δούλευε διπλο-βάρδυα έκανε και υπερωρίες

Billy7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 1.085
- Κριτικές
- 89
- Like
- 1.185
- Πόντοι
- 6.255
Γι'αυτό τα πήρε στο κρανίο μαζί της.
Πως να μην πάρει κιλά όταν η μόνη γυμναστική που έκανε ήταν το φτυάρι που δούλευε για τη Μόνικα και την Ιωάννα;![]()
Επειδη σημερα αναπτυχθηκε συζητηση υψηλου επιπεδου,θα κλεισω τωρα να παω να δω Αννιτα

Αυτο ειναι επιπεδο!!!!!!
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Δεν της γράφεις με την ευκαιρία να μελετήσει λίγο μέτρο;
Τις σκότωσε τις μαντινάδες που είπε στο τέλος.![]()
την εχει τη προφορα παντως
hitman21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 14.972
- Κριτικές
- 2
- Like
- 760
- Πόντοι
- 246
loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
εδω αλλα κ αλλα βασικα δε κατεχει το μετρο σε χαλασε;@!Δεν της γράφεις με την ευκαιρία να μελετήσει λίγο μέτρο;
Τις σκότωσε τις μαντινάδες που είπε στο τέλος.![]()

Αλεκος_3
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 798
- Like
- 6
- Πόντοι
- 6
εδω αλλα κ αλλα βασικα δε κατεχει το μετρο σε χαλασε;@!![]()
τι λες ρε σουργελο εσυ εισαι καλυτερη ?
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 11
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 10K
- Απαντήσεις
- 35
- Εμφανίσεις
- 17K
- Απαντήσεις
- 113
- Εμφανίσεις
- 45K