mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Το.......email τηs ειναι...στενο![]()
![]()
![]()
εχει και e-mail? ρε μπας και ειναι fake?
Το.......email τηs ειναι...στενο![]()
![]()
![]()
το καημενο το κοριτσι...
θυμαμαι οταν ειμασταν στα καλλιστεια της απογευματινης και παραλιγο να μη βγει στις φιναλιστ ειχε γραψει status "ψεματα μου λετε δεν με ψηφιζετε! δεν ξαναμπαινω facebook"![]()
![]()

κάτι ξέρεις εσύ περί στενότητας![]()
![]()
![]()
![]()

γιατί μας χτυπάς εκεί που πονάμε μια χαρά παιδιά είμαστε και εμείς των δυτικών προαστείων αλλά δυστυχώς οι γκόμενες το παίζουνε ιστορία

να σου πω.........σε αλλον τομεα με ευχαριστει![]()
αλλα στο email θελω ααααααααπλααααααα

Αυτο λεω....για τισ γκομενες![]()
![]()
![]()

η δημητρα που εχω εγω στους friends εχει status "το μονο μου ελατωμα ισως ειναι οτι ψωνιζομαι ευκολα! Σας ευχαριστω ολους για την υποστηριξη"![]()
η δημητρα που εχω εγω στους friends εχει status "το μονο μου ελατωμα ισως ειναι οτι ψωνιζομαι ευκολα! Σας ευχαριστω ολους για την υποστηριξη"![]()

το καημενο το κοριτσι...
θυμαμαι οταν ειμασταν στα καλλιστεια της απογευματινης και παραλιγο να μη βγει στις φιναλιστ ειχε γραψει status "ψεματα μου λετε δεν με ψηφιζετε! δεν ξαναμπαινω facebook"![]()
![]()

έτσι άλλη χάρη έχει η μερική στενότης και άλλη η στενότης του e-mail της![]()
![]()
![]()




έχει 4 με 5 προφίλ στο facebook το ψωνιο![]()
![]()
![]()
[move]Αγαπα τουs φιλουs σου με τα ελατωματα τουs!!!!!!![/move]

τι σας εχω???![]()
τι σας εχω???![]()

Λουκουμακι στο χαρτι
Πεσμου οτι εισαι η Μαριαννα τωρα.....
γεια σου catwoman μας κ....σες νυχτιάτικα![]()
![]()
![]()
![]()
πολλα απ αυτα ειναι fake
Γιατι με μπερδευειs ετσι τον αψηλο αντρα??εγω Μαριαννα
φωτο Δημητρα
understand?![]()