δεν βλεπω η συγκεκριμενη να εχει καμια σπουδαια ποιοτητα οταν βγαινει και κανει το ζογκλερ στα πρωιναδικα εκτος κι αν λογω ηλικιας το χει χασει εντελως
τα καναλια στα οποια δουλευει εχουν τραγικα χαμηλο budget το ξερω γιατι ειδικα στο αλτερ εχω παει αρκετες φορες και το καναλι ειναι μια τρυπα με σκηνικα της κακιας συμφορας!
και δεν ειναι μονο το αλτερ μεχρι και στον ant1 πλεον κανουν περικοπες
ναι πιστευω μονο για την προβολη το κανει και για το ψωνιο της γιατι τα λεφτα ειναι παρα παρα παρα πολυ λιγα
σας ειπα για παραδειγμα, ολοκληρη εκπομπη κανανε στον αντ1 για τον μαρκελο κι εκεινος δεν πηρε φραγκο
αν ειχε επιπεδο οσα και να ταν τα λεφτα δεν θα ασχολιοταν ποτε με το χειροτερο προιον της τηλεορασης
είχε κάποτε ποιότητα.............
είναι πιο πολύπλοκα τα πράγματα όσο ματαιόδοξος και αν είσαι δεν κάθεσαι να γίνεσαι καραγκιόζης απλά για προβολή σε μια ηλικία όπου δεν έχεις περιθώρια για νέο ξεκίνημα.
σίγουρα βγάζουν μεροκάματο ίσως όχι μερικές χιλίαδες € αλλά έστω και λίγα τα τσεπώνουν τίποτα δεν γίνεται ανιδιοτελώς
