Μεταξυ γυναικων υπαρχει ανεπτυγμενο το αισθημα του ανταγωνισμου.Σε ενα αντιστοιχο παιχνιδι με αντρες δεν θα γινοντουσαν αυτα.
μην πέρνεις και όρκο
Μεταξυ γυναικων υπαρχει ανεπτυγμενο το αισθημα του ανταγωνισμου.Σε ενα αντιστοιχο παιχνιδι με αντρες δεν θα γινοντουσαν αυτα.
Μεταξυ γυναικων υπαρχει ανεπτυγμενο το αισθημα του ανταγωνισμου.Σε ενα αντιστοιχο παιχνιδι με αντρες δεν θα γινοντουσαν αυτα.

Καλές μαλακισμένες κι'αυτές. Αν είχαν κι'αυτές καμιά κόρη στην ηλικία της Μόνικας και άκουγε τα ίδια να δω πως θα κάνανε.
Μα γι'αυτό ακριβώς έχουν λυσάξει. Επειδή νομίζουν ότι έφαγε τη δόξα από αυτές, τις θεές.![]()

θα γινοντουσαν και με τους αντρες αλλα οχι τοσο εντονα
και οι αντρες ειναι "γυναικουλες" ωρες ωρες.
απλα εγω αλλο ηθελα να πω
γιατι οι γυναικες αυτες νοιωθουν να απειλουνται τοσο απ τη Μονικα ενω δεν ειναι οντως τοσο εμφανισιμη οσο οι αλλες ενω εκεινη ειναι χαλαρη!
ισως επειδη ειναι το outsider που τους εβαλε τα γυαλια
η ας πουμε γιατι η Δημητρα που ειναι αντικειμενικα μια κουκλα βγαζει τοση κακια απεναντι στην Ιωαννα, τι εχει να φοβηθει αφου ειναι και αυτη ομορφη?![]()

Καλές μαλακισμένες κι'αυτές. Αν είχαν κι'αυτές καμιά κόρη στην ηλικία της Μόνικας και άκουγε τα ίδια να δω πως θα κάνανε.![]()

" Για την Ιωάννα μόνο η Ντένια και λίγο η Ραμόνα χειροκρότησαν, ενώ για την Σεράϊνα και τη Μαρία όλα σχεδόν τα κορίτσια χειροκρότησαν δυνατά. Η στιγμή όμως που προκάλεσε τις περισσότερες αντιδράσεις ήταν όταν στο catwalk της ομορφιάς εμφανίστηκε η Μόνικα, η οποία αποδοκιμάστηκε με φωνήεντα και αρνητικά σχόλια."
χμμμ....![]()
) και όχι από τους υπόλοιπους θεατές; θα γινοντουσαν και με τους αντρες αλλα οχι τοσο εντονα
και οι αντρες ειναι "γυναικουλες" ωρες ωρες.
απλα εγω αλλο ηθελα να πω
γιατι οι γυναικες αυτες νοιωθουν να απειλουνται τοσο απ τη Μονικα ενω δεν ειναι οντως τοσο εμφανισιμη οσο οι αλλες ενω εκεινη ειναι χαλαρη!
ισως επειδη ειναι το outsider που τους εβαλε τα γυαλια
η ας πουμε γιατι η Δημητρα που ειναι αντικειμενικα μια κουκλα βγαζει τοση κακια απεναντι στην Ιωαννα, τι εχει να φοβηθει αφου ειναι και αυτη ομορφη?![]()
αυτο ακριβως
αυτη που μου κανε μεγαλυτερη εντυπωση ηταν μια Λινα Σακακου (δεν θυμαμαι ακριβως πως τη λενε) μια θειτσα τελος παντων, η οποια οταν ξεκινησε τη καριερα της στα παραθυρα των μεσημεριαναδικων μιλαγε συνεχεια για savoir vivre και καλους τροπους, συνεχισε βεβαια στο πρωινο της Χρουσαλα που ολοι εκει εκαναν του κοσμου τις μαλακιες και τωρα τη πετυχα παλι σ'ενα μεσημεριαναδικο να λενε για το NTP και η κουβεντα ειχε παει στη Μονικα και δεν θυμαμαι τι ειπε ακριβως αλλα τη χαρακτηρισε πολυ ασχημα και ειλικρινα κουφαθηκα! :S :S :S
Γιατι δεν ειναι μονο οι καλοι τροποι αλλα ποια ειναι τωρα η θειτσα που ξεφτλιζεται στα παραθυρα να μιλησει για το κοριτσακι???![]()
![]()
![]()
Γιατί την ώρα που οι υπόλοιπες καβλαντίζονταν και κουτσομπόλευαν, αυτή κυκλοφορούσε αδιαμαρτύρητα με το σκουπόξυλο στην πλάτη. Και δεν κάνω πλάκα.
Άντε καλε! Κι'εγώ που νόμιζα πως ήταν του κατηχητικού.![]()
σωστός ο παίχτης ήτανε η μόνη που δούλευε και προσπαθούσε να βελτιωθεί
Δεν σχολασες ακομη;;;

Νομιζω θα λες για την Κελυ Σακακου,αυτη ειναι απο τις πρωτες παρουσιαστριες της ερτ(εισαι μικρη δεν την προλαβες).Δεν ειναι καθολου τυχαια στην τηλεοραση,τωρα βεβαια εχει βγει στην συνταξη και γυριζει τα μεσημεριανα....
ναι σωστα αυτη λεω
δεν ξερω αν εχει καποια αξιολογη πορεια τι σεβασμο ομως μπορω να εχω απεναντι σε καποια "κυρια" που δεν εχει αφησει μεσημεριανο για μεσημεριανο? θα μου πεις θα μπορουσε με το επιπεδο της-αν οντως εχει οπως λες- να δωσει κυρος σ'αυτες τις εκπομπες, οταν ομως τη βλεπω να κρινει απ την εμφανιση και μονο ενα κοριτσακι 20 χρονων και να το χαρακτηριζει ασχημα δεν μπορω χανω πασα ιδεα

Μου θυμίζει τους Ολυμπιακούς όπου πήγαιναν οι Ελληνάρες από τα βλαχοχώρια να δούνε τένις και γιουχάριζαν τους αντίπαλους των Ελλήνων όταν πήγαιναν να κάνουν σερβίς.![]()
Άσε ρε πρωτευουσιάνε εσύ, καλά έκαναν ρε. Τώρα εσύ αποκαλείσαι και Έλληνας με αυτές τις μ***κιές που μας λες?

Και καλά, πες ότι στους Ολυμπιακούς μπορούσε να πάει όποιος ήθελε κι'έτσι μπήκανε στα γήπεδα οι διάφοροι Καραμήτροι.
Στην επίδειξη μόδας που υποτίθεται ότι παρίσταται η αφρόκρεμα της αθηναϊκής κοινωνίας να γίνονται τέτοια καφριλίκια;
Δηλαδή ποιό θα είναι το επόμενο βήμα; Να πετάνε γαρδένιες και πιάτα στο Ηρώδειο, όπως έλεγε ο Χάρυ Κλυν;
παντως μην εκπλαγειτε αν βγει πρωτη η μονικα.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
φιλε η ιωαννα και η σεραινα οτι και να βγουνε,το μονο σιγουρο ειναι οτι την καριερα μοντελου θα την κανουν..ηδη εχουν ξεχωρισει εκει μεσα.η μονικα θελει σπρωξιμο ακομα λιγο για να καθιερωθει ως μοντελο.νικήτρια θα είναι η Ιωάννα έχει ήδη δημοσιευθεί στο blog του τροκτικού αν κοιτάξεις μερικές σελίδες πιο πίσω θα το δεις.