You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Next Top Model (ANT1)
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mouNINJA
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 5K
- Εμφανίσεις 224K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
ε οχι...κατωτερη η σεραινα κ η μαρια απο την ιωαννα....Ιωάννα παιδιά δεν πέζεται η κοπέλα όλα πάνω της είναι τέλεια φανταστείτε να ήταν η κοπέλα σας, θα πετούσατε στα σύννεφα..! όλες οι άλλες είναι πολύ κατώτερες της.
που αμα την δεις εξω δε την κοιτας δευτερη φορα....
μονο εγω σιχαθηκα?!ειδικα εκει με την γλωσσα εξω ανακατευτηκα!!!!Είδες η Μόνικα όμως; Κρυφό ταλέντο.
Μέχρι και η Καγιά τη λιγουρεύτηκε.![]()
- Εγγρ.
- 23 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 5.234
- Κριτικές
- 29
- Like
- 8
- Πόντοι
- 1.290
Ιωάννα παιδιά δεν πέζεται η κοπέλα όλα πάνω της είναι τέλεια φανταστείτε να ήταν η κοπέλα σας, θα πετούσατε στα σύννεφα..! όλες οι άλλες είναι πολύ κατώτερες της.
τα σαγονια του καρχαρια!
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
www.gossip-tv.gr/story/26256/next-top-model-entuposiakes-parousies-kai-ekheres-apousies-sten-epideixe-tou-telikou]http://www.gossip-tv.gr/story/26256/next-top-model-entuposiakes-parousies-kai-ekheres-apousies-sten-epideixe-tou-telikou[/url]
Μαριάννα, Λουκρητία, περιμένουμε εντυπώσεις από τη χτεσινή βραδιά.![]()

γιατι εμας τις δυο?
εμενα ολες μ'αρεσουν αλλα θα πρεπε να τις δουμε και on action στη catwalk για ολοκληρωμενη αποψη...
loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
" Για την Ιωάννα μόνο η Ντένια και λίγο η Ραμόνα χειροκρότησαν, ενώ για την Σεράϊνα και τη Μαρία όλα σχεδόν τα κορίτσια χειροκρότησαν δυνατά. Η στιγμή όμως που προκάλεσε τις περισσότερες αντιδράσεις ήταν όταν στο catwalk της ομορφιάς εμφανίστηκε η Μόνικα, η οποία αποδοκιμάστηκε με φωνήεντα και αρνητικά σχόλια."www.gossip-tv.gr/story/26256/next-top-model-entuposiakes-parousies-kai-ekheres-apousies-sten-epideixe-tou-telikou]http://www.gossip-tv.gr/story/26256/next-top-model-entuposiakes-parousies-kai-ekheres-apousies-sten-epideixe-tou-telikou[/url]
Μαριάννα, Λουκρητία, περιμένουμε εντυπώσεις από τη χτεσινή βραδιά.![]()
χμμμ....
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
" Για την Ιωάννα μόνο η Ντένια και λίγο η Ραμόνα χειροκρότησαν, ενώ για την Σεράϊνα και τη Μαρία όλα σχεδόν τα κορίτσια χειροκρότησαν δυνατά. Η στιγμή όμως που προκάλεσε τις περισσότερες αντιδράσεις ήταν όταν στο catwalk της ομορφιάς εμφανίστηκε η Μόνικα, η οποία αποδοκιμάστηκε με φωνήεντα και αρνητικά σχόλια."
χμμμ....![]()
τι ξεφτυλα, νομιζα στις επιδειξεις μοδας παει καλος κοσμος οχι καγγουρες που γιουχαρουν
ειλικρινα ντροπη για ολους αυτους

tomcat00
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 2.976
- Κριτικές
- 1
- Like
- 27
- Πόντοι
- 16
Μου θυμίζει τους Ολυμπιακούς όπου πήγαιναν οι Ελληνάρες από τα βλαχοχώρια να δούνε τένις και γιουχάριζαν τους αντίπαλους των Ελλήνων όταν πήγαιναν να κάνουν σερβίς.![]()
κωλο-ρατσα
ουτε η χρεωκοπια ειναι αρκετη για να αλλαξει ο Ελληναρας
Billy7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 1.085
- Κριτικές
- 89
- Like
- 1.185
- Πόντοι
- 6.255
Μου θυμίζει τους Ολυμπιακούς όπου πήγαιναν οι Ελληνάρες από τα βλαχοχώρια να δούνε τένις και γιουχάριζαν τους αντίπαλους των Ελλήνων όταν πήγαιναν να κάνουν σερβίς.![]()

Αθανατη ελληνικη βλαχια!!!!!!
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
χαχα! γαματο σποτ! ο ταξιτζης ειναι κορυφαιος που εμεινε μαλακας!

Μου θυμίζει τους Ολυμπιακούς όπου πήγαιναν οι Ελληνάρες από τα βλαχοχώρια να δούνε τένις και γιουχάριζαν τους αντίπαλους των Ελλήνων όταν πήγαιναν να κάνουν σερβίς.![]()
οι ηλίθιοι δεν τελειώνουν ποτέ σε αυτή την χώρα

Και καλά, πες ότι στους Ολυμπιακούς μπορούσε να πάει όποιος ήθελε κι'έτσι μπήκανε στα γήπεδα οι διάφοροι Καραμήτροι.
Στην επίδειξη μόδας που υποτίθεται ότι παρίσταται η αφρόκρεμα της αθηναϊκής κοινωνίας να γίνονται τέτοια καφριλίκια;
Δηλαδή ποιό θα είναι το επόμενο βήμα; Να πετάνε γαρδένιες και πιάτα στο Ηρώδειο, όπως έλεγε ο Χάρυ Κλυν;
από εκεί να καταλάβεις πόσοι κάφροι είναι οι δήθεν επώνυμοι

γιατί δεν πιστεύω ότι ήτανε άτομα της υψηλής κοινωνίας αυτοί οι οποίοι ήτανε στην εκδήλωση

mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
από εκεί να καταλάβεις πόσοι κάφροι είναι οι δήθεν επώνυμοι![]()
γιατί δεν πιστεύω ότι ήτανε άτομα της υψηλής κοινωνίας αυτοί οι οποίοι ήτανε στην εκδήλωση![]()
![]()
βασικα πιστευω αυτες που γιουχαρανε ηταν οι χαζογκομενες ταχα μου μοντελα
αν και δεν βαζω και το χερι μου στη φωτια
γιατι εχω δει αρκετες φορες σε μεσημεριανα ταχα μου "κυριες" με καλους τροπους να χαρακτηριζουν με τις χειροτερες λεξεις τη συγκεκριμενη κοπελα!

giorgospapa
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 15.922
- Κριτικές
- 10
- Like
- 46
- Πόντοι
- 2.157
καλα μωρή..βασικα πιστευω αυτες που γιουχαρανε ηταν οι χαζογκομενες ταχα μου μοντελα
αν και δεν βαζω και το χερι μου στη φωτια
γιατι εχω δει αρκετες φορες σε μεσημεριανα ταχα μου "κυριες" με καλους τροπους να χαρακτηριζουν με τις χειροτερες λεξεις τη συγκεκριμενη κοπελα!![]()
τα κόκκαλα για τη σουπα τί μας τα μοστραρισες φορα παρτιδα ?
βασικα πιστευω αυτες που γιουχαρανε ηταν οι χαζογκομενες ταχα μου μοντελα
αν και δεν βαζω και το χερι μου στη φωτια
γιατι εχω δει αρκετες φορες σε μεσημεριανα ταχα μου "κυριες" με καλους τροπους να χαρακτηριζουν με τις χειροτερες λεξεις τη συγκεκριμενη κοπελα!![]()
χαζογκόμενες ή και φίλες από τις άλλες συνυποψήφιες μοντέλες οι οποίες είχαν άνοιξαν μέτωπο με την Ιωάννα και απλά βρήκαν την ευκαιρία οι φίλες τους να δείξουν το κόμπλεξ τους

mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
χαζογκόμενες ή και φίλες από τις άλλες συνυποψήφιες μοντέλες οι οποίες είχαν άνοιξαν μέτωπο με την Ιωάννα και απλά βρήκαν την ευκαιρία οι φίλες τους να δείξουν το κόμπλεξ τους![]()
![]()
ε και οι φιλες χαζογκομενες ειναι
εγω αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι οτι οι περισσοτερες κοπελες εκει ειναι εμφανισιμες γιατι να βγαλουν κομπλεξ?

η μονη που ισως υστερει εμφανισιακα ειναι η Μονικα και η δολια δεν εχει επιτεθει σε καμια! :-
ε και οι φιλες χαζογκομενες ειναι
εγω αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι οτι οι περισσοτερες κοπελες εκει ειναι εμφανισιμες γιατι να βγαλουν κομπλεξ?
η μονη που ισως υστερει εμφανισιακα ειναι η Μονικα και η δολια δεν εχει επιτεθει σε καμια! :-
βγάλε μόνη σου τα συμπερασματά σου για τις δήθεν επώνυμες και μη
Billy7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 1.085
- Κριτικές
- 89
- Like
- 1.185
- Πόντοι
- 6.255
ε και οι φιλες χαζογκομενες ειναι
εγω αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι οτι οι περισσοτερες κοπελες εκει ειναι εμφανισιμες γιατι να βγαλουν κομπλεξ?
η μονη που ισως υστερει εμφανισιακα ειναι η Μονικα και η δολια δεν εχει επιτεθει σε καμια! :-
Μεταξυ γυναικων υπαρχει ανεπτυγμενο το αισθημα του ανταγωνισμου.Σε ενα αντιστοιχο παιχνιδι με αντρες δεν θα γινοντουσαν αυτα.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 11
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 10K
- Απαντήσεις
- 35
- Εμφανίσεις
- 17K
- Απαντήσεις
- 113
- Εμφανίσεις
- 45K