You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Next Top Model (ANT1)
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mouNINJA
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 5K
- Εμφανίσεις 225K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
τότε έχει καλό γούστο
δεν αντιλεγω ειναι οντως μια κουκλα
Billy7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 1.085
- Κριτικές
- 89
- Like
- 1.185
- Πόντοι
- 6.255
τουλαχιστον στο επομενο φευγει να δουμε τωρα ποιες θα ξεκατινιαζονται![]()
Δεν το χανω με τιποτα το επομενο επεισοδιο,μιλαμε για πολυ ξεκατινιασμα!!!!!
εδα στο τρειλερ,χωριστικαν σε ομαδες,Ιωαννα με Μονικα και οι αλλες οι κλωσσες.
Αν και ειμ αι φαν της Μαριας υποστηριζω Μονικα-Ιωαννα επειδη δεχτηκαν αδικη επιθεση!!!
giorgospapa
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 15.922
- Κριτικές
- 10
- Like
- 46
- Πόντοι
- 2.157
εχεις δωσει στη ζωη σου το τελειο νοημα..Δεν το χανω με τιποτα το επομενο επεισοδιο,μιλαμε για πολυ ξεκατινιασμα!!!!!
εδα στο τρειλερ,χωριστικαν σε ομαδες,Ιωαννα με Μονικα και οι αλλες οι κλωσσες.
Αν και ειμ αι φαν της Μαριας υποστηριζω Μονικα-Ιωαννα επειδη δεχτηκαν αδικη επιθεση!!!
Billy7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 1.085
- Κριτικές
- 89
- Like
- 1.185
- Πόντοι
- 6.255
εχεις δωσει στη ζωη σου το τελειο νοημα..
Ε μα.....ευτυχως που υπαρχουν κι αυτα και αποκταει νοημα η ζωη μας

giorgospapa
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 15.922
- Κριτικές
- 10
- Like
- 46
- Πόντοι
- 2.157
φιλε, τα απότιστα ειναι τα χειροτερα τεμαχια..Παπα-Γιώργη, μάλλον πρέπει να κάνεις επειγόντως μια επίσκεψη στο σπίτι των κοριτσιών για ευχέλαιο μπας και φύγουν τα δαιμόνια που μπήκαν μεταξύ τους.
![]()
Billy7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 1.085
- Κριτικές
- 89
- Like
- 1.185
- Πόντοι
- 6.255
μπα δεν νομιζω, δεν την εχω για τετοια 0![]()
![]()
Οι πιο πολλες απο αυτες για να μπουνε μεσα τους εχουνε κανει ρεκτιφιε

Δεν τις ειδες τωρα που φτανει στο τελος το παιχνιδι;;;;Βγηκανε οι ξιφολονχες
Αυτες προκειμενου να κανουν καριερα πατουν επι πτωματων και δεν θα κατσουν να τις

Η Dedi αποκαλυφτηκε τι φιδι κολοβο ειναι...
Καρφωσε στην επιτροπη ποιες δεν κοπτονται και πολυ να γινουν μοντελο...
Η κουκουλα της ελειπε μονο...
Η δημητρουλα οτι και να λεει συγχωρειται... Ειναι κουκλα γκομεναρα και πουτανακι αρα "αφεριμ"
Καρφωσε στην επιτροπη ποιες δεν κοπτονται και πολυ να γινουν μοντελο...
Η κουκουλα της ελειπε μονο...
Η δημητρουλα οτι και να λεει συγχωρειται... Ειναι κουκλα γκομεναρα και πουτανακι αρα "αφεριμ"
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Η Dedi αποκαλυφτηκε τι φιδι κολοβο ειναι...
Καρφωσε στην επιτροπη ποιες δεν κοπτονται και πολυ να γινουν μοντελο...
Η κουκουλα της ελειπε μονο...
Η δημητρουλα οτι και να λεει συγχωρειται... Ειναι κουκλα γκομεναρα και πουτανακι αρα "αφεριμ"
της κοπελας της ειχαν τα φωτα μες στη μουρη και την ανεκριναν κανονικα
και μετα ζητησε και συγγνωμη
το πραγματικο φιδι ειναι η Δημητρα που εχει μια κακη κουβεντα να πει για ΟΛΕΣ και δεν τα λεει καν μπροστα τους
αν ειναι τοσο κουκλαρα και θεα (που δεν αντιλεγω ειναι ομορφη) δεν εχει κατι να φοβηθει απ'τις αλλες, οποτε ας σταματησει να βγαζει τετοια χολη και να κανει σαν κομπλεξικο!

mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Δεν με πειραζει οσο κι αν βγαζει μια ωραια γκομενα χολη αρκει να της χωνω στον κωλο την ψωλη...
Κι αν της τη χωσεις εμενα σφυρα μου

LION7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 26 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 30.790
- Κριτικές
- 16
- Like
- 10.400
- Πόντοι
- 8.645
Μ' αρέσει που στην κριτική επιτροπή τις ρωτούσαν ποια δε θα 'πρεπε να είναι στο παιχνίδι και μετά τις λένε να μη μαλώνουν.
Κακοσχεδιασμένα μέχρι αηδίας.
Παραδείγματοςχάρη75, ο Μικρούτσικος είχε κι ένα τακτ σε αυτά, δεν καρφωνόταν τόσο
Κακοσχεδιασμένα μέχρι αηδίας.
Παραδείγματοςχάρη75, ο Μικρούτσικος είχε κι ένα τακτ σε αυτά, δεν καρφωνόταν τόσο
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Μ' αρέσει που στην κριτική επιτροπή τις ρωτούσαν ποια δε θα 'πρεπε να είναι στο παιχνίδι και μετά τις λένε να μη μαλώνουν.
Κακοσχεδιασμένα μέχρι αηδίας.
Παραδείγματοςχάρη75, ο Μικρούτσικος είχε κι ένα τακτ σε αυτά, δεν καρφωνόταν τόσο
κατι αλλο επισης σπαστικο
θηχτηκε η Μαρια και η Σεραινα και λογικο οκ
αλλα στεναχωρηθηκε και η Ιωαννα και προσπαθουσε να απολογηθει
και ηταν η Δημητρα στη μεση και εβαζε συνεχεια σπιουνιες στις 2 που χαν θυμωσει
και της λεει η Ιωαννα "Δημητρα δεν ειναι σωστο αυτο που κανεις και ψιθυριζεις"
"Δεν ψιθυρισα οτι εχω να σου πω θα στο πω"
και μετα στη καμερα η Δημητρα να αραδιαζει του κοσμου τις κακιες εναντιων της οτι ειναι υποκριτρια, οτι δεν μιλαει ευθεως και ποσα αλλα...
βγαέ τη σκουφια σου και βαρα με δηλαδη

loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
θελω να δω το επομενο ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!
γαμωτο...
γαμωτο...
loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
εγω???????????????????Όχι, που μας το'παιζες υπεράνω.![]()
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Κλασική Ελεεινίδα δηλαδή.![]()
οχι γιατι βγηκαν μερικοι και ειπαν οτι η Δημητρουλα τα λεει εξω απ τα δοντια και μαλακιες
μονο στη καμερα τα λεει, μπροστα στις κοπελες δεν εχει πει τιποτα!
τοσο που η Ιωαννα δεν ειχε ιδεα τι θαψιμο εχει φαει μεχρι που βγηκαν ολες για τις διακοπες των Χριστουγεννων, ειδε τις εκπομπες κι εφριξε και προειδοποιησε τη Δημητρα οτι αν συνεχισει αυτο το θαψιμο τωρα που χει βγει θα κινηθει δικαστικα...
mou_ta_kanate_tsourekia
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.022
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Αυτήν την κακομοίρα τη Μόνικα πάντως, τι Κινγκ Κονγκ την έχει πει, τι Γκοτζίλα, τι φάτσα από ταινία τρόμου, τι ότι της θυμίζει τον μπάρμπα της από την Κρήτη.
Μου θυμίζει πως μιλάνε οι αριστοκράτες για τους νεόπλουτους.
αριστικρατισσα my ass

θα της κλασει μια μαντρα αρχιδιακαι προειδοποιησε τη Δημητρα οτι αν συνεχισει αυτο το θαψιμο τωρα που χει βγει θα κινηθει δικαστικα...
rigormortis
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 23 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 10.643
- Κριτικές
- 429
- Like
- 5.116
- Πόντοι
- 20.605
ασχετο το maxim εχει βγει ?
γιατι πηγα σε δυο περιπτερα και δεν το ειχαν
γιατι πηγα σε δυο περιπτερα και δεν το ειχαν

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 11
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 10K
- Απαντήσεις
- 35
- Εμφανίσεις
- 17K
- Απαντήσεις
- 113
- Εμφανίσεις
- 45K