marianna21
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 16
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
πραγματι...
πολυ θεατραλ...πραγματι...
Ποιος τις λέει αυτές τις κακοήθειες;Καλά, αν ισχύει αυτό που ακούγεται ότι η Καγιά από την αρχή ξεκαθάρισε στις υπόλοιπες κοπέλες ότι ο τελικός θα είναι Ιωάννα, Σεράινα, κι'εγώ θα ήμουν υπεράνω.![]()

τραβηγμενο...Καλά, αν ισχύει αυτό που ακούγεται ότι η Καγιά από την αρχή ξεκαθάρισε στις υπόλοιπες κοπέλες ότι ο τελικός θα είναι Ιωάννα, Σεράινα, κι'εγώ θα ήμουν υπεράνω.![]()
Καλά, αν ισχύει αυτό που ακούγεται ότι η Καγιά από την αρχή ξεκαθάρισε στις υπόλοιπες κοπέλες ότι ο τελικός θα είναι Ιωάννα, Σεράινα, κι'εγώ θα ήμουν υπεράνω.![]()
δυστυχως εχουν γυριστει τα επομενα επεισοδια και στον τελικο εφτασαν μονο η Σεραινα κι ο "Κουλθαρντ"
Παντως η Μαρια εχει ωραιο προσωπο ΜΟΝΟ οταν δεν κλαιει
στο επομενο αποχωρει η Δημητρουλα I think
Κάτσε να βάλω το άλλο εμότικον μπας και καταλάβεις:Ποιός ήρθε;![]()

καλα στα χναρια του αρκανς σε βλεπω...
Η δικιά σου πάντως σεμνό κορίτσι.
Ούτε θέλω να φανταστώ τι θα πάθαινες αν έκανε πασαρέλα με τα εσώρουχα όπως η Δήμητρα.![]()
![]()

Λέοντα, αληθεύουν οι φήμες ότι προσφέρθηκες να κάνεις τον γαμπρό της Ιωάννας στη φωτογράφιση με τις νύφες;![]()

Θες να χουφτώνεις όταν θα βάζεις τα στέφανα;Εγώ να κάνω τον κουμπάρο, θείο;![]()