hitman21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 14.972
- Κριτικές
- 2
- Like
- 760
- Πόντοι
- 246
εδω ηταν η μουσα του τιτανα ρε!!!!Σας κάνει για μοντέλο πασαρέλας η συγκεκριμένη;
Μάθετε πασαρελίτσα άμπαλοι![]()
ελα μυκονο να μαθεις το λαισταιλ!

εδω ηταν η μουσα του τιτανα ρε!!!!Σας κάνει για μοντέλο πασαρέλας η συγκεκριμένη;
Μάθετε πασαρελίτσα άμπαλοι![]()

ετσι εξηγειται η μαλακια που πας να κανεις με την ιθαγενεια...Αργεί πολύ αυτός ο μαλάκας ο Πούτιν να στείλει το ξανθό γένος να μας κατακτήσει και να γεμίσει η Ελλάδα μουνάρες σαν την Μαρία;![]()

Πλάκα πλάκα μια γυναίκα με τη μούρη της Δήμητρας και το σώμα της ρωσίδας είναι η τέλεια γυναίκα

Τελικά ποια έφυγε σήμερα ρε παιδιά;
Τώρα μπήκα σπίτι...

Πρόσεξε μη σ'ακούσει η Ιωάννα γιατί βλέπω πάνω στη ζήλια της να βάλει την αλβανική μαφία να σε κυνηγάει.
Αλλά γιατί το λες αυτό ρε τύπε; Πολύ όμορφο πρόσωπο έχει η Μαρία.![]()
η αθηνα ειναι παντως πολυ καβλομουνα γκομενα.Η Αθηνα με τα μπουτια της



αμα δε νικησει η σεραινα θα ειναι πολυ μαλακες ΟΛΟΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
καταταξη που ΕΓΩ θελω:
1.σεραινα!
2.μαρια!
3.ιωαννα!
4.δημητρα!
5.μονικα!

:'(Λουκ, μην το ψάχνεις. Το ματς είναι αβαβά.![]()
Πρόσεξε μη σ'ακούσει η Ιωάννα γιατί βλέπω πάνω στη ζήλια της να βάλει την αλβανική μαφία να σε κυνηγάει.
Αλλά γιατί το λες αυτό ρε τύπε; Πολύ όμορφο πρόσωπο έχει η Μαρία.![]()
σεραινα ρε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!αψεγαδιαστη και αξιοπρεπης!!!!!!!!!!!!!!!
μοντελο με τα ολα του!!!!!!!!!!
κορμαρα προσωπαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

ωραιο αβαταρ.
πραγματι...ωραιο αβαταρ.
