You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Next Top Model (ANT1)
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mouNINJA
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 5K
- Εμφανίσεις 224K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
- Εγγρ.
- 23 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 5.234
- Κριτικές
- 29
- Like
- 8
- Πόντοι
- 1.290
- Εγγρ.
- 23 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 5.234
- Κριτικές
- 29
- Like
- 8
- Πόντοι
- 1.290
Τα αουτσάιντερ έχουν καλή απόδοση, αν σου κάτσουνε.![]()
αυτη με τα τετραγωνα σαγονια μαλλον ειναι αουτσάιντερ
- Εγγρ.
- 23 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 5.234
- Κριτικές
- 29
- Like
- 8
- Πόντοι
- 1.290
Όχι ρε. Αυτή είναι φαβορί μαζί με τη Σερενάτα.![]()
χαχαχα.καλα ορισμένοι λετε κατι ωραια...
catwoman20
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 3.190
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
H μαυρη πρεπει να παρει πουλο..
Σκατοφατσα...
Σειρα εχει ο γκμοχ με τη ξανθια περουκα και αλλη μια μελαχρινη που δε θυμαμαι το ονομα της..
ο γκμοχ θα ναι 4αδα
catwoman20
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 3.190
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
η μαυρη ομως εχει απο τα καλυτερα σωματα εκει μεσα.
οχι σαν τις δικες μας τις μπαζολες που ολες παχυναν εκει μεσα. >![]()
Νομιζω ομως στο επομενο φευγει η Ναιλα
catwoman20
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 3.190
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
σεραινα και ρωσιδακι για σωμα..η μαυρη εχει και παραπανισια κιλα...(εκτος απο τη φατσα μετωπικη με κερασια)
παραπανισια?????????? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
catwoman20
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 3.190
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
θελω σεραινα!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
εραστης και πολεμιστης...αναλογα με το εργαλειο..
![]()
τι πολεμιστης ρε συ? αν εχεις να κανεις με 5 κοκκαλα σιγα τη μαχη
catwoman20
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 3.190
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
αυτη με τα τετραγωνα σαγονια μαλλον ειναι αουτσάιντερ
ε οχι και outsider ολο τα καλυτερα της λενε
hitman21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 14.972
- Κριτικές
- 2
- Like
- 760
- Πόντοι
- 246
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaxxxxaaxaaxaxaxxaxaxaxax.....μαριαννα ο χιτμαν θεωρει παραπανισια τα κιλα οταν η γυναικα ειναι πανω απο 30-35 κιλα.
και'συ τεκνον βρουτε???
catwoman20
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 3.190
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
τελικα ποιο ειναι το επαθλο της νικητριας?
και μη μου πειτε μια βραδυα παθους με τον Κοτεντο θα τραβηξω τα μαλλια μου
και μη μου πειτε μια βραδυα παθους με τον Κοτεντο θα τραβηξω τα μαλλια μου
hitman21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 14.972
- Κριτικές
- 2
- Like
- 760
- Πόντοι
- 246
γλουτοι -μηροι τροφαντοι...παραπανισια?????????? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
φταει η κατασκευη της...
ασε που'χει φατσα μετωπικη με χοβερκραφτ..
αστα αυτα ρε και δωσε κανα σουβλακι στην γκομενα.την εχεις φλωμοσει στην διαιτα.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaxxxxaaxaaxaxaxxaxaxaxax.....
και'συ τεκνον βρουτε???

catwoman20
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 3.190
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
γλουτοι -μηροι τροφαντοι...
φταει η κατασκευη της...
ασε που'χει φατσα μετωπικη με χοβερκραφτ..
καλε η κοπελα ειναι χορευτρια, γυμνασμενο σωμα, ΚΟΡΜΑΡΑΑΑΑΑ! πες σε διαιτολογο-γυμναστη οποιονδηποτε οτι αυτη εχει παραπανισια κιλα και θα πρεπε να χασει θα σε κηνυγανε!

hitman21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 14.972
- Κριτικές
- 2
- Like
- 760
- Πόντοι
- 246
μαχη σου λεωτι πολεμιστης ρε συ? αν εχεις να κανεις με 5 κοκκαλα σιγα τη μαχη
;)Υ.Γ.η μαχη δεν ειναι απαραιτητα αγωνας σουμο
αστα αυτα ρε και δωσε κανα σουβλακι στην γκομενα.την εχεις φλωμοσει στην διαιτα.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

μονο καλαμακι κοτοπουλο τυπε...
της δινεις να γλυψει το καλαμακι η της δινεις και το κρεας μαζι;μαχη σου λεω![]()
![]()
![]()
![]()
;)
Υ.Γ.η μαχη δεν ειναι απαραιτητα αγωνας σουμο![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
μονο καλαμακι κοτοπουλο τυπε...![]()

catwoman20
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 3.190
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
μαχη σου λεω![]()
![]()
![]()
![]()
;)
Υ.Γ.η μαχη δεν ειναι απαραιτητα αγωνας σουμο![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
μονο καλαμακι κοτοπουλο τυπε...![]()
ετσι καλαμακι κοτοπουλο και σαλατα ΜΟΝΟ να γινει μια κομπλεξικια και ξερακιανη
τα χω περασει σου λεω, ευτυχως δεν βρεθηκε ΕΝΑΣ αντρας να μου πει οτι κανω καλα
ποιος ειπε για αγωνα σουμο? μη πας στο αλλο ακρο..
μπας και εισαι κρυφο-τετοια και σ'αρεσουν τα αγοριστικα σωματα?
ετσι καλαμακι κοτοπουλο και σαλατα ΜΟΝΟ να γινει μια κομπλεξικια και ξερακιανη
τα χω περασει σου λεω, ευτυχως δεν βρεθηκε ΕΝΑΣ αντρας να μου πει οτι κανω καλα
ποιος ειπε για αγωνα σουμο? μη πας στο αλλο ακρο..
μπας και εισαι κρυφο-τετοια και σ'αρεσουν τα αγοριστικα σωματα?![]()
:o :o :o :o :o :o

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 11
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 10K
- Απαντήσεις
- 35
- Εμφανίσεις
- 17K
- Απαντήσεις
- 113
- Εμφανίσεις
- 45K