hitman21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 14.972
- Κριτικές
- 2
- Like
- 760
- Πόντοι
- 246
κακως..στην εποχη του φυσικου αεριου??και ναι καιω οντως καρβουνο![]()

κακως..στην εποχη του φυσικου αεριου??και ναι καιω οντως καρβουνο![]()

μαριαννα τι ομαδα εισαι ψυχη μου.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(δεν ασχολουμαι με αθλητικα αλλα ετσι για να χω κατι να λεω λεω οτι ειμαι Ολυμπιακος![]()
σαν τους αλβανους και τους πακιστανους και'συδεν ασχολουμαι με αθλητικα αλλα ετσι για να χω κατι να λεω λεω οτι ειμαι Ολυμπιακος![]()

σαν τους αλβανους και τους πακιστανους και'συ![]()
![]()

ρε μαριαννα τι εκφρασεις ειναι αυτες.που νομιζεις οτι βρισκεσαι.σε μπουρδελοσαιτ;![]()
![]()
![]()
![]()

που να δεις εμενα μωρο..καλα το αβαταρ σου ειναι καααααααααααααααααυλα!![]()
μου προκαλεσε αμηχανια

που να δεις εμενα μωρο..
Υ.Γ.οφειλω να ομολογησω οτι τομου προκαλεσε αμηχανια
![]()
![]()


που να δεις εμενα μωρο..

σε μερικες πιανουν αυτες οι ατακες.χαχαχαχα!! σορρυ, μου φανηκε πολυ χαζογκομενιστικη ατακα!!![]()
![]()
![]()
η σκληρη πραγματικοτητα ειναι...χαχαχαχα!! σορρυ, μου φανηκε πολυ χαζογκομενιστικη ατακα!!![]()
![]()
![]()
σε μερικες πιανουν αυτες οι ατακες.

η σκληρη πραγματικοτητα ειναι...
