Τι σημαίνει αυτο, εχω κατι αδικο? η εισαι ο Κοτεντος εσυ..
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Εχω να παρατηρησω ρε μαγκες το εξης :
Αυτη η Μόνικα εχει μια φατσα πιο ασχημη απο αλογο. Πως της προωθούν ετσι ο κοτεντος και η παρεα του?
Εχω την αισθηση οτι το παιχνίδι ειναι στημένο, και η συγκεκριμένη εχει καποιο μεσο στην διοικηση του Αντ1.
Αμ η αλλη η μαυρα, απαραδεκτη, τι την κρατανε? για να μην τους πουνε ρατσιτσες?
δίνω 200 κκαι 50 για το κουλούρι......
![]()
την επαφή ρε παιδιά !!!!!![]()
![]()
![]()


την μαυρα την ξε....κ....λιαζα ανετα.....σκυλί του πολεμου!!!!
H Nάιλα εχει όνομα (όχι μαύρα) κατά δεύτερον είναι χαρισματικό μοντέλο , μπορεί να υστερεί λίγο στο πρόσωπο και να δείται ότι θα διακριθεί στο μέλλον.Και εγω αλλα δεν ειναι εκει το θεμα, αλλα οτι διωξαν πολυ καλυτερες για να κρατησουν τη μαυρη που εχει μια φατσα απαραδεκτη. Μπορει να εχει σωμα, αλλα και οι αλλες που εδιωξαν οι ειχαν και σωμα και φατσα...

ποσα ξερεις εσυ δασκαλα....του μοντελιγκ ;)επίσης αν κάποιος έχει παρακολουθήσει το ορίτζιναλ θα ξέρει ότι η ομορφιά που απαιτείται από ένα μοντέλο δεν είναι αυτή που εντυπωσιάζει στο δρόμο πχ.
Η τάιρα ξεχωρίζει κοπέλες για την εκπομπή της τις οποίες πολλοί άντρες ούτε που θα τις κοίταζαν. Άλλο πράγμα τα μοντέλα για πασαρέλα, άλλο πράγμα τα μοντέλα για το πλέιμπόι, άλλο πράγμα τα μοντέλα για διαφημίσεις, άλλο πράγμα τα μοντέλα για χάι φάσιον.
Το αν οι περισσότεροι θα πήδαγαν κάποια δεν έχει καμία σημασία για το αν μπορεί να γίνει καλό μοντέλο...
λέεεεμε τώρα, αυτά γίνονται στο εξωτερικό, που υποτίθεται ξέρουν τι ζητάνε...![]()
![]()
![]()

ποσα ξερεις εσυ δασκαλα....του μοντελιγκ ;)![]()


http://[URL unfurl="true"]www.amateurtied.com/galleries/free-bondage/bondage-piggy-wants-a-cock-down-her-throat/1.jpg[/img[/URL]]ξέρουν τι ζητάνε...![]()
![]()
![]()
προς ναυτιλομενους.........(δεν το κανω παραθεση)
χαχαχα μ'αρεσει που εχει και οδηγιες πανω στην γκομενα! χαχαχαχαχα

http://[URL unfurl="true"]www.amateurtied.com/galleries/free-bondage/this-gagged-slut-is-ready/9.jpg[/img[/URL]](δεν το κανω παραθεση)
χαχαχα μ'αρεσει που εχει και οδηγιες πανω στην γκομενα! χαχαχαχαχα
αααααααααααααααααααααααχααχαχαχ..
δηλαδη να μου αρεσουν οι αδυνατες απλα δεν παιζει ε??
Υ.Γ. Η τελειοτητα δεν εχει και δεν πρεπει να'χει οριο
Η απολυτη γυναικα..![]()
![]()
![]()
![]()
και δεν είναι όλες οι πολύ αδύνατες απαραίτητα ανορεξικές.
Μερικά σώματα είναι φτιαγμένα για να είναι πολύ αδύνατα, ξέρω πολλές κοπέλες που είναι πολύυυ αδύνατες αλλά τους ταιριάζει πάρα πολύ, ξέρω και άλλες που έχουν πιασίματα (ΟΧΙ χοντρές, το χοντρό το σιχαίνομαι) και φαίνεται υπέροχο στο σώμα τους.
Το άσχημο είναι όταν κάποια είναι πολύ αδύνατη ή έχει πιασίματα όταν δεν της ταιριάζει.
επίσης αν κάποιος έχει παρακολουθήσει το ορίτζιναλ θα ξέρει ότι η ομορφιά που απαιτείται από ένα μοντέλο δεν είναι αυτή που εντυπωσιάζει στο δρόμο πχ.
Η τάιρα ξεχωρίζει κοπέλες για την εκπομπή της τις οποίες πολλοί άντρες ούτε που θα τις κοίταζαν. Άλλο πράγμα τα μοντέλα για πασαρέλα, άλλο πράγμα τα μοντέλα για το πλέιμπόι, άλλο πράγμα τα μοντέλα για διαφημίσεις, άλλο πράγμα τα μοντέλα για χάι φάσιον.
Το αν οι περισσότεροι θα πήδαγαν κάποια δεν έχει καμία σημασία για το αν μπορεί να γίνει καλό μοντέλο...
λέεεεμε τώρα, αυτά γίνονται στο εξωτερικό, που υποτίθεται ξέρουν τι ζητάνε...![]()
![]()
![]()

μα γιατί σκύβουν για φωτογραφήσεις όταν δεν μπορούν να σκύψουν χωρίς να λυγίσουν τα γόνατα?![]()
![]()
![]()

α η προσωποποιηση της αρρωστιαρας δηλαδη
ανορεξια, ναρκωτικα, ολα πανω της![]()
XAXAXAXAXAXA!! οντως!!
και τα βυζια της ειναι απαισια ρεεε
ανεξαρτητα απο το τι κανει, η κειτ μος ειναι πανεεεμορφη!!

