quardeen
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 8.153
- Like
- 5
- Πόντοι
- 66
Ακριβώς αυτό που έγραψε womanholic ο από κάτω σουΤί εννοείς;
Ρε μάγκες, ότι και να λέτε για τη Μόνικα η γνώμη που μετράει είναι των ειδικών και αυτών που θα της δώσουν δουλειά. Δύο τέτοιοι μίλησαν σήμερα.
1)Ο Ιταλός που είπε ότι για φωτογραφίες είναι εκπληκτική γιατί είναι χαμαιλέοντας και μπορεί να μεταμορφώνεται σε αυτό που ζητάει ο φωτογράφος. Κι'ακόμα ότι πρόσωπα σαν το δικό της είναι περιζήτητα σε Λονδίνο και Νέα Υόρκη.
2)Ο Χριστόπουλος που είπε ότι είχε την πιο ισχυέρή προσωπικότητα απ'όλα τα κορίτσια και πως είτε για καλό, είτε για κακό, ποτέ δεν περνάει απαρατήρητη.
