Billy7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 1.085
- Κριτικές
- 89
- Like
- 1.184
- Πόντοι
- 6.255
δες το πμ σου
Την ειδα.φοβερο μωρο.Τι δουλεια εχει εδω μεσα με εμας τους μπουρδελιαρηδες;

δες το πμ σου

Την ειδα.φοβερο μωρο.Τι δουλεια εχει εδω μεσα με εμας τους μπουρδελιαρηδες;![]()
![]()
![]()
δεν συμφωνω αλλα ευχαριστω
βρε μήπως είσαι μετριώφρον??????
Δεν χρειάζεται να είσαι σε τέτοιου είδους κοπλιμέντα![]()
![]()
Έτσι και βγάλεις καμιά τέτοια φωτό θα συμφωνήσουν όλοι.
http://[URL unfurl="true"]www.gossip-tv.gr/sites/default/files/imagecache/large_20_normal/2009_12/15769_1299718974986_1290762333_881637_1100328_n.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
α ρε συ λεγαμε να κανουμε ενα τετοιο κονσεπτ την επομενη βδομαδα αλλα μας τα χαλασε η μακιγιεζ γαμωτο >:(
την είδες και τρελάθηκες![]()
![]()
![]()
εεε είναι δυνατό μωρό η catwoman απλά δεν θέλει να το παραδεχτεί
![]()
![]()
![]()

νομιζω οτι για φωτογραφησεις η πιο καλη ειναι η ΙωανναΕχω ασχοληθει κι εγω με τον χωρο και το ματι μου ειναι εμπειρο.Απο αυτες μονο η ΜΑΡΙΑ,η ΜΟΝΙΚΑ και η μαυρουλα μπορουν να γινουν μοντελα.
...πασπαλιζαν το εντυπο 

νομιζω οτι για φωτογραφησεις η πιο καλη ειναι η Ιωαννα
πχ αν εκανε καμια στο playboy πολλοι θα...πασπαλιζαν το εντυπο
![]()

ώπα και ο αυτοσαρκασμός καλά λέω ότι το παίζεις μετριόφρονη αλλά η αλήθεια είναι ότι οι φωτο σου είναι κόλαση![]()
![]()
νομιζω οτι για φωτογραφησεις η πιο καλη ειναι η Ιωαννα
πχ αν εκανε καμια στο playboy πολλοι θα...πασπαλιζαν το εντυπο
![]()

νομιζω οτι για φωτογραφησεις η πιο καλη ειναι η Ιωαννα
πχ αν εκανε καμια στο playboy πολλοι θα...πασπαλιζαν το εντυπο
![]()
ρε συ ψωναρα ειμαι, αν δεν ημουν δεν θα εκανα φωτογραφησεις
αλλα οταν καποια ειναι πιο ωραια απ εμενα το παραδεχομαι ;)
και ευχαριστω![]()
ρε συ ψωναρα ειμαι, αν δεν ημουν δεν θα εκανα φωτογραφησεις
αλλα οταν καποια ειναι πιο ωραια απ εμενα το παραδεχομαι ;)
και ευχαριστω![]()

εχει κανει μαξιμ
κι εγω τη βρισκω πολυ σεξυ χωρις να επιδικνυεται συνεχεια οπως κανει η Δημητρα
αυτο το στυλακι το βρισκω ιο γοητευτικο αλλα εγω ειμαι και γυναικα![]()

...οσο για τη Μονικα ,τι σαγονια ειναι αυτα ρε παιδια ,σαν τον Γκμοχ ειναι, εμενα με χαλαει παντωςΙωαννα λοιπον, Δημητρα και Μαρια ειναι το τριπλο σχημα αντιβιοτικων που ενδεικνειται για την οξεια εποχιακη καυλα![]()
...οσο για τη Μονικα ,τι σαγονια ειναι αυτα ρε παιδια ,σαν τον Γκμοχ ειναι, εμενα με χαλαει παντως

Πες ότι ψάχνεις για παρτενέρ να τρελαθούνε όλοι.![]()
εντάξει συνεχίζεις να με αφοπλίζεις τι απάντηση είναι αυτή πω πω πω έχασα τα λογικά μου![]()
![]()
![]()

Σου εκανα αιτημα φιλιας στο facebook .Εισαι Και τοξοτης βλεπω!!!! Τωρα σε συμπαθησα περισσοτερο!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()