baby Nayo
Call-Girl
- Εγγρ.
- 3 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 934
- Like
- 3
Δεν πιστεύω ανάμεσα στα μπουτάκια να κρύβεις τίποτα;
ίσως
Δεν πιστεύω ανάμεσα στα μπουτάκια να κρύβεις τίποτα;
Μπρρρρρ.....!![]()
ρε συ όχι αυτό που υπονοείς? αμάν πια...τί εννοείς?
Εσύ τι εννοείς μωράκι?:-* :-* :-*
κανένα δονητή μήπως, αλλά σεις εννοούσατε κάτι άλλο ...
Πως θα μπορούσα να υπαινιχθώ κάτι τέτοιο εφ' όσον αποδεδειγμένα ανήκετε ψυχή τε και σώματι στο ασθενές φύλο?
:-* :-* :-* :-* :-* :-*
κοριτσαρα σε ποιο ομορφο χοτελ εισαι ,,,,...εκει να παμεΚαλημέρα μωράκια! Φρέσκιες φρέσκιες για τα ματάκια σας μόνο![]()
![]()
![]()
![]()
αυτο με τζακουζι και κολπααααααααααααακοριτσαρα σε ποιο ομορφο χοτελ εισαι ,,,,...εκει να παμε
αυτο με τζακουζι και κολπααααααααααααα
σπίτι μου είναι αγάπη μου! αλλά χωρίς πρόσβαση! φιλάκιαααααα!!!
γαμαει ο κοσμος μ. εβδομαδα? πως βλέπεις την κινηση?
Καλημέρα και χρόνια πολλά μωρά μου! Καλέ! μόνο το Ε9 δεν ανήρτησα εδώ ακόμη! Ουυυυφφφφφ@!@!@
σιγουρα?....σπίτι μου είναι αγάπη μου! αλλά χωρίς πρόσβαση! φιλάκιαααααα!!!
Τι απάντηση τραλαλά είναι αυτή μωρό?

σιγουρα?....![]()
![]()
...ο πριαμος δεν ειναι?....