τωρα εισαι διαθεσιμη;
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
τωρα εισαι διαθεσιμη;
η στο ινστα...μπορεις να δεις βαιμπερ σε παρακαλω???
Πω πω σταματήστε την κοροϊδία δεν έχω λεμεεεεμπορεις να δεις βαιμπερ σε παρακαλω???
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
η στο ινστα...
δε σε κοροιδευω ...ρουλαχιστον μπες ινσταΠω πω σταματήστε την κοροϊδία δεν έχω λεμεεεε
Δεν παίρνω μηνημ κειδε σε κοροιδευω ...ρουλαχιστον μπες ινστα
δε σε κοροιδευω ...ρουλαχιστον μπες
Δεν παίρνω μηνημ κε
δε μπορω να σε παρω και θελω ραντεβου....Δεν παίρνω μηνημ κει
Γειά σας παιδια. Χρειαζομσι βοήθεια να βρω σπιτάκι. Θα πεθάνω από τη λύπη μου και το άγχος. Μη με ξεχνάτε. Φιλάκια.
Και βυζαραΈχεις κορμάρα !!!
![]()
τωρα δεχεσαι ραντεβου;Γειά σας παιδια. Χρειαζομσι βοήθεια να βρω σπιτάκι. Θα πεθάνω από τη λύπη μου και το άγχος. Μη με ξεχνάτε. Φιλάκια.
Ανατολική Αττική Κερατεα κλπ ενδιαφέρεσαι ;;;;;Γειά σας παιδια. Χρειαζομσι βοήθεια να βρω σπιτάκι. Θα πεθάνω από τη λύπη μου και το άγχος. Μη με ξεχνάτε. Φιλάκια.
Όχι δεν μπορώ εδώ είναι ο τόπος μου, εχω 10 χρόνια. Ευχαριστώ παντως.Ανατολική Αττική Κερατεα κλπ ενδιαφέρεσαι ;;;;;
Δεν εχω βρει σπιτάκι. Όποιος έχει κάτι κατά νου ας με πάρει τηλ παρακαλώ πολυ. Παλιό θέλουμε να μην υπάρχει πρόβλημα με σκυλάκια, εως 200 το πολυ μπορώ να δώσω. Με περίφραξη καλή. Καποιος θα υπάρχει εδώ μέσα, δεν μπορεί. Ευχαριστώ πολυΈχουμε κανένα νέο της;Η πάπαλα είναι σε καμία σπηλιά παρέα με τα σκυλάκια της;
Θέλω να πω ότι δεν πρέπει να φοβάται κάνεις εμένα, είμαι καλό και σταθερό άτομο και φροντίζω το σπίτι σαν δικο μου. Αν μπορεί να βοήθησει κάνεις ας με καλέσει, αν έχει κάποιοι σπίτι που δεν χρειάζεται γιατί είναι παλιό. 10 χρόνια έχω σε αυτόΔεν εχω βρει σπιτάκι. Όποιος έχει κάτι κατά νου ας με πάρει τηλ παρακαλώ πολυ. Παλιό θέλουμε να μην υπάρχει πρόβλημα με σκυλάκια, εως 200 το πολυ μπορώ να δώσω. Με περίφραξη καλή. Καποιος θα υπάρχει εδώ μέσα, δεν μπορεί. Ευχαριστώ πολυ
Λογικό να μην έχεις δουλειά. Τόσος κόσμος σε έχει πάρει τηλ για ραντεβού και τον έχεις αρχίσει στα γαμωσταυρίδια.Άλλο τι χρεωνω κι άλλο αν έχω δουλειά. 90 είναι, συν 10 αν θέλει κανείς αναλ. Μη μαλώνουμε παρακαλώ πυ. Με διώχνουν κι από το σπίτι και δεν εχω που να πάω. Σας παρακαλώ πολύ μην κοροιδευετε εδώ. Ευχαριστώ
Λογικό να μην έχεις δουλειά. Τόσος κόσμος σε έχει πάρει τηλ για ραντεβού και τον έχεις αρχίσει στα γαμωσταυρίδια.μ
Εσύ Μήπως ήσουν μαζί τους και ξέρεις ότι όταν με πήραν οοοολοι αυτοί τηλ που λες, εγώ τους έβριζα? Άρα κάποια συμφέροντα εξυπηρετείς αφού ξέρεις όλους όσοι πήραν και ξέρεις ότι τους έβριζα. Η... Απλα... Μάθατε τη καραμέλα σας εδω οι νταβαδες. Για την ιστορία, 2, 3 άτομα πήραν η τη βδομάδα και ειλικρινά δεν ήξεραν που μιλούσαν και τι ήθελαν. Φυσικά και δεν συννενοουμαι με ανίδεους που απλα παίρνουν ένα τηλ. Αν εννοείς αυτούς που βάλατε λοιπόν. Κατά τ άλλα ευχαριστώ για τη μη βοήθεια σε όλα τα επίπεδα από κάποιους που χαίρονται που δεν έχω δουλειά, σε λίγο σπίτι... Χρηματα. Αντεύχομαι.Λογικό να μην έχεις δουλειά. Τόσος κόσμος σε έχει πάρει τηλ για ραντεβού και τον έχεις αρχίσει στα γαμωσταυρίδια.
Εγώ μαζί σου να βοηθήσω. Να μαζέψουμε ένα ποσό για το κορίτσιΈλενα θεωρώ ότι δεν πρέπει να βρεις άλλο σπίτι αλλά να βρεις μια συμβιβαστική λύση με τους ιδιοκτήτες του σπιτιού κ αν κ εφόσον δεν βρεθεί λύση τότε ψάξε για σπιτι
Σε πρώτη φάση θες ένα δικηγόρο,ας βάλουμε όσοι μπορούμε από μια peypal των 25 να βοηθήσουμε την κατάσταση λέω