Μην μιλάς στον πληθυντικό και μην γενικεύεις/ τσουβαλιάζεις τους πάντες και τα παντα.
Κακοί υπάρχουν παντου.
κακοί άνθρωποι κακοί επαγγελματίες.
Εσύ κανε αυτό που κάνεις με σεβασμό στον εαυτό σου πρώτα από όλα , και μην χαρακτηρίζεις τους άλλους και γενικεύεις πράγματα και καταστάσεις .
Δεν ξέρω ποιος σου έκανε τόσο μεγάλο κακό , όμως όταν μιλάς έτσι νομίζω ότι προκαλείς αντίδραση και κάποιοι το εκμεταλλεύονται και θέλουν να σε χλευάσουν και να σε κάνουν να αντιδράσεις έτσι για να το βλέπουν και να χαίρονται.
Μην τους δίνεις λοιπόν το δικαίωμα να το κάνουν .
Απλά μην ασχολείσαι . Θέσε τους όρους σου και προχωρα.
( δεν κάνω μάθημα ούτε θα σου πω τι θα κάνεις απλά λέω τι βλέπω και την γνώμη μου)