Εχω μια απορια Αντισθένη γιατι εκει που σ όλους κατω δεξια λεει καταγραφηκε σε μένα έχει κάτι διψήφια νούμερα?Of topic βέβαια αλλά τώρα σε πέτυχα γιά την απορία μου .SORRY.Γράψε με το κανονικό σου nick.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
