Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Παει ενας σε ενα μπουρδελο.Μπαινει στο σαλονι και βλεπει δυο πορτες.Η μια εγραφε ΞΑΝΘΙΕΣ η αλλη ΜΕΛΑΧΡΙΝΕΣ.Μπαινει στις ΞΑΝΘΙΕΣ και βλεπει παλι δυο πορτες.ΧΟΝΤΡΕΣ,η αλλη εγραφε ΑΔΥΝΑΤΕΣ.Μπαινει στις ΧΟΝΤΡΕΣ και βλεπει παλι δυο πορτες.ΨΗΛΕΣ-ΚΟΝΤΕΣ.Μπαινει στις ΨΗΛΕΣ ΚΑΙ βλεπει παλι δυο πορτες.ΒΥΖΙ Νο5-ΒΥΖΙ Νο3.Μπαινει στο ΒΥΖΙ Νο3 και βγαινει στο δρομο οπου υπηρχε μια μεγαλη ταμπελα που εγραφε:MΠΟΡΕΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΚΙΖΟΥΜΕ.Αφιερωμενο στον ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟ Κωστα

Φιλαράκο πήγαινε και ελπίζω να περάσεις καλά.. μη κωλώνεις!! Δυστυχώς οι περισσότεροι δεν λένε από ότι έχεις καταλάβει... και αν θα πούνε θα είναι προμο για κανένα τραβέλι που πασσάρεται για γυναίκα βλέπε σέρβα κλπ. ή καμιά μπουρούχα
Ευτυχώς όμως υπάρχουν και εξαιρέσεις... που έχουν τη διάθεση να βοηθήσουν.


Σερβα ?Φιλαράκο πήγαινε και ελπίζω να περάσεις καλά.. μη κωλώνεις!! (Αν και προσωπικά εμένα εμφανισιακός από τις φωτό δεν μου κάνει κλικ.) Δυστυχώς οι περισσότεροι δεν λένε από ότι έχεις καταλάβει... και αν θα πούνε θα είναι προμο για κανένα τραβέλι που πασσάρεται για γυναίκα βλέπε σέρβα κλπ. ή καμιά μπουρούχα
Ευτυχώς όμως υπάρχουν και εξαιρέσεις... που έχουν τη διάθεση να βοηθήσουν.
Ετσι μπραβο για να μην λεμε Μαλακιες εδω μεσα !!! ;)ότι πείς...
Αμα σου αρεσει να πας φιλε και να την ρωτησης και το ΑΣΜ της !!!
ε όχι και τραβέλι η Αννα η Σέρβα ήμαρτον παίχτη!!!ότι πείς...
Πιασε κουβεντα στο ΤΕΒΕ Παιχτη οταν θα πας για την αφαίρεση χαλινού !!!Εσύ στη Σέρβα το είχες ρωτήσει?
Τελικά για την Denisa, μόνο αυτό υπάρχει???? www.bourdela.com/call-girls/girls/denisa/#jr_review_18318]http://www.bourdela.com/call-girls/girls/denisa/#jr_review_18318[/b[/URL]]
.....να τολμήσω συναγωνιστή να συμφωνήσω μαζί σου?περιμενε καλυτερα κ καμία ακομη κριτικη..
σκατίλα η Αλεξάνδρα? για εξηγησέ το μας φίλε να προσέχουμε!παιδιά τζίφος.
Δεν πήγα με αλινα αν και μου αρέσει πολύ όπως την βλέπω.
Βλέπετε τηξν έπθα με την Αλεξάνδρα και την σκατίλα που μύριζε και δεν το τολ΄μώ.
Είναι και 150 €.
Πάνε οι εποχές που τα δίναμε αβέρτα στα CT.
Πάντως μεταξύ Denise και Αλίνας μένα η 2η μου αρέσει.
Αλλά όποιος δεν πληρώσει δεν μαθαίνει.
Αυτά.
Αν κάποιος συναγωνιστής πάει ας μας πει τουλάχιστόν για τις κοπέλες εμφάνιση και μυρωδιά.
Εμένα μου αρκεί.