Αν εχει δουλεια γιατι να την κατεβασειΦίλε ο Κώστας έχει ποιότητα το πρόβλημα είναι η τιμή που δεν την κατεβάζει όπως άλλα γραφεία του δικού του επιπέδου

Αν εχει δουλεια γιατι να την κατεβασειΦίλε ο Κώστας έχει ποιότητα το πρόβλημα είναι η τιμή που δεν την κατεβάζει όπως άλλα γραφεία του δικού του επιπέδου

Αν εχει δουλεια γιατι να την κατεβασει![]()
Φίλε ο Κώστας έχει ποιότητα το πρόβλημα είναι η τιμή που δεν την κατεβάζει όπως άλλα γραφεία του δικού του επιπέδου
αυτη ειναι η cynthia???αυτο ειναι το βυζι το τουμπανο που ακουω συνεχεια?!με συγχωρειτε αλλα αυτο τουμπανο ΔΕΝ ειναι.ρε μητσαρα εισαι σιγουρος?
εισαι πολυ καριολης... παλι μας καυλωσες...αυτή βελτιώθηκε κι άλλο ...Παναγία μου![]()
αυτή βελτιώθηκε κι άλλο ...Παναγία μου![]()

αυτή βελτιώθηκε κι άλλο ...Παναγία μου![]()
μεσα επεσες...Milo Manara...