Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Τι εγινε το εκοψε το σπορ η Νασια.? Δεν απανταει πουθενα . Ξερει κανεις?
Κι οι ντούρασελ έχουν ψυχή.να το παρεις το κοριτσι
αντεχει φουλ
εκτος αν εισαι ντουρσαελ ++ οπου σταματαν οι αλλοι συνεχιζεις χ2
Είπαμε η φάση είναι αρπαχτιάν!
Καλή βδομάδα
![]()

Με τετοια κωλαρα είναι να μπεις όλος μέσα! Καλή σου μέρα!Καλή βδομάδα
![]()
Πρόγραμμα, τιμή και τρόπος επικοινωνίας;Καλή βδομάδα
![]()
Ωραιος σε ευχαριστώΓράψε της στα πμ φίλε πουτσα,μπαλα ,τραμπάλα θα σου απαντησει και θα σου δώσει τηλέφωνο να επικοινωνήσεις μαζί της (από τι εχω διαβάσει εδώ στο φόρουμ δεν έχω πάει μαζί με την νασια 1 ώρα 200 ευρώ.Για υπηρεσίες ρωτά την ίδια την κοπέλα ).Να είσαι καλά .
Γράψε της στα πμ φίλε πουτσα,μπαλα ,τραμπάλα θα σου απαντησει και θα σου δώσει τηλέφωνο να επικοινωνήσεις μαζί της (από τι εχω διαβάσει εδώ στο φόρουμ δεν έχω πάει μαζί με την νασια 1 ώρα 200 ευρώ.Για υπηρεσίες ρωτά την ίδια την κοπέλα ).Να είσαι καλά .
Αξίζει απόλυτα !Τλκ αξίζει το κορίτσι? Γτ έχουμε μπερδευτεί
"Aξζ απλτ" θες να πεις! ?Αξίζει απόλυτα !
ΤελειοΚαλή βδομάδα
![]()
Ο Καλλικράτης σμίλεψε εκτός από τον Παρθενώνα και αυτά τα οπίσθια.Καλή βδομάδα
![]()
Ανακρίβειες και υπερβολές. Στον Φειδία αναφέρεσαι και έχουμε δει και καλύτερους, ειδικά για τα χρήματα που ζητάει!!! Η φωτογραφία καλή είναι πάντως.Ο Καλλικράτης σμίλεψε εκτός από τον Παρθενώνα και αυτά τα οπίσθια.