You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Nana ψωλαρου καριολιτσα
- Μέλος που άνοιξε το νήμα azazel
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 25
- Εμφανίσεις 30K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
adamopoulokostas
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Μαΐ 2007
- Μηνύματα
- 11
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Ρε παιδιά ξέρει κανεί τίποτα για αυτό;
adamopoulokostas
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Μαΐ 2007
- Μηνύματα
- 11
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Καλό μου φαίνεται εμένα...
bourdeliotis2
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2015
- Μηνύματα
- 8
- Like
- 1
- Πόντοι
- 0
που τον ειδες τον νταλικιερη? εμενα με την Αλεξια την παλια κυπρια τραγουδιστρια μου μοιαζει και αν εβλεπα τις φωτο αλλου δεν θα καταλαβαινα εξ αρχης οτι ειναι τραβεστι. δεν ξερω απο κοντα αν αντροφερνει βεβαια, παντως και απο κωλο μπουτια καλα τα παει βυζι μονο της λειπει.Τι μουτρα ειναι αυτα που εχει ο νταλικερης ρε τυπε?
τυπε απο γουστο σκιζεις!Καλό μου φαίνεται εμένα...

Οχι νταλικιερης εντάξει,αλλά βουλκανιζατερας ομως με τα χίλια.ε όχι και νταλικερησ ρε παιδια ειπαμε...αποτι φαινεται στη φωτο τουλάχιστον δεν μοιαζει και πολύ αρρενωπη η κοπελα

Οχι και κοπελα!!!!!!!!ΕΛΕΟΣ
thecleverone
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Μαΐ 2012
- Μηνύματα
- 364
- Κριτικές
- 2
- Like
- 520
- Πόντοι
- 21
Ο αλλος λεει καλη του φαινεται... αναλογα ποσο καιρο εχεις να γαμησεις τυπε.
Μα δε θελει να γαμησει,να τον γαμησει θελει!για αυτο τη θελει και ψωλαρου!Ο αλλος λεει καλη του φαινεται... αναλογα ποσο καιρο εχεις να γαμησεις τυπε.
Δεν θα βλεπει φατσα,μονο πουτσα θα νιωθει.
Λες να εχει βαλει και το πραγματικό του όνομα;Αδαμοπουλος Κώστας;Ο αλλος λεει καλη του φαινεται... αναλογα ποσο καιρο εχεις να γαμησεις τυπε.

junglejim4322
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιαν 2015
- Μηνύματα
- 1.217
- Κριτικές
- 1
- Like
- 110
- Πόντοι
- 16
αν τον πάρει ιεραποστολικά, δεν θα βλέπει φάτσα :
Μα δε θελει να γαμησει,να τον γαμησει θελει!για αυτο τη θελει και ψωλαρου!
Δεν θα βλεπει φατσα,μονο πουτσα θα νιωθει.
junglejim4322
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιαν 2015
- Μηνύματα
- 1.217
- Κριτικές
- 1
- Like
- 110
- Πόντοι
- 16
Ψωλαρόπουλος λέγεται
Λες να εχει βαλει και το πραγματικό του όνομα;Αδαμοπουλος Κώστας;![]()
kaboul
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 3.265
- Κριτικές
- 1
- Like
- 23
- Πόντοι
- 16
ειχα γράψει κ πιο παλια οτι μου ειχε πάρει μια πίπα και δεν ειχε φορέσει ούτε περούκα ούτε βάψιμο ,αλλα φορούσε γυναικεία . 40€ μου πήρε ! Ειναι ίδιος ο Σπύρος μπιμπιλας . Αυτά πριν 1,5 χρονο στο Παγκράτι :S . Το οτι δεν τον γαμησα ειναι οτι απλα δεν μπορούσα λόγο οτι ηταν αβαφτος και χωρίς περούκα . Πίπα και με το ζόρι έχυσα . Πολλα τα 40€αν τον πάρει ιεραποστολικά, δεν θα βλέπει φάτσα :
Glykomoutsounos
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 4 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 3.843
- Like
- 3.238
- Πόντοι
- 1.706
είδες τελικά τι κάνει μια περούκα κι ένα κραγιονάκι;;ειχα γράψει κ πιο παλια οτι μου ειχε πάρει μια πίπα και δεν ειχε φορέσει ούτε περούκα ούτε βάψιμο ,αλλα φορούσε γυναικεία . 40€ μου πήρε ! Ειναι ίδιος ο Σπύρος μπιμπιλας . Αυτά πριν 1,5 χρονο στο Παγκράτι :S . Το οτι δεν τον γαμησα ειναι οτι απλα δεν μπορούσα λόγο οτι ηταν αβαφτος και χωρίς περούκα . Πίπα και με το ζόρι έχυσα . Πολλα τα 40€
Ο αλλος λεει καλη του φαινεται... αναλογα ποσο καιρο εχεις να γαμησεις τυπε.

junglejim4322
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιαν 2015
- Μηνύματα
- 1.217
- Κριτικές
- 1
- Like
- 110
- Πόντοι
- 16
just an illusion
είδες τελικά τι κάνει μια περούκα κι ένα κραγιονάκι;;
Οχι νταλικιερης εντάξει,αλλά βουλκανιζατερας ομως με τα χίλια.
Οχι και κοπελα!!!!!!!!ΕΛΕΟΣ
κρος είναι,κρος βλεπω και σαν κρος μονο κοπελα μπορω να την πω...εφόσον μπαινει σε μια διαδικασια ενας ανθρωπος και βαφεται καλλωπιζεται και λοιπα νιωθει κοπελα και σχολιαζεται κιολας σε θεμα με τραβεστί για μενα κοπελα λεγεται!!!
batraxos!!
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 26 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 11.417
- Κριτικές
- 5
- Like
- 6.432
- Πόντοι
- 1.206
κρος είναι,κρος βλεπω και σαν κρος μονο κοπελα μπορω να την πω...εφόσον μπαινει σε μια διαδικασια ενας ανθρωπος και βαφεται καλλωπιζεται και λοιπα νιωθει κοπελα και σχολιαζεται κιολας σε θεμα με τραβεστί για μενα κοπελα λεγεται!!!
κοπελα από σπιτι......η αληθει είναι ότι υπαρχουν δεν γνωριζω για το μουτρο αλλα ναι
kaboul
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 3.265
- Κριτικές
- 1
- Like
- 23
- Πόντοι
- 16
δεν εχεις δίκιο εχει πράσινες ματαρεςΤι μουτρα ειναι αυτα που εχει ο νταλικερης ρε τυπε?

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 27
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 24
- Εμφανίσεις
- 4K