Νέα

Μυρτώ

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (3 μέλη και 6 επισκέπτες)

Που προτιμάτε να έρθω ένα διάστημα για εργασία Θεσσαλονίκη η Κρήτη?

  • Θεσσαλονίκη

    Ψήφοι: 39 75,0%
  • Κρητη

    Ψήφοι: 13 25,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    52
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Triant

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαΐ 2023
Μηνύματα
451
Κριτικές
1
Like
405
Πόντοι
21
Η Μυρτώ είναι κύρια με Κ κεφαλαίο και παρά πάρα πολύ καλή και ευγενική κοπέλα, ασχέτως που εγώ την παρακαλάω για ένα ραντεβού και η Μυρτώ αδιαφορεί και με αγνοει αλλά θέλω να είμαι τίμιος και ειλικρινής,η Μυρτώ είναι η ποιο όμορφη και η ποιο σέξι κοπέλα όλου του σάιτ!!
 

dorcel

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Σεπ 2007
Μηνύματα
3.021
Κριτικές
46
Like
9.257
Πόντοι
9.195
Καλημέρα σας.
Εύχομαι μια όμορφη ημέρα, γεμάτη ευχάριστες εκπλήξεις.❤️
Τι ποδάρες έχεις, Μυρτώ μου...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Καλημέρα σας και καλό Σάββατο.
Εύχομαι η ημέρα σας να είναι γεμάτη όμορφες στιγμές και χαμόγελα. ❤️
Κούκλα!!!
 

dorcel

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Σεπ 2007
Μηνύματα
3.021
Κριτικές
46
Like
9.257
Πόντοι
9.195
Καλημέρα σας και καλή Παρασκευή.
Με όμορφη διάθεση και ευχάριστες στιγμές.❤️
Μου αρέσει πολύ σε κάθε φωτό σου που είσαι πολύ σέξι και θελκτική! Να είσαι πάντα έτσι, σ' αυτό το επίπεδο! Άλλωστε, σου ταιριάζει απόλυτα, θεωρώ...
 

dorcel

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Σεπ 2007
Μηνύματα
3.021
Κριτικές
46
Like
9.257
Πόντοι
9.195
Φτάσε μέχρι πάνω, γιατί έχει μια κλειτορίδα όνειρο !
Πόσο δίκιο έχεις για τη κλειτορίδα της...Εκτός του ότι είναι...τεράστια, δεν "χορταίνεται"! Θέλεις να "ρουφάς" και να "ξαναρουφάς", χωρίς σταματημό...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Καλημέρα σας.
Να έχετε μια ήρεμη και όμορφη ημέρα, γεμάτη θετική ενέργεια.❤️
Επίσης, μωρό μου!!!
 

dorcel

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Σεπ 2007
Μηνύματα
3.021
Κριτικές
46
Like
9.257
Πόντοι
9.195

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556
Με αφορμή κάποια σχόλια που γράφτηκαν εδώ, θα ήθελα να μοιραστώ κι εγώ με τη σειρά μου κάποιες σκέψεις.
Έχω επιλέξει συνειδητά να μην απαντάω στο νήμα μου, ούτε στα θετικά ούτε στα αρνητικά σχόλια. Αυτό το κάνω για έναν και μόνο λόγο: σέβομαι απόλυτα τον χρόνο και την παρουσία σας και θεωρώ ότι το νήμα μου πρέπει να παραμένει ένα σημείο σύντομης επικοινωνίας.
Γι’ αυτό και καθημερινά σας στέλνω δύο–τρεις γραμμές καλημέρας και ευχών, ενώ αρκετές φορές ανεβάζω και φωτογραφίες μου.
Σας παρακαλώ, το γεγονός ότι δεν απαντάω να μη μεταφράζεται ως αδιαφορία, αλλά ως ένδειξη σεβασμού προς εσάς και τον χρόνο σας.
Είμαι αρκετά χρόνια στον χώρο και πολλοί από εσάς με γνωρίζετε, οπότε πιστεύω ότι μπορείτε να καταλάβετε τον τρόπο που επιλέγω να επικοινωνώ και τη στάση μου.
Σας ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση. Καλή συνέχεια σε όλους, με εκτίμηση,
Μυρτω…
Το οτι δεν αντιπαρατίθεσαι δεν είναι πάντα καλό.
Νομιζω οτι καλύτερα θα ήταν να δώσεις μια απάντηση, απλή, ευγενική και περιεκτική και τίποτα άλλο.
Προς Θεού οχι συνέχεια και αντεγκλίσεις. Ούτε δημιουργία σεντονιού με post. Απλά να ξέρει ο κόσμος την θέση σου και τίποτα άλλο.
Όπως θα πεις ένα ευχαριστω σε μια υπερθετική κριτική, έτσι και εδώ μια απαντησούλα
 

dorcel

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Σεπ 2007
Μηνύματα
3.021
Κριτικές
46
Like
9.257
Πόντοι
9.195
Καλημέρα σας.
Μια όμορφη μέρα δεν χρειάζεται να είναι τέλεια, αρκεί να έχει λίγες στιγμές που να ζεσταίνουν την καρδιά μας. Όμορφη Τρίτη σε όλους.❤️
Όταν σε βλέπω, μου φτιάχνεις απίστευτα τη διάθεση, έστω και από μακριά...
 

dorcel

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Σεπ 2007
Μηνύματα
3.021
Κριτικές
46
Like
9.257
Πόντοι
9.195
Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
Σε έναν κόσμο γεμάτο θόρυβο, ας κρατήσουμε λίγη ευγένεια, λίγη αισιοδοξία και ένα χαμόγελο. ❤️☀️
Να περνάς πάντα καλά, γλυκιά μου! Υπέροχη και κομψή, όπως πάντα...με μία λέξη: ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ!!!
 

dorcel

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Σεπ 2007
Μηνύματα
3.021
Κριτικές
46
Like
9.257
Πόντοι
9.195
Με αφορμή κάποια σχόλια που γράφτηκαν εδώ, θα ήθελα να μοιραστώ κι εγώ με τη σειρά μου κάποιες σκέψεις.
Έχω επιλέξει συνειδητά να μην απαντάω στο νήμα μου, ούτε στα θετικά ούτε στα αρνητικά σχόλια. Αυτό το κάνω για έναν και μόνο λόγο: σέβομαι απόλυτα τον χρόνο και την παρουσία σας και θεωρώ ότι το νήμα μου πρέπει να παραμένει ένα σημείο σύντομης επικοινωνίας.
Γι’ αυτό και καθημερινά σας στέλνω δύο–τρεις γραμμές καλημέρας και ευχών, ενώ αρκετές φορές ανεβάζω και φωτογραφίες μου.
Σας παρακαλώ, το γεγονός ότι δεν απαντάω να μη μεταφράζεται ως αδιαφορία, αλλά ως ένδειξη σεβασμού προς εσάς και τον χρόνο σας.
Είμαι αρκετά χρόνια στον χώρο και πολλοί από εσάς με γνωρίζετε, οπότε πιστεύω ότι μπορείτε να καταλάβετε τον τρόπο που επιλέγω να επικοινωνώ και τη στάση μου.
Σας ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση. Καλή συνέχεια σε όλους, με εκτίμηση,
Μυρτω…
Συγχαρητήρια για το σωστό, προσεγμένο και εμπεριστατωμένο λόγο σου!
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556

hornyasfuck

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
19 Ιουλ 2018
Μηνύματα
5.673
Κριτικές
40
Like
42.382
Πόντοι
27.946

storm8

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Μαρ 2026
Μηνύματα
16
Κριτικές
2
Like
195
Πόντοι
280
Super Μυρτω! Πρωτη φορα μαζι της, ευκολη συνεννοηση μεσω viber και συναντηση στην Γλυφαδα στο Μιραντα. Ηρθε στην ωρα της, θεσπεσια παρουσια, αρκετα γραμμωμενη (εμενα μου αρεσει αυτο), ευγενικη, γοητευτικη.

Στον αγωνα ειναι επαγγελματιας, δεκτικη, ευγενικη, δεν ειπε οχι σε οτι ζητησα (γλωσσοφιλα, στοματικο, διαφορες στασεις και στο ορθιο, Αναλ για να ειμαι ειλικρινης δν ζητησα).

Συστηνεται ανεπιφυλακτα, γυναικαρα Μυρτω, στο επανιδειν!
 
Τελευταία τροποποίηση:

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom