Η Μυρτώ είναι κύρια με Κ κεφαλαίο και παρά πάρα πολύ καλή και ευγενική κοπέλα, ασχέτως που εγώ την παρακαλάω για ένα ραντεβού και η Μυρτώ αδιαφορεί και με αγνοει αλλά θέλω να είμαι τίμιος και ειλικρινής,η Μυρτώ είναι η ποιο όμορφη και η ποιο σέξι κοπέλα όλου του σάιτ!!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Μυρτώ
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Διαγραμμένο μέλος 223351
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 5K
- Εμφανίσεις 2M
-
- Ετικέτες
- ανεξάρτητη escort ελληνίδα escort
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (3 μέλη και 4 επισκέπτες)
bekatsas13
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 149
- Κριτικές
- 4
- Like
- 225
- Πόντοι
- 281
Καλή ΚυριακήΚαλημέρα σας.
Ήλιος, χαμόγελο και όμορφη διάθεση. Καλή Κυριακή!![]()
Σου πάει το λευκό
Τι ποδάρες έχεις, Μυρτώ μου...Καλημέρα σας.
Εύχομαι μια όμορφη ημέρα, γεμάτη ευχάριστες εκπλήξεις.![]()
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Κούκλα!!!Καλημέρα σας και καλό Σάββατο.
Εύχομαι η ημέρα σας να είναι γεμάτη όμορφες στιγμές και χαμόγελα.![]()
Μου αρέσει πολύ σε κάθε φωτό σου που είσαι πολύ σέξι και θελκτική! Να είσαι πάντα έτσι, σ' αυτό το επίπεδο! Άλλωστε, σου ταιριάζει απόλυτα, θεωρώ...Καλημέρα σας και καλή Παρασκευή.
Με όμορφη διάθεση και ευχάριστες στιγμές.![]()
Πόσο δίκιο έχεις για τη κλειτορίδα της...Εκτός του ότι είναι...τεράστια, δεν "χορταίνεται"! Θέλεις να "ρουφάς" και να "ξαναρουφάς", χωρίς σταματημό...Φτάσε μέχρι πάνω, γιατί έχει μια κλειτορίδα όνειρο !
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Επίσης, μωρό μου!!!Καλημέρα σας.
Να έχετε μια ήρεμη και όμορφη ημέρα, γεμάτη θετική ενέργεια.![]()
Μανάρι μου όμορφο! Καύλα ατελείωτη!Καλημέρα σας.
Ας αφήσουμε τη σημερινή ημέρα να μας χαρίσει κάτι όμορφο.![]()
Το οτι δεν αντιπαρατίθεσαι δεν είναι πάντα καλό.Με αφορμή κάποια σχόλια που γράφτηκαν εδώ, θα ήθελα να μοιραστώ κι εγώ με τη σειρά μου κάποιες σκέψεις.
Έχω επιλέξει συνειδητά να μην απαντάω στο νήμα μου, ούτε στα θετικά ούτε στα αρνητικά σχόλια. Αυτό το κάνω για έναν και μόνο λόγο: σέβομαι απόλυτα τον χρόνο και την παρουσία σας και θεωρώ ότι το νήμα μου πρέπει να παραμένει ένα σημείο σύντομης επικοινωνίας.
Γι’ αυτό και καθημερινά σας στέλνω δύο–τρεις γραμμές καλημέρας και ευχών, ενώ αρκετές φορές ανεβάζω και φωτογραφίες μου.
Σας παρακαλώ, το γεγονός ότι δεν απαντάω να μη μεταφράζεται ως αδιαφορία, αλλά ως ένδειξη σεβασμού προς εσάς και τον χρόνο σας.
Είμαι αρκετά χρόνια στον χώρο και πολλοί από εσάς με γνωρίζετε, οπότε πιστεύω ότι μπορείτε να καταλάβετε τον τρόπο που επιλέγω να επικοινωνώ και τη στάση μου.
Σας ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση. Καλή συνέχεια σε όλους, με εκτίμηση,
Μυρτω…
Νομιζω οτι καλύτερα θα ήταν να δώσεις μια απάντηση, απλή, ευγενική και περιεκτική και τίποτα άλλο.
Προς Θεού οχι συνέχεια και αντεγκλίσεις. Ούτε δημιουργία σεντονιού με post. Απλά να ξέρει ο κόσμος την θέση σου και τίποτα άλλο.
Όπως θα πεις ένα ευχαριστω σε μια υπερθετική κριτική, έτσι και εδώ μια απαντησούλα
Όταν σε βλέπω, μου φτιάχνεις απίστευτα τη διάθεση, έστω και από μακριά...Καλημέρα σας.
Μια όμορφη μέρα δεν χρειάζεται να είναι τέλεια, αρκεί να έχει λίγες στιγμές που να ζεσταίνουν την καρδιά μας. Όμορφη Τρίτη σε όλους.![]()
Να περνάς πάντα καλά, γλυκιά μου! Υπέροχη και κομψή, όπως πάντα...με μία λέξη: ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ!!!Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
Σε έναν κόσμο γεμάτο θόρυβο, ας κρατήσουμε λίγη ευγένεια, λίγη αισιοδοξία και ένα χαμόγελο.![]()
Συγχαρητήρια για το σωστό, προσεγμένο και εμπεριστατωμένο λόγο σου!Με αφορμή κάποια σχόλια που γράφτηκαν εδώ, θα ήθελα να μοιραστώ κι εγώ με τη σειρά μου κάποιες σκέψεις.
Έχω επιλέξει συνειδητά να μην απαντάω στο νήμα μου, ούτε στα θετικά ούτε στα αρνητικά σχόλια. Αυτό το κάνω για έναν και μόνο λόγο: σέβομαι απόλυτα τον χρόνο και την παρουσία σας και θεωρώ ότι το νήμα μου πρέπει να παραμένει ένα σημείο σύντομης επικοινωνίας.
Γι’ αυτό και καθημερινά σας στέλνω δύο–τρεις γραμμές καλημέρας και ευχών, ενώ αρκετές φορές ανεβάζω και φωτογραφίες μου.
Σας παρακαλώ, το γεγονός ότι δεν απαντάω να μη μεταφράζεται ως αδιαφορία, αλλά ως ένδειξη σεβασμού προς εσάς και τον χρόνο σας.
Είμαι αρκετά χρόνια στον χώρο και πολλοί από εσάς με γνωρίζετε, οπότε πιστεύω ότι μπορείτε να καταλάβετε τον τρόπο που επιλέγω να επικοινωνώ και τη στάση μου.
Σας ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση. Καλή συνέχεια σε όλους, με εκτίμηση,
Μυρτω…
Πραγματικά κούκλα. Γυναίκα , θηλυκο με όλη την σημασία της λέξηςΚαλημέρα σας.
Ήλιος, χαμόγελο και όμορφη διάθεση. Καλή Κυριακή!![]()
hornyasfuck
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 19 Ιουλ 2018
- Μηνύματα
- 5.673
- Κριτικές
- 40
- Like
- 42.382
- Πόντοι
- 27.946
Καλημέρα σας.
Μια νέα εβδομάδα ξεκινά. Εύχομαι να είναι γεμάτη όμορφες στιγμές και μικρές χαρές.![]()
Καλημέρα καί καλή ἑβδομάδα καί σέ σένα κούκλα... Παρομοίως!
Super Μυρτω! Πρωτη φορα μαζι της, ευκολη συνεννοηση μεσω viber και συναντηση στην Γλυφαδα στο Μιραντα. Ηρθε στην ωρα της, θεσπεσια παρουσια, αρκετα γραμμωμενη (εμενα μου αρεσει αυτο), ευγενικη, γοητευτικη.
Στον αγωνα ειναι επαγγελματιας, δεκτικη, ευγενικη, δεν ειπε οχι σε οτι ζητησα (γλωσσοφιλα, στοματικο, διαφορες στασεις και στο ορθιο, Αναλ για να ειμαι ειλικρινης δν ζητησα).
Συστηνεται ανεπιφυλακτα, γυναικαρα Μυρτω, στο επανιδειν!
Στον αγωνα ειναι επαγγελματιας, δεκτικη, ευγενικη, δεν ειπε οχι σε οτι ζητησα (γλωσσοφιλα, στοματικο, διαφορες στασεις και στο ορθιο, Αναλ για να ειμαι ειλικρινης δν ζητησα).
Συστηνεται ανεπιφυλακτα, γυναικαρα Μυρτω, στο επανιδειν!
Τελευταία τροποποίηση:
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 115
- Εμφανίσεις
- 8K
- Απαντήσεις
- 9
- Εμφανίσεις
- 5K
Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο