Διαγραμμένο μέλος 199662
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 17 Ιουλ 2020
- Μηνύματα
- 5.696
- Κριτικές
- 35
- Like
- 13.192
- Πόντοι
- 5.946
Είσαι σε δίαιτα αθηναίο?εφαγα πολυ νομιζω ζιρο για ρεψιμο επιβαλλεται![]()
Είσαι σε δίαιτα αθηναίο?εφαγα πολυ νομιζω ζιρο για ρεψιμο επιβαλλεται![]()
ξεκινησα απο ΔευτεραΕίσαι σε δίαιτα αθηναίο?
που περασε...σημερα οχι διαιτα τα γαμησα ολα βεβαια αλλα δεν πειραζει προχωραμεΠου πέρασε ή αύριο ??![]()

..."Αιμα στον ΒΟΑΚ"Καρλότος αίγας Κρο Μανιόλ με ενωμένα φρύδια από Μυλοπόταμο απέναντι σε σκληρό Πσαρά από Κίσσαμο....
Αναμένεται σκληρή κονταρομαχία....
![]()
Καρλότος αίγας Κρο Μανιόλ με ενωμένα φρύδια από Μυλοπόταμο απέναντι σε σκληρό Πσαρά από Κίσσαμο....
Αναμένεται σκληρή κονταρομαχία....
![]()

Εμ, δεν σας άρεσε ο πόλεμος με τον φίλο μου τον Πολυζώη.Μέχρι στιγμής όμως παρακολουθούμε αντί για κονταρομαχία, κοταρομαχία.![]()

Εμ, δεν σας άρεσε ο πόλεμος με τον φίλο μου τον Πολυζώη.
Τώρα το νήμα είναι νεκρό![]()

Σας καταγγέλω για ανήθικες μεθόδους, κύριε!Τότε έτρεχε η ψηφοφορία κύριε, και δεν ήταν δίκαιο να αφήνουμε έναν υποψήφιο να μονοπωλεί το νήμα. Οφείλαμε ως διοργανωτική επιτροπή να δημιουργήσουμε χώρο και για τους άλλους.![]()

Σας καταγγέλω για ανήθικες μεθόδους, κύριε!
Τρομάξατε που ο Πολυζώαρος, το φιλαράκι μου, βγήκε πρωταθλητής του Δ' ομίλου και βάλατε εμπόδια για να μην περάσει στον τελικό.
Λυπούμαι ...
![]()
Κατσε ρε Καρλοτα εχεις παρει φορα και κλεινεις το ενα ραντεβου θανατου μετα το αλλο....εχεις και οικογενεια να ταισεις και να κανεις σερβις στο ασημι Σεατ!δεν ξερεις τι σου γινετε... τι να πιαστω? χθες το βραδυ σαββατο σιγα μην ημουν εδω μεσα.. εξω ημουν και τα επινα..μονος του το εκλησε το ραντεβου.. και σημερα το πρωι που ειδα το μηνυμα, λεει εγω πηγα αχαχαχαχαποιος μιλησε για παρεα?? θα σου στειλω και εγω μηνυμα σημερα το βραδυ για ραντεβου αυριο το πρωι... ασε τα πουστικα σε εμενα. στα 40 μου μπορω μονος μου να γαμησω πολλα πουστρακια.... τυπικος κρητικος τσαμπουκας ε? ετσι ειναι πισω απο ενα πληκτρολογιο ολοι μαγκες ειστε
κανενα ραντεβου δεν εχω κλεισει εγω. αλλοι θελουν και καλα ραντεβου γατακιΚατσε ρε Καρλοτα εχεις παρει φορα και κλεινεις το ενα ραντεβου θανατου μετα το αλλο....εχεις και οικογενεια να ταισεις και να κανεις σερβις στο ασημι Σεατ!![]()
και εμεις που πληρωσαμε εισητηρια να ερθυμε τι θα γινει ρε μαγκακι?κανενα ραντεβου δεν εχω κλεισει εγω. αλλοι θελουν και καλα ραντεβου γατακι
Κύριε κρο μανιόν ήρεμα παρακαλώ.κανενα ραντεβου δεν εχω κλεισει εγω. αλλοι θελουν και καλα ραντεβου γατακι

Κάνουμε αλλαγή με κενές θέσεις στη 13και εμεις που πληρωσαμε εισητηρια να ερθυμε τι θα γινει ρε μαγκακι?
Με εσενα το ραντεβου θανατου ισχύει για την Τριτη παντως. Την ωρα θα την μαθεις την Τριτη το πρωι.Κάνουμε αλλαγή με κενές θέσεις στη 13
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
...αιτησεις στο νήμα μας
...κρατάω χώροΜε εσενα το ραντεβου θανατου ισχύει για την Τριτη παντως. Την ωρα θα την μαθεις την Τριτη το πρωι.
Τότε έτρεχε η ψηφοφορία κύριε, και δεν ήταν δίκαιο να αφήνουμε έναν υποψήφιο να μονοπωλεί το νήμα. Οφείλαμε ως διοργανωτική επιτροπή να δημιουργήσουμε χώρο και για τους άλλους.ΜΑΛΑΚΕΣ !