Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 344K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
46.944
Κριτικές
61
Like
50.715
Πόντοι
24.385
μωρη κοτα τραβελογαμημενε τελειωμενο πουστρακι... μου στελνεις μηνυμα σαββατο βραδυ στην 12 για σημερα το πρωι στης 9? πηγενε γαμησου ΚΟΤΑ ΨΕΥΤΗ, ΑΧΡΗΣΤΕ σαββατο βραδυ και εισαι εδω μεσα απελπισμενε θα παραταγα τις δουλειες μου και την φαμιλια για να ερθω μοναρχιδι ΚΟΤΑ να φορεσεις φουστανια μωρη ξεφτιλω... παρε την πουτσα του τραβελου στο στομα σου ΚΟΤΑ ΨΕΥΤΗ
Πω πω πω νεύρα τι έγινε τελείωσε η σύνταξη της μάνας σου ΣΟΧΟΒΙΤΣ.... ΧΑ ΧΑ
 

Συνημμένα

  • Messenger_creation_DC71ED08-A5E3-4BA4-80BF-B4D64250284E.jpeg
    Messenger_creation_DC71ED08-A5E3-4BA4-80BF-B4D64250284E.jpeg
    9 KB · Εμφανίσεις: 24

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
σκεφτομαι ενα τζινακι ριπλευ,πουκαμισο μοδερνο και μποτακια πεπε
αμα παμε με τα μπαβερλι και εγω το ιδιο....
αμα παμε με το σαξο θα φορεσω σακακι αλλα με ζιβαγκο απο μεσα ΜΕ ΖΙΒΑΓΚΟ!
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.469
Like
118.283
Πόντοι
16.631
αμα παμε με τα μπαβερλι και εγω το ιδιο....
αμα παμε με το σαξο θα φορεσω σακακι αλλα με ζιβαγκο απο μεσα ΜΕ ΖΙΒΑΓΚΟ!
σαξο θα παμε με συνοδεια μπεβερλυ και παπακια
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.524
Like
29.457
Πόντοι
5.506
Ρε μπρο, έγραψες αυτά τα δυο μηνύματα στην ίδια σελίδα...


τραβελογαμημενο πουστρακι... φροντησε να εισαι εκει... μονο αυτο σου λεω.. θα φοραω πρασινη μπλουζα με ενα ασιμη σεατ θα ερθω... θα σε γαμησω με μανια μουνοπανο... θα μας παρει ματι και ο μητσοτακης απο την βιλα του

μωρη κοτα τραβελογαμημενε τελειωμενο πουστρακι... μου στελνεις μηνυμα σαββατο βραδυ στην 12 για σημερα το πρωι στης 9? πηγενε γαμησου ΚΟΤΑ ΨΕΥΤΗ, ΑΧΡΗΣΤΕ σαββατο βραδυ και εισαι εδω μεσα απελπισμενε θα παραταγα τις δουλειες μου και την φαμιλια για να ερθω μοναρχιδι ΚΟΤΑ να φορεσεις φουστανια μωρη ξεφτιλω... παρε την πουτσα του τραβελου στο στομα σου ΚΟΤΑ ΨΕΥΤΗ
Πως σε γαμησε έτσι ο @amjik , πως σε ξεκωλιασε έτσι;;
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411
Θα ανοίξει ο διαγωνισμός για τον Mr.Malaka 2025 και ακόμα θα τρώγεστε εδώ μέσα :confused:
 

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.579
Κριτικές
14
Like
17.068
Θα ανοίξει ο διαγωνισμός για τον Mr.Malaka 2025 και ακόμα θα τρώγεστε εδώ μέσα :confused:
Ο αλλος λες και ειναι οικοπεδο ...πηγε το επιασε απο περισι και το κλειδωσε..να προλάβει..:confused:
 

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.579
Κριτικές
14
Like
17.068
Μετά από δώδεκα ημέρες που έχει κλείσει η ψηφοφορία βρήκατε να κλείσετε ραντεβού θανάτου ? :coffee:
Εγω θα φυγω τωρα ..αλλα ακου προσεχτικά ... Ρίο Αντίρριο γνωστο το γεφυράκι .... Αθηνα Κρήτη ομως?


images
.........
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom