ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.703
- Like
- 57.467
- Πόντοι
- 12.756
Πες τα μανΜην ασχολείσαι τιτανοτεράστιε, κωλομπαράδες όλοι τους
Πες τα μανΜην ασχολείσαι τιτανοτεράστιε, κωλομπαράδες όλοι τους
Έλα στην τρίτη πύλη του νασταθμού που βλέπει στο βυζαντινό εκκλησάκι αύριο το πρωί στις 10:00θα σου σκισω τον κωλο τραβελογαμημενε... στειλε πμ. που και τι ωρα
Με πιστολια ή με ξιφη θα γινει η μονομαχια;Έλα στην τρίτη πύλη του νασταθμού που βλέπει στο βυζαντινό εκκλησάκι αύριο το πρωί στις 10:00
Mε ακοντιαΜε πιστολια ή με ξιφη θα γινει η μονομαχια;
τραβελογαμημενο πουστρακι... φροντησε να εισαι εκει... μονο αυτο σου λεω.. θα φοραω πρασινη μπλουζα με ενα ασιμη σεατ θα ερθω... θα σε γαμησω με μανια μουνοπανο... θα μας παρει ματι και ο μητσοτακης απο την βιλα τουΈλα στην τρίτη πύλη του νασταθμού που βλέπει στο βυζαντινό εκκλησάκι αύριο το πρωί στις 10:00
λεον ντιζελ;τραβελογαμημενο πουστρακι... φροντησε να εισαι εκει... μονο αυτο σου λεω.. θα φοραω πρασινη μπλουζα με ενα ασιμη σεατ θα ερθω... θα σε γαμησω με μανια μουνοπανο
Σε περίμενα μαλακάκο αλλά δεν ήρθες..τραβελογαμημενο πουστρακι... φροντησε να εισαι εκει... μονο αυτο σου λεω.. θα φοραω πρασινη μπλουζα με ενα ασιμη σεατ θα ερθω... θα σε γαμησω με μανια μουνοπανο... θα μας παρει ματι και ο μητσοτακης απο την βιλα του
...με κατσουνες, καβαλα σε γιδες ή τραγιαΜε πιστολια ή με ξιφη θα γινει η μονομαχια;
μωρη κοτα τραβελογαμημενε τελειωμενο πουστρακι... μου στελνεις μηνυμα σαββατο βραδυ στην 12 για σημερα το πρωι στης 9? πηγενε γαμησου ΚΟΤΑ ΨΕΥΤΗ, ΑΧΡΗΣΤΕ σαββατο βραδυ και εισαι εδω μεσα απελπισμενε θα παραταγα τις δουλειες μου και την φαμιλια για να ερθω μοναρχιδι ΚΟΤΑ να φορεσεις φουστανια μωρη ξεφτιλω... παρε την πουτσα του τραβελου στο στομα σου ΚΟΤΑ ΨΕΥΤΗΣε περίμενα μαλακάκο αλλά δεν ήρθες..
Πάρε τα μουνόχειλα τώρα.
ελα στον μυλοποταμο....μαγκες του πληκτρολογιου ολοιPreview απο ραντεβου θανατου στη Κρητη....
![]()
ελα στον μυλοποταμο γερικο πουστρακι να σε ανοιξωμωρη κοτα τραβελογαμημενε τελειωμενο πουστρακι... μου στελνεις μηνυμα σαββατο βραδυ στην 12 για σημερα το πρωι στης 9? πηγενε γαμησου ΚΟΤΑ ΨΕΥΤΗ, ΑΧΡΗΣΤΕ σαββατο βραδυ και εισαι εδω μεσα απελπισμενε θα παραταγα τις δουλειες μου και την φαμιλια για να ερθω μοναρχιδι ΚΟΤΑ να φορεσεις φουστανια μωρη ξεφτιλω... παρε την πουτσα του τραβελου στο στομα σου ΚΟΤΑ ΨΕΥΤΗ
Και με Beverly αδερφεεχουν φυγει 10 παπακια τρικαβαλα για μυλοποταμο...τους ειδα στο λιμανι ,απογευμα θα ειναι εκει....
νου σου καρλοτε
τι θα φορεσεις?θα ερθω και εγω
σκεφτομαι ενα τζινακι ριπλευ,πουκαμισο μοδερνο και μποτακια πεπετι θα φορεσεις?
χμμ...αφου δεν εχει φορμα και αθλητικο παει για νοκ αουτ..σκεφτομαι ενα τζινακι ριπλευ,πουκαμισο μοδερνο και μποτακια πεπε
